Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Vanhimmat uistimet perhot ja pilkit

(Luettu 4462 kertaa)
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« : 23.12.08 - klo:18:04 »

Eli kuinkas vanhoja uistimia/perhoja/pilkkejä porukalla on käytössä.

Ite käytän jotai 20 vuotta vanhaa uistinta. Sillä saa tosi hyvin haukia.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
ollimaha
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.08 - klo:23:49 »

En käytä, mutta omistan kolme sukupolvea vanhan Abun Hi-Lon. Jo edesmennyt isoisäni käytti sitä aikoinaan. Säädettävä leukalappu ja kaikki, ahvenvärityksellä. En ole veteen tohtinut sitä laskea sen jälkeen, kun isä sen minulle "perinnöksi" antoi. Koristaa seinää tällähetkellä.

EniZei
Ylläpitäjä
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.08 - klo:23:53 »

En käytä, mutta omistan kolme sukupolvea vanhan Abun Hi-Lon. Jo edesmennyt isoisäni käytti sitä aikoinaan. Säädettävä leukalappu ja kaikki, ahvenvärityksellä. En ole veteen tohtinut sitä laskea sen jälkeen, kun isä sen minulle "perinnöksi" antoi. Koristaa seinää tällähetkellä.

Noita Hi-Lo vaappuja ei ole pahemmin enää myynnissä näkynyt. Tietääkö kukaan missä niitä myydään? Mun isä osti sellaisen tuossa vastikään lopettamassa olevasta kalastusliikkeestä, oli vielä markkahinnat paketissa. Oon siltä koittanut ostatella, mutta ei ala millekään Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
atter
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 24.12.08 - klo:08:18 »

No mulla on sellaset 30v vanhat uistimet isoisoisän perintönä.Professor ja Rapala Original.

AR
ollimaha
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 24.12.08 - klo:11:51 »

Aika hyvä tuotekuvaus Hi-Losta tuolla Suomen haukiseuran sivuilla:

Lainaus
Abun legendaarista uistinta on valmistettu jo useampi vuosikymmen. Värikartta ja miehet ovat vaihtuneet mutta legenda elää. Tämä säätöturpalevyllä varustettu uistin kuului niihin isoisältä perittyihin uistimiin, joita ei oikein tohtinut käyttää. Ja kun niitä tohti käyttää, ne antoivat kalaa.
mixuman
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.05.09 - klo:19:25 »

Tässä minun vanhin uistin. Ei mitään hajua, minkä ikäinen... Veikkaan, että tosi vanha Hymyilee leve&#228;sti
En ole itse ikinä uittanut ku harmittaa jos jää pohjaan.




NILS MASTER


hartsa79
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.05.09 - klo:08:30 »

Lainaus
Tässä minun vanhin uistin. Ei mitään hajua, minkä ikäinen... Veikkaan, että tosi vanha

Vielä nuita 90-luvun lopulla valmistettiin. Edelleen joistain kaupoista löytyy. Noutaja on malli, joskus aikoinaan haukikisassa antoi eräästä saarten väliköstä kauhean kasan haukia, hyvä kokemus vaapusta jäi Virnist&#228;&#228; Lohimiehet tuota tuntuvat myös kehuskelevan...

Mutta ei siis välttämättä ole mahdottoman vanha, alunperin tuota oli valmistettu messinkisellä turpalevyllä, ja vielä 1997 oli valmistus käynnissä, joten voipi olla enempi täältä päästä Iskee silm&#228;&#228;

Hartsa79
Tuokee astioo, nyt sitä tulloo!!
Tagit: Uistimet  Perhot  Pilkit 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines