|
|
|
|
|
NonProkalastaja
|
 |
« Vastaus #47 : 10.02.12 - klo:20:37 » |
|
Juuri kun kerkesin luvata vähentää ideointia itsetehdyt vaaput -topicissa, niin pitäähän sitä idea tännekin kirjoittaa. Onko kukaan kokeillut pelkkää kirkasta epoksia (tai läpikuultavaa) värikoukkuun, johon laittaisi sisälle joitain värillisiä "hiutaleita"? 
|
-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
|
|
|
|
Lahmajärven kauhu
|
 |
« Vastaus #48 : 10.02.12 - klo:20:47 » |
|
Juuri kun kerkesin luvata vähentää ideointia itsetehdyt vaaput -topicissa, niin pitäähän sitä idea tännekin kirjoittaa. Onko kukaan kokeillut pelkkää kirkasta epoksia (tai läpikuultavaa) värikoukkuun, johon laittaisi sisälle joitain värillisiä "hiutaleita"?  Oon joskus tehny jollain askartelu hiutaleilla, hileillä ja erillaisilla karva virityksillä.. Vois seuraavissa taas kokeilla jotain tollasta.. Tuli ihan hyviä otti pelejä..mutta on ajansaatossa hukkunut tai kalat vieny..
|
|
|
|
|
|
theKalastaja
|
 |
« Vastaus #49 : 10.02.12 - klo:21:17 » |
|
Juuri kun kerkesin luvata vähentää ideointia itsetehdyt vaaput -topicissa, niin pitäähän sitä idea tännekin kirjoittaa. Onko kukaan kokeillut pelkkää kirkasta epoksia (tai läpikuultavaa) värikoukkuun, johon laittaisi sisälle joitain värillisiä "hiutaleita"?  Mun puolesta älä lopeta ideoiden kertomista. Vois kyllä kokeilla tätäkin että laittas epoksia johon sekoittas hileitä...paitsi että toimiskohan kun laittas epoxin sekaan maalitipan ja sekoittas ja siiten koukun varteen. Siis ihan vaappumaalia?
|
"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!" Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
|
|
|
|
NonProkalastaja
|
 |
« Vastaus #50 : 10.02.12 - klo:21:28 » |
|
Mun puolesta älä lopeta ideoiden kertomista.
Vois kyllä kokeilla tätäkin että laittas epoksia johon sekoittas hileitä...paitsi että toimiskohan kun laittas epoxin sekaan maalitipan ja sekoittas ja siiten koukun varteen. Siis ihan vaappumaalia?
No jatketaan sitten tätä ideaa  . (perhana jos joku lyö miun ideoilla rahoiks...) Jos laittaisi METALLIVÄRIÄ vaappumaaleista niin tulisi kiiltävä ja törkeen tyylikäs koukku (ehkä). Tai glitterimaalia. 
|
|
|
|
|
|
theKalastaja
|
 |
« Vastaus #51 : 10.02.12 - klo:21:56 » |
|
No jatketaan sitten tätä ideaa  . (perhana jos joku lyö miun ideoilla rahoiks...) Jos laittaisi METALLIVÄRIÄ vaappumaaleista niin tulisi kiiltävä ja törkeen tyylikäs koukku (ehkä). Tai glitterimaalia.  Täytyy kokeilla...ja en minä ainakaan näitä myyntiin tule tekemään, muutaman vaan kokeeksi. 
|
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #52 : 30.09.12 - klo:12:52 » |
|
Ihan ensimmäiset värikoukut tein epoxyliimalla ja tavallisella vaappumaalilla. Toimi ihan hyvin, kun pisti sopivan pienen tipan maalia liiman joukkoon. Nyt taas hommasin värijauheita ja käytän niitä epoksin kaa. Värijauhe ja liima kuivuvat nopeammin , kuin liima ja maali. Tiimarista saa ainaki halvalla hiutaleita, joku 1,5e yks purkki.
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #53 : 01.10.12 - klo:16:00 » |
|
Täältä muuten saa värikoukkujen tekoon jne. materiaalia tilattua halvalla. Ei ole postikulutkaan isot, kuten monessa firmassa on. Pete Pro Shop
|
|
|
|
|
|
miska k
|
 |
« Vastaus #54 : 17.02.13 - klo:20:03 » |
|
Tämän väriset koukut pelittää ! Nämä siis omia tekeleitä.
|
(352.6 kilotavua, 1826x1482 - tarkasteltu 1566 kertaa.)
|
|
|
|
|
|
|
|
kalastajaeemeli1
|
 |
« Vastaus #55 : 25.02.13 - klo:17:29 » |
|
Värikoukkuja kutistesukasta.
|
P2220573.JPG (896.16 kilotavua, 2560x1920 - tarkasteltu 974 kertaa.)
|
|
|
|
Se oli ainakin näääääin iso.
|
|
|
|
Sopuli
|
 |
« Vastaus #56 : 25.02.13 - klo:21:42 » |
|
Värikoukkuja kutistesukasta.
Hienoja muuten, mutta tuo sininen harvemmin on ollut missään esillä ottivärinä. Voivat toimiakin, mutta keltaistakin kaivattaisiin.
|
|
|
|
|
|
kalastajaeemeli1
|
 |
« Vastaus #57 : 25.02.13 - klo:22:12 » |
|
Hienoja muuten, mutta tuo sininen harvemmin on ollut missään esillä ottivärinä. Voivat toimiakin, mutta keltaistakin kaivattaisiin.
Kiitos! Ei mullekkaan sininen kauheesti luottamusta herätä, mutta muita värejä ei oo käytössä tällähetkellä. 
|
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #58 : 28.02.13 - klo:11:43 » |
|
Kiitos! Ei mullekkaan sininen kauheesti luottamusta herätä, mutta muita värejä ei oo käytössä tällähetkellä.  Miksipä ei sininenkin toimis, onhan sininen luottovärinä: morreissa, vaapuissa ja lusikoissa. Hyvin oot keksiny käyttää noita kutistesukkia. Ite oon miettiny 3-haaran koristelua samalla tyylillä, mutta putkiperhon pehmeestä putkesta.
|
|
|
|
|
|
jamael
|
 |
« Vastaus #59 : 28.02.13 - klo:12:30 » |
|
Ja tässä kuvaa nyt niistä mun putkiperhon putkesta tehtyjä koukkuja. Vois kokeilla kesällä vaapussa tai lusikassaki käyttää tommosia.
|
|
|
|
|
|
|