nyt olis luotain hyllyssä mut mikä olisi hyvä akku sekä laturi?tulleepi vene/pilkkikäyttöön, joten ei kovin painava
Itse käytin edellisessa veneessä ihan Bilteman 7,2A 12V akkua perus Eaglen kaiun kanssa (hinta oli silloin 19,90). Kestää kaikua melkein koko kesän eli siinä mielessä aika "huoltovapaa". Paino oli varman kilon luokkaa.
Laturi myös Biltemasta tuli osteltua mallia ylläpito eli hinta oli 69€ ja kelpaa kaikille akuille MP-> auto.