Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Itsetehty katkovaappu

(Luettu 6253 kertaa)
atter

0
Poissa

Profiili
« : 30.09.08 - klo:18:01 »

Olen tekemässä lahnan näköistä 4 osaista katkovaappua ja siitä on tulossa aivan loistava.
Teen sille vielä metallista evät ja maalaan sen aidon näköiseksi.Muilla vastaavia kokemuksia?

AR
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 01.10.08 - klo:13:56 »

Ite olen ihmetellyt, että miks kukaan ei tee jerkkiä, mihin voi kiinnittää evät, jotka houkuttavat kalaa paremmin. Olen ajatellut ite värkätä, mutta kun ei ole rahaa...
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 01.10.08 - klo:22:39 »

Ite olen ihmetellyt, että miks kukaan ei tee jerkkiä, mihin voi kiinnittää evät, jotka houkuttavat kalaa paremmin. Olen ajatellut ite värkätä, mutta kun ei ole rahaa...

Mihin tuossa rahaa tarttee. Otat lankunpätkän käteen ja alat vuolemaan.. Maaleja ja tarvikkeita käyttää sitten sen mukaan mitä löytyy Pyörittää silmiään Eikä noihin ihan perustarvikkeisiin kovin paljoa rahaa uppoa, muutama eri väripurkki, apassipuuta, runkolankaa, muutamia koukkuja ja uistinrenkaita (jos tarttee).. Sitten jos haluaa ruiskulla maalata yms. niin tulee kyllä kieltämättä jo maksamaankin..

Laitahan hauennarraaja katkovaapusta kuvia sitten tänne, mielenkiinnolla odotetaan lopputulosta  Iskee silmää
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 04.10.08 - klo:16:14 »

Juu ei jerkkien tekeminen ole kyllä rahasta kiinni.. Ajasta enemmänkin.. Laudan pala, vanhoja rengaspainoja painotukseen, isoja koukkuja, muutama silmäruuvi, pari eriväristä spraypurkkia, ja lv1:stä lakkaukseen..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.08 - klo:08:08 »

Mulla on kohta se lahna valmis.
Pitää vielä painottaa että ui suoraan. Pyörittää silmiään
Laitan kuvan kun se on valmis.
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.08 - klo:09:05 »

Tai sori ei se oo vaappu vaa pikemminkii jerkki.
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.08 - klo:14:39 »

Tossa kuva siitä jerkistä.Mittaa sille tosiaan kertyi huikeat 30cm turpalevyn kärjestä pyrstön päähän.
Älkää arvostelko maalausta, kokeena vain spraymaaleilla suhaistu.Jos vaikka seuraava versio kynäruiskulla maalattaisiin. Virnistää
Tarvikkeet olivat:
Pala apassia,alumiinia,kuparilankaa,sprayta,lakkaa, onkihauleja ja kuumaliimaa.
Pistäkäähän kommenttia tulemaan.
kriss3

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.08 - klo:15:11 »

Komean näköinen peli Iskee silmää Iskee silmää

Ei oo haavia -.-
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.08 - klo:16:43 »

Asiallisen näköinen.. Miten lie uinti puoli.. Luulis, että vapauitolla ainakin saa makeasti kiemurtelemaan..

Paljonkohan tuolla lahnalla on painoa? Varmaan pitää olla kunnon jerkkivapa, että riittää rahkeet heittoon..
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.08 - klo:12:51 »

Painoa rutkasti =)Toi on kyllä tarkoitettu hauen moottoriuisteluun (siinä on uintilevy joka ei kuvassa näy)Ja joo, komeasti kiemurtelee Virnistää
Tumi81

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 28.10.08 - klo:13:41 »

Hieno on!! Tuo saattaa olla hyvinkin se kaiken nähneen kymppikiloisen viimeinen ateria  Hymyilee leveästi

-Kyllä se kala vielä löytyy...-
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 29.10.08 - klo:21:45 »

Olis mukava nähdä millasen koukkuratkasun meinaat tehdä, jotta se myös jotain tartuttaa...

atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.08 - klo:16:34 »

Noihi evii vois porata reiät ja niihi koukut.
Sillo tartuttais iha tarpeeks hyvi.
Ja kun joku tollasee nappaa ni eiköhä oo koukun pääs semmone peto et ottaa kunnolla suuhun.
majukka
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 27.02.09 - klo:22:46 »

voiko joku tehdä sovitunlaisen vaapun korvausta vastaan
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 27.02.09 - klo:23:08 »

voiko joku tehdä sovitunlaisen vaapun korvausta vastaan

Ei ole tarpeen kysyä monesta eri aiheesta samaa kysymystä.. Siirsin ensimmäisen kysymyksesi jo tuonne oikeaan aiheeseen, "Tee-Se-Itse" -puolelle.
Tagit: Vaappu  katkovaappu Itsetehty Käsintehty 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: