Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 12   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalasaalis.com - Oheistuotteet

(Luettu 113276 kertaa)
tompson82
**

0
Poissa

Profiili
« : 17.11.08 - klo:22:32 »

Miten ois jos painatettas kalasaalis.com hihamerkkejä/paitoja.

Edit: muokkasin otsikkoa..
-TuMi

*SHIMANO*
oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.08 - klo:22:55 »

Itse innostuisin pienestä merkistä hattuun, kyllä hihamerkkikin käväsi
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.08 - klo:23:23 »

Mulle kävis kyllä vaikka Valkoinen KS.com teepaita, jonka rinnassa tuo logo, ja sen päällä tuo teksti KALASAALIS.com

Selän vois jättää tyhjäksi, tai sitten sinne vois kirjoittaa jonkun aforismin, kuten "Kun kalastus on intohimo."

Kesäisenä kalastuspäivänä keskellä järveä olis hieno makoilla viilentävä valkoinen teepaita päällä jonka rinnassa kukoistaa vihertävä Kalle Kalasaalis-Ukko Hymyilee leveästi

EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 18.11.08 - klo:09:55 »

Luulisin, että onnistuu. Pipoja taitaa vielä olla muutamia ja T-paitoja taitaa nippu löytyä komerosta (tosin malliltaan naisille paremmin sopivia). Tämä vois ylläpidon puolelta olla TuMin hommia, joten TuMi hoitanee asiaa eteen päin?
TuMi
Vieras
« Vastaus #4 : 18.11.08 - klo:12:53 »

Onnistuu. Olisiko kokoluokka 8x5cm hyvä koko? Teen parit leiskat, kun ehdin, niin äänestetään niistä paras/kaksi parasta tuotantoon. Varmaan neliö/neliskulmainen olisi muotona parempi kuin pyöreä? Taustaksi valkoinen vai musta? Tietysti muitakin voi ehdoitta..
TuMi
Vieras
« Vastaus #5 : 18.11.08 - klo:12:56 »

Itse innostuisin pienestä merkistä hattuun, kyllä hihamerkkikin käväsi
Mitä kokoluokkaa ajattelisit siihen käyvän? Ehkä voisimme ajatella tilaavamme kahta kokoa. Tai vastaavasti kahta taustaväriä. Kommentteja otetaan vastaan
japsa81
Vieras
« Vastaus #6 : 18.11.08 - klo:13:06 »

Johan tommosen vois tilata Iskee silmää
Tietäs salaisilla rautu paikoilla ketä varoo Virnistää
oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.08 - klo:13:12 »

Ei taida paljon auttaa,mutta sen tulee olla; "Hienostuneen huomaamaton"
 Tällä haluan protestoida niitä virmoja jötka räikeillä lahjoillaan yrittää tehdä meistä mainospellejä.
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 18.11.08 - klo:13:59 »

Veloitatteko merkeistä minkä verran?

AR
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 18.11.08 - klo:14:25 »

Mites muuten tarrat? Onnistuisko niiden hommaaminen samalla? Sais kalapakkiin, veneeseen jne lätkästyä. Eikä mulle tartte maksaa siitä mainostilasta.   Iskee silmää  Hymyilee leveästi

Mika
Trust me - I know what I'm doing
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 18.11.08 - klo:18:33 »

Veloitatteko merkeistä minkä verran?

Tuskin kappalehinta päätä huimaa.. Jos ne on tosi halpoja teettää, niin sitten niistä ei veloiteta kyllä mitään, mutta en uskalla suorilta luvata.
TuMi
Vieras
« Vastaus #11 : 18.11.08 - klo:18:40 »

Mites muuten tarrat? Onnistuisko niiden hommaaminen samalla? Sais kalapakkiin, veneeseen jne lätkästyä. Eikä mulle tartte maksaa siitä mainostilasta.   Iskee silmää  Hymyilee leveästi

Tarroja on itse asiassa yks satsi jo tilattu viime vuoden Erämessuille. Tilattiin sekä 2 metrin pituisia venetarroja, että noin 12 cm pitkiä "kalapakkitarroja". Muutamia lukuunottamatta kaikki meni. Oisko joku vajaa parikymmentä kalapakkitarraa vielä jakamatta. Jos jatkossa tilataan tarroja pitää niistä saada varmuus, että ne on hyviä ja mm. kestää roiskevettä. Suht' kalliita oli tuolta tilata jos suhteuttaa saatuun laatuun. Tulostusjälki oli heikohko ja liimapinta mielestäni auttamattoman huono.
TuMi
Vieras
« Vastaus #12 : 18.11.08 - klo:18:42 »

Onko kenelläkään muilla kokemusta tarrojen teettämisestä/ ideoita mistä kannattais kysellä?
TuMi
Vieras
« Vastaus #13 : 18.11.08 - klo:19:10 »

Kysely brodeerausmmerkeistä on nyt lähetetty yhteen firmaan. Saa nähdä miten nopiaan vastaavat. Teen tässä piakkoin ne kuvat niin voidaan äänestää mikä niistä lähtee tuotantoon.
japsa81
Vieras
« Vastaus #14 : 18.11.08 - klo:19:25 »

No perkules.Pipon voin ostaa t-paitaakin saatan kantaa ja jos tarrojakin sais niin liimaan kelkkaan ja marttaan Virnistää
Niin tietää välillisesti ettiä omistajaa jos satun hukkaamaan Iskee silmää
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 12   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: