Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kuusamon Vikkelä

(Luettu 7259 kertaa)
Sami
**

0
Poissa

Profiili
« : 05.01.09 - klo:14:42 »

-
jamppe
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.09 - klo:19:03 »

itse vaappu voi olla hyvä, mutta hinta on kyllä todella kallis, mitä olen nähnyt ja kuullut niin tuo uistin maksaisi yli 20e  Järkyttynyt

hauki on kala
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.09 - klo:19:07 »

Jos tuo tulee hommattua niin taitaa kyllä päätyä koristeeks. Ei raaski pohjaan jättää noin arvokasta koukkua. Ei oo pahemmin noita "keräily" vimpaimia tullu haalittua, mutta tuollahan sen voisi alottaa.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Gras

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.09 - klo:12:14 »

No johan on hintaa yhdellä vaapulla, eikä tuo näytä kyllä kovin kummoselta.
Jos itse ostaisin niin varmaan menisi koristeeksi, ei ole kiva ihan joka reissulla jääpi yli 20e uistin pohjaan, ei se niin paljoo haittaa jos joku 5-10e uistin jää pohjaan, mutta jos keräily uistin, joka maksaa n. 20euroa, niin hymy hyytyy hyvin äkkiä.  Nolostunut

leukaluu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 13.01.09 - klo:16:09 »

No johan on hintaa yhdellä vaapulla, eikä tuo näytä kyllä kovin kummoselta.
Jos itse ostaisin niin varmaan menisi koristeeksi, ei ole kiva ihan joka reissulla jääpi yli 20e uistin pohjaan, ei se niin paljoo haittaa jos joku 5-10e uistin jää pohjaan, mutta jos keräily uistin, joka maksaa n. 20euroa, niin hymy hyytyy hyvin äkkiä.  Nolostunut
niinpä. minä ostan uistimet käyttöön enkä koristeeksi.

aina sitä ihmiselle joutavasta valitetaan...
majukka
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 27.02.09 - klo:22:52 »

sain isoisltäni (tosin nyt kuolleelta)lahjaksi vaapun jonka lauri rapala oli tehnyt hänelle lahjaksi. en ole edes kehdannu koeuittaa.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 27.02.09 - klo:23:07 »

sain isoisltäni (tosin nyt kuolleelta)lahjaksi vaapun jonka lauri rapala oli tehnyt hänelle lahjaksi. en ole edes kehdannu koeuittaa.

Tunsiko isoisäsi Laurin henk.koht.?

atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 28.02.09 - klo:11:53 »

Ohoh!Hurja juttu jos tuntee.Kannattaa säilyttää sitä lukkojen takana nimittäin keräilyharvinaisuus...

AR
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 28.02.09 - klo:18:34 »

Jos asia on noin.. Niin se vaappu on pirun arvokas. Siitähän on jo yli 30 vuotta kun Lauri kuoli, ja olihan hän vaappu-uistimien keksijä, kantaisä. Jos tuollainen uniikki vaappu, Laurin käsin valmistama, on olemassa, siitä saa tuhansia euroja jos sen myy esim. kalastusmuseolle, jossa on Rapalan historiikkiä.
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 02.04.09 - klo:18:17 »

Joulupukin uistinta ei voi kyllä laadukkaaksi ainakaan kehua. Koukut on mitäsattuu, ja muutenkin viimeistelyssä ei ole oltu huolellisia, toisin kuin esim rapalan ja nilsmasterin vaapuissa. Jätin itse ainakin joulupukinvaaput kaupppaan.
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 03.04.09 - klo:11:44 »

Joulupukin uistinta ei voi kyllä laadukkaaksi ainakaan kehua. Koukut on mitäsattuu, ja muutenkin viimeistelyssä ei ole oltu huolellisia, toisin kuin esim rapalan ja nilsmasterin vaapuissa. Jätin itse ainakin joulupukinvaaput kaupppaan.

Samaa mieltä niistä olen ja minultakin ne jäivät kauppaan.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
^^(juge)^^
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 06.06.09 - klo:22:44 »

Kallishan toi on ja sitte ku jää pohjaan!  Ep&#228;varma Voihan toi toki hyväki olla

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: