Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Onkikalastuksen ajankohta?

(Luettu 1265 kertaa)
Kirsu
*

0
Poissa


Profiili
« : 16.09.14 - klo:14:50 »

Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??
Säkyläläinen
Vieras
« Vastaus #1 : 16.09.14 - klo:15:33 »

Kertoisiko joku tietämättömälle, onko onkikalastukselle (joella) muuta järkevää vuodenaikaa kuin kesä? Minulle kerrottiin, että sen aika olisi ohi mutta vielä ainakaan ei abboresaalis ole ehtynyt. Tuleeko siis normaalisti syksyllä/talvella vielä kalaa matokoukulla??
No kyllä tulee. Talvella se mato kannattaa kyllä laittaa pilkkikoukkuun.
Tagit: Onkiminen  vuodenaika 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines