Äänestys
Kysymys: Paras ruokakala?
Ahven - 55 (16.8%)
Hauki - 17 (5.2%)
Lahna - 1 (0.3%)
Säyne - 0 (0%)
Taimen - 37 (11.3%)
Rautu - 10 (3.1%)
Lohi - 60 (18.3%)
Puronieriä - 8 (2.4%)
Kuha - 55 (16.8%)
Siika - 17 (5.2%)
Muikku - 14 (4.3%)
Silakka - 4 (1.2%)
Kirjolohi - 31 (9.5%)
Harjus - 8 (2.4%)
Made - 7 (2.1%)
Joku muu? - 3 (0.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 111

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mielestäsi paras ruokakala?

(Luettu 37826 kertaa)
kalaihminen
**

0
Poissa



Profiili WWW
« : 27.09.08 - klo:17:46 »

Paras kalan maku?

Minusta hauki Hymyilee leveästi

Allekirjotus
Samurai
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 27.09.08 - klo:18:07 »

vaikea noista oli valita mutta kyllä lohi on lohi Hymyilee

-aina ei voi saada, ei edes jokakerta-
japsa81
Vieras
« Vastaus #2 : 27.09.08 - klo:19:20 »

Ei listalla mutta Rautu Iskee silmää
kalaihminen
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.09.08 - klo:19:24 »

Ei listalla mutta Rautu Iskee silmää
En oo ikinä maistanu, mutta hyvää varmana! Ei mahtunu Rautu ja Muikku tuohon, oisin pistäny ne.
Rise
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #4 : 28.09.08 - klo:06:35 »

Kyllä se Meritaimen vie kielen mukanaan  Virnistää :
Tumi81
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 28.09.08 - klo:14:10 »

Ahvenen valitsin. Erittäin monipuolinen ruokakala. Hyvää tavalla kuin tavalla valmistettuna...

-Kyllä se kala vielä löytyy...-
-JoN-
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 28.09.08 - klo:14:15 »

No kyllähän se niin on että eihän haukea voi verrata kuunapäivänä esim, loheen, siikaan tai harjukseen.. Eli joku niistä  Virnistää

-FlyFishing-
mikkoha
Vieras
« Vastaus #7 : 06.10.08 - klo:08:58 »

kyllä se lohi noista paras on mutta sitä vaan tosi harvoin tulee syötyä. harjusta ite äänestin,tosi hyvän makusta vaikka suoraan keitettynä tai nuotiolla.
stento-z
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 06.10.08 - klo:09:03 »

Enpä menis savu siikaa moittimaan vaan on se loimulohi myös sitä aitoa herkkua noista on paha mennä sanomaan mikä on paras.Syön kyllä haukeakin mutta kyllä se on niitä viimeisiä herkkuja jos valitsemaan pääsee Virnistää
Gras
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 06.10.08 - klo:09:10 »

Noista valitsen ainakin lohen, se on maukkain kala noista.
Hauki maistuu tasan ja ainoastaan paperilta ja puulta, ei siinä mitään jos toiset tykkää. Hymyilee

kalaihminen
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.10.08 - klo:15:40 »

Noista valitsen ainakin lohen, se on maukkain kala noista.
Hauki maistuu tasan ja ainoastaan paperilta ja puulta, ei siinä mitään jos toiset tykkää. Hymyilee
Maistaisit Lestijärven, Oulujärven, Saimaan tai jonku suur- kirkasvesistösen haukia, kyllä on hyvää varsinki jos paistaa!
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 06.10.08 - klo:15:48 »

Ehdottomasti lohi. Maistuu vaikka miten laittaisit, toisin kuten ahvenet ja hauet.
Toni
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 06.10.08 - klo:17:21 »

Meritaimen on kyllä parasta mitä oon maistanu Cool

Jokaisella itseään kunnioittavalla perhokalastajalla on aina hyvä valikoima liitsejä rasiassaan.
Endulance
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 07.10.08 - klo:16:11 »

Missä kuha? Entäs vaihtoehto, ei mikään näistä?

Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa..
sepijamerja
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 07.10.08 - klo:17:52 »

Hyviähän nuo on melkeen kaikki, vain hauen tiputtasin pois
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines