Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Uistimia siialle

(Luettu 3499 kertaa)
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« : 11.07.09 - klo:23:57 »

Tiedän kyllä että siikaa saa huonosti uistimilla, mutta te jotkuthan olette täällä saaneet elikkäs lisäilkää vaan! Itse luulisin ihan veikkauksella että lipoilla ja pienillä lusikoilla, mutta minkä värisillä ja minkä kokosilla siikaa pitäisi saada! Siinä tarvitsen apua  Epävarma, Lisäilkääpäs!

-Edit otsikosta huutomerkki pois

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Jre
Vieras
« Vastaus #1 : 31.07.09 - klo:18:43 »

Tiedän vain yhden vieheen mihin siika ottaa ja se on tuossa: http://www.lohijurmu.fi/hotta.htm

Nimeäeimonitiedä
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.09 - klo:13:01 »

Tiedän vain yhden vieheen mihin siika ottaa ja se on tuossa: http://www.lohijurmu.fi/hotta.htm



Itsekkin olen noilla saanut hyvin siikaa, pientä ja isoa
Fishu
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.09 - klo:13:55 »

Senioria kehiin
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #4 : 01.08.09 - klo:16:34 »

Mulla on toiminut Seniorit ja tuo Lohijurmun Hotta.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Eris
Vieras
« Vastaus #5 : 10.12.09 - klo:17:32 »

Pienimmillä Salmo Horneteilla luulis tulevan... Myös lipat toimii. Hymyilee
Percho
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.10 - klo:18:09 »

Lord luressit ja seniorit.

COME BACK!!! ; )
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #7 : 12.02.10 - klo:16:58 »

seniorit Hymyilee
Tagit: Siika uistimet Uistimet Uistin 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines