Moottori on Evinrude 40 ja en oikein saa sitä kulkemaan uistelunopeudella (siis sillä nopeudella kuin itse haluaisin tarpeeksi hitaasti), mikä auttaisi muu kuin joku "ämpäri" perään?
Tyhjäkäyntiä säädät pienemmälle tai vähennät öljyseosta, jota sekoitat bensan sekaan. Ja muutenkin seosruuvia pienemmälle. Ostat vaikka erillisen tankin, johon sekoitat laihempaa seosta. Ei ainakaan tukehdu niin herkästi.
Itse en oikein muuta keksi.
Alla olevassa kuvassa itsellä uistelumoottorina 4hp Johanssoni 2-T. HYvin pelittää.
