Tiedän kyllä että siikaa saa huonosti uistimilla, mutta te jotkuthan olette täällä saaneet elikkäs lisäilkää vaan! Itse luulisin ihan veikkauksella että lipoilla ja pienillä lusikoilla, mutta minkä värisillä ja minkä kokosilla siikaa pitäisi saada! Siinä tarvitsen apua

, Lisäilkääpäs!
-Edit otsikosta huutomerkki pois