Kiitos River Fisherille vinkistä, verkkokauppa suostui vielä myymään minulle Penn Battle 2000:n:)
Laitoin vinkin eteenpäin tuonne hyvät tarjoukset ketjuun.
Penn Battle 2000:sta tuli jo jonkin verran käytetyksi syksyllä. Tässä kokemuksia.
Toimivuus uutena hyvä. Käy kuin sveitsiläinen kello ilman klappeja. Jarrussakaan ei moittimista, mutta isompaa kala en tuolle tullut saaneeksi. Uudeksi kelaksi ei tältä osin minkäänlaisia pettymyksiä, mutta kelan paino voi yllättää. Kelan vankkarakenteisuus näkyy ja tuntuu. Toivottavasti se merkitsee myös koneiston kestävyyttä - sellainen olo käyttäessä tulee, että tämä kela kestää pitkään; onko se totta, jää nähtäväksi. Tätä kelaa en missään nimessä suosittele jigisettiin tai kevyeen heittosettiin. Hieman raskaampaan heittokalustoon kyllä, ja myös vetokäyttöön, jos haspeleita vedossa käyttää. Voi olla että kela on kokonaistaloudellinen "hyvä ostos" tähän tarjoushintaan, jos arvelut kestävyydestä pitävät paikkansa. Itse olen mielistynyt kevyihin ja herkkiin keloihin, joten toista Penn Battlea en tule hankkimaan.