Tässä minun vanhin uistin. Ei mitään hajua, minkä ikäinen... Veikkaan, että tosi vanha
Vielä nuita 90-luvun lopulla valmistettiin. Edelleen joistain kaupoista löytyy. Noutaja on malli, joskus aikoinaan haukikisassa antoi eräästä saarten väliköstä kauhean kasan haukia, hyvä kokemus vaapusta jäi

Lohimiehet tuota tuntuvat myös kehuskelevan...
Mutta ei siis välttämättä ole mahdottoman vanha, alunperin tuota oli valmistettu messinkisellä turpalevyllä, ja vielä 1997 oli valmistus käynnissä, joten voipi olla enempi täältä päästä
