Sivuja: 1 ... 14 15 16 17 [18] 19   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Avokelat

(Luettu 212630 kertaa)
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #255 : 25.09.14 - klo:18:32 »

... penn battle ...
Tilasin just ku oli 42,90€.

Helkutin hyvä ostos tuohon hintaan! Taisit saada poiston tukkuhintaan. Suomessahan hinta on ollut päälle kahdeksan kympin. Mistä ostit? Itsekin tarvitsisin yhden 1000/2000 sarjan heittokelan ensi kaudelle, ja kyllä tuo siihen kelpaisi. Kun alkavalla talvella tulevat uudet vuosimallit, niin hinta/laatu suhteeltaan parhaat kaupat tekee juuri näiden vanhojen mallien poistotarjouksista.
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #256 : 25.09.14 - klo:19:31 »

vastasin yv:llä ja tais tulla kolme kertaa ku  puhelin sekoilee  Hymyilee leveästi
jehna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #257 : 25.09.14 - klo:20:17 »

Mulla on se 1000 Battle, kevyessä vippailussa ja jigailussa. Pieni kela, mutta erittäin jämäkkä ja varma peli. Joskus pakkasilla kävin viskomassa tolla ja Shimanolla, pelkästään Battle toimi sinä päivänä. Nuo Pennit on just sellaisia keloja joita voi laiminlyödä ihan hyvillä mielin ja jättää huollot tekemättä. Vähän raskastekoisia tosin, mut kyllä sen ymmärtää kun runko täyttä alumiinia.
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #258 : 25.09.14 - klo:20:24 »

joo tottahan se varmaa raskas ja jämäkkä peli on kun ei muoviosia. (?)
mun eka kela jossa on varapuola. Toivottavasti se nyt on hehkutuksen arvoinen Hymyilee leveästi
kutkuttelis jo saaha käyttöön....
rantarosvo
Vieras
« Vastaus #259 : 25.09.14 - klo:21:24 »

vastasin yv:llä ja tais tulla kolme kertaa ku  puhelin sekoilee  Hymyilee leveästi

Jos ei oo suuri salaisuus, niin voinet vinkata ihan julkisestikin, niin saa muutkin foorumilaiset hyödyntää hyvän tarjouksen.
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #260 : 26.09.14 - klo:06:04 »

Jos ei oo suuri salaisuus, niin voinet vinkata ihan julkisestikin, niin saa muutkin foorumilaiset hyödyntää hyvän tarjouksen.
no selvä. Kärkkäisen verkkokaupasta. Kaikki kelat -50%
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #261 : 26.09.14 - klo:06:39 »

shimano rarenium c14 (kirjotus virheitä on varmasti) oli 114,95€ ja aernos 59€ muistaakseni ja shimano sienna 17,90-19,90€
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #262 : 26.09.14 - klo:19:04 »

Kiitos River Fisherille vinkistä, verkkokauppa suostui vielä myymään minulle Penn Battle 2000:n:)
Laitoin vinkin eteenpäin tuonne hyvät tarjoukset ketjuun.
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #263 : 02.10.14 - klo:06:43 »

onkohan suomessa myynnissä penn battle 2?
River fisher

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #264 : 02.10.14 - klo:06:43 »

onkohan suomessa myynnissä penn battle 2?
Satunnaiskalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #265 : 06.02.15 - klo:17:30 »

Kiitos River Fisherille vinkistä, verkkokauppa suostui vielä myymään minulle Penn Battle 2000:n:)
Laitoin vinkin eteenpäin tuonne hyvät tarjoukset ketjuun.

Penn Battle 2000:sta tuli jo jonkin verran käytetyksi syksyllä. Tässä kokemuksia.

Toimivuus uutena hyvä. Käy kuin sveitsiläinen kello ilman klappeja. Jarrussakaan ei moittimista, mutta isompaa kala en tuolle tullut saaneeksi. Uudeksi kelaksi ei tältä osin minkäänlaisia pettymyksiä, mutta kelan paino voi yllättää. Kelan vankkarakenteisuus näkyy ja tuntuu. Toivottavasti se merkitsee myös koneiston kestävyyttä - sellainen olo käyttäessä tulee, että tämä kela kestää pitkään; onko se totta, jää nähtäväksi. Tätä kelaa en missään nimessä suosittele jigisettiin tai kevyeen heittosettiin. Hieman raskaampaan heittokalustoon kyllä, ja myös vetokäyttöön, jos haspeleita vedossa käyttää. Voi olla että kela on kokonaistaloudellinen "hyvä ostos" tähän tarjoushintaan, jos arvelut kestävyydestä pitävät paikkansa. Itse olen mielistynyt kevyihin ja herkkiin keloihin, joten toista Penn Battlea en tule hankkimaan.       

Jukezzu
Vieras
« Vastaus #266 : 16.02.15 - klo:20:41 »

Okuma trio tai shimano sonora Iskee silmää
Maekine

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #267 : 22.02.15 - klo:11:11 »

Okuma trio tai shimano sonora Iskee silmää
No siinä on kyllä kaks muovisen/lelun olosta kelaa  Hymyilee Varmaan molemmat pelaa ihan siinä missä nämä halvemmat kelat yleensäkin.

-,,-
PFCompany

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #268 : 22.02.15 - klo:12:44 »

No siinä on kyllä kaks muovisen/lelun olosta kelaa  Hymyilee Varmaan molemmat pelaa ihan siinä missä nämä halvemmat kelat yleensäkin.

Joo, kyl se vähän näin menee.  Shimanolta löytyy kuitenkin esim. Exage, joka on vain hivenen kalliimpi ja itsellä on noita 3kpl ja ovat toimineet moitteetta, sekä kalastuksellisestikin ovat parempia keloja.  Noita olen ostanut ale-myynnistä viidenkympin pintaan... 

Toki noi pari Twinpower CI4 kelaa jotka jigikäytössä ovat mulla, ovat vielä mukavampia ja hieman laadukkaampia ehkä.  Mut hinta on sitten jo toista luokkaa.

Kovat kalamiehet ei koskaan kuole - ne vaan haisee sille....
Jukezzu
Vieras
« Vastaus #269 : 22.02.15 - klo:18:30 »

En kyllä tota okumaa menis muoviseks sanomaan.
kesti mulla 3-4 kautta putkeen ja putos korkeelta kiville ja sanka väänty.
Halvat Shimanot on itellä ollu kestäviä mut käyttömukavuus onkin sitten jo toinen juttu.
Tagit: Avokela 
Sivuja: 1 ... 14 15 16 17 [18] 19   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: