Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Uistimia vaihtoon

(Luettu 2787 kertaa)
Jata

0
Poissa

Profiili
« : 17.08.08 - klo:20:11 »

Noniin, vedet alkaa pikkuhiljaa viilentyä ja syyskähinät ovat alkamassa koskilla ja järvissä. On aika tehdä syyskatsaus pakkiin ja pistää vaihtoon sellaisia uistimia, jotka ei itsellä välttämättä parhaalla mahdollisella tavalla ole toiminut, mutta jotka voisivat hyvinkin antaa mahtisaaliita muille.

Kaikki uistimet ei vaan yksinkertaisesti omaan kalastustyyliin sovi. Lisäksi kaikilla on varmasti pakissa kesäkokeiluja, joihin ei lopulta ollutkaan tyytyväinen. Avaan itse pelin tarjoamalla oheisia vaappuja vaihtoon. Vaihdossa voi tarjota periaatteessa mitä tahansa uistimia maalaisjärjellä tosin. Eli ei kannata yrittää vaihtaa esim. kuvan wäylää tai Tamia johonkin lidlin halpikseen..

Kuvan vaaput lueteltuna alarivi ensin. Salmon, wäylä W.S.O.P Junior 5,5cm (musta rantu itse maalattu, huom. paransi syöntiä) Tami 60p "viiltäjä", Jussi-vaappu (hyvin hakeva), Rapala Team Esko. Ylärivi: Rapala Original, Emma Lap Trap 5cm väri nro 037 (tietääkseni), Salmo Bullhead (peräpää alkujaan keltainen, itse värjätty mustaksi), Tarmo vaappu.

Kaikki vaaput ovat täysin toimivia ja kalaa niillä on tullut enemmän tai vähemmän. Joitakin on uitettu enemmän (Salmo bullhead, wäylä) joitakin vähemmän (Emma yksi tenon reissu, Tarmo vaappu) mutta kaikilla on jotain saatu. Wäylällä ehkä eniten. Kuten kuvasta näkyy, ihan ok kunnossa kaikki ovat ja enemmän ehkä koskelle suunniteltuja. Pieniä käytön jälkiä näissä on tietysti kaikissa, mutta niin saa olla tarjotuissa vaihdokeissakin. Ensisijaisesti olen kiinnostunut muista lohivaapuista, mutta tarjota voi muitakin esim. Kuhalle suunniteltuja..

Pistäkäähän vaihtoehdotuksia tulemaan..

EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.08 - klo:16:19 »

Laitatko Jata isommalla tuon kuvan, että näkee tarkemmin vaaput (lähetä vaikka isompi kuva mulle maililla). Lisäksi noihin voisi laittaa tietoa, jos joku haluaisikin ostaa vaapun vaihtamisen sijaan. Tuskin sitäkään vastaan olisit. Idea tuossa on loistava ja itse voisin tehdä vastaavan tarkistuksen omaan pakkiini. Yksi joka lähtisi heti vaihtoon on Zalt. Se ei mulla toimi. Laittakaahan muutkin hyviä omia uistimia, jotka ei saa uintiaikaa ja jotka olisitte valmiita vaihtamaan.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: