Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

akku

(Luettu 1783 kertaa)
Karimax
*

0
Poissa


Profiili
« : 25.04.14 - klo:22:39 »

nyt olis luotain hyllyssä mut mikä olisi hyvä akku sekä laturi?tulleepi vene/pilkkikäyttöön, joten ei kovin painava

fisuedit: Siirretty oikealle alueelle
psychocowboy
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.14 - klo:23:23 »

nyt olis luotain hyllyssä mut mikä olisi hyvä akku sekä laturi?tulleepi vene/pilkkikäyttöön, joten ei kovin painava
Itse käytin edellisessa veneessä ihan Bilteman 7,2A 12V akkua perus Eaglen kaiun kanssa (hinta oli silloin 19,90). Kestää kaikua melkein koko kesän eli siinä mielessä aika "huoltovapaa". Paino oli varman kilon luokkaa.
Laturi myös Biltemasta tuli osteltua mallia ylläpito eli hinta oli 69€ ja kelpaa kaikille akuille MP-> auto.
harvesteri
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 26.04.14 - klo:14:44 »

Lainaus
Itse käytin edellisessa veneessä ihan Bilteman 7,2A 12V akkua

Tuo on hyvän riittävä akku, ite ostin laturin lidlistä n.30€, jossa 3 vuoden takuu.
Hyvin on yhdistelmä pelittäny, talvellakin ainakin viis keikkaa perätysten ilman latinkia.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines