Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kokemuksia Kuusinkijoesta

(Luettu 3045 kertaa)
ginerno
**

0
Poissa

Profiili
« : 26.08.08 - klo:19:40 »

Elikkä minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä joesta ja sen ottiperhoista/paikoista.
Orjatar
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 26.08.08 - klo:22:17 »

Muutaman kerran tullut käytyä jokunen vuosi sitten. Itse pidän paikkaa hyvänä vaikka mainittavia saaliita en ole saanut muuta kuin jonkun verran mitta harjusta ja alamittaisia taimenia. Isoja taimenia näkyy kyllä hyppivän, mutta ei ota kuulemma kovin helposti kiinni(porisin jonkun paikallisen mökin omistajan kanssa). Perhoista ei ole kokemusta kun itse olin reissuilla virveli hommissa, mutta mukavan kokoinen joki ja rannat oli aika helppo kulkuisia.

Kunnia on häviävää, mutta maine on ikuista.
ginerno
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.08 - klo:22:32 »

Jos ei satu saalista saamaan niin saapi ainakin hienoissa maisemissa kalastella :)Ne tummat asentokalat jotka siellä pääasiassa hyppii on kyllä aika vaikea saada siimansa päähän ,mutta yöaikaan niihin on paremmat mahdollisuudet kuin päivällä. Kyllähän se hieman säikäyttää kun pilkkopimeässä kalastelee ja yhtäkkiä siinä vajaan 5m päässä hyppää läsäyttää Paanajärveläinen ilmaan  Hymyilee leveästi
ville1488
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.09 - klo:09:24 »

toissa kesäkuussa tuli kävästyä päivän mittasella reissulla, saaliina 2 haukea pienellä perholla Näyttää kieltä
Tagit: Kuusinkijoki 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: