Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Inttikeskustelua

(Luettu 14810 kertaa)
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« : 15.01.09 - klo:00:21 »

Missäspäin herrat (nykyään myös rouvat) on asepalveluksensa käynyt suorittamassa? Tai ne, joilla se on vasta edessä, mitkäs on suunnitelmat?

Hyviä muistoja saa siitä niin rakkaasta intistäkin kertoa Iskee silmää

Itellä kutsunnat on runsaan vuoden päästä, ja paperit lähtee Uttiin, Puolustusvoimien Maavoimien Laskuvarjojääkärikomppaniaan ja Ilmasotakouluun Kauhavalle. Ykkösvaihtoehtona kuitenkin Utti. Toiseen paikkaan siksi myös, jossei pääsekkään Uttiin.

Onko kokemuksia kummastakaan? Nuo ovat kovimmat paikat heti taistelusukeltajien jälkeen... Sitä en edes harkinnut. Nostan hattua niille, ketkä taistelusukeltajan siivet omaavat.

oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.09 - klo:00:25 »

Rannikkojääkäripataljoona, Tukikomppania,Kranaatinheitin osasto,tuliasema,tuliaseman johtaja.1962
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 15.01.09 - klo:00:32 »

Rannikkojääkäripataljoona, Tukikomppania,Kranaatinheitin osasto,tuliasema,tuliaseman johtaja.1962

Kun oppipoika on jo päässyt miehen ikään, niin voisit meille pojanklopeille kertoa vähän, millaista se ARMEIJA ennen oli. Onhan sitä jo menneiltä polvilta kuultu, mutta ei pahitteeksi ole kuulla lisää. Tietää sitten itse intissä, millaista te vanhempi sukupolvi olette kokemaan joutuneet.
oppipoika

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.09 - klo:00:42 »

Kohtelu oli pirullisen asiallista. Koulutus tehokasta; kun siviliin pääsyn jälkeisenä talvena menin metsätöihin, muutaman puun kaadettuani tähtäilin vaistomaisesti joko siitä pääsisi krh:lla ampumaan.
samsala
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.09 - klo:00:54 »

Oulu, Hiukkavaara, II94-1995, pankkukuskina olin 285pv. Äkkiä se näin jälkikäteen menee, ÄLÄ huolestu. Aika kultaa ne paskatkin hetket!
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.09 - klo:07:52 »

Ite kävin osamaksulla suorittamassa. 2001 eka yritys Keuruulla suojelukoulussa. Siellä sain rikottua polven heti alkuun ja leikkauksen jälkeen uus yritys 2004. Pienoinen tappelu piti alottaa, että eivät pistäneet B:n papereita. 2004 Santahaminassa KuljK ja muistoksi BECE kortti ja vaarallistenaineiden kuljetusluvat kappaletavaraan ja säiliöajoon.
Varsin rahan arvosia papereita tuli siis mukaan.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.09 - klo:09:17 »

Kotkan rannikkotykistö,silloin oli viellä tuollainen lievä simputus luvallista.Jos peti ei ollut asiallisessa kunnossa niin koko ryhmä juoksi kasarmia ympäri patjat sylissä ja muuta sellaista pientä.mutta muuten ihan asiallista koulutusta se oli Virnistää
Chico Conzales
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.09 - klo:14:28 »

Kainuun prikaati, Tiedustelukomppania I/05. Syksyllä kävin ensimmäistä kertaa kertaamassa. Asiallinen paikka, paljon sai kävellä ja hiihtää  Virnistää

Joka muita haukkuu, on itse hyvä
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.09 - klo:14:51 »

Ite kävin osamaksulla suorittamassa. 2001 eka yritys Keuruulla suojelukoulussa. Siellä sain rikottua polven heti alkuun ja leikkauksen jälkeen uus yritys 2004. Pienoinen tappelu piti alottaa, että eivät pistäneet B:n papereita. 2004 Santahaminassa KuljK ja muistoksi BECE kortti ja vaarallistenaineiden kuljetusluvat kappaletavaraan ja säiliöajoon.
Varsin rahan arvosia papereita tuli siis mukaan.

Eli jos nyt oikein ymmärsin, omaat ADR-kortin?
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.09 - klo:15:34 »

Eli jos nyt oikein ymmärsin, omaat ADR-kortin?

Juurikin näin.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.09 - klo:15:37 »

Ollaanko me Mika tuttuja, kun itse olin KesR Sluk 2/01 alikessu..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 15.01.09 - klo:15:39 »

Ollaanko me Mika tuttuja, kun itse olin KesR Sluk 2/01 alikessu..

No kyllä muuten ollaan tavattu sitte. Olin tosiaan ihan 18pvää siellä ennen kun jouduin keskeyttää. Mulla alko sillon palvelus II/01 saapumiserässä.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 15.01.09 - klo:17:11 »

Juu munkin saapumiserä siis oli tuo II/01 ja siitä vuosi eteenpäin siellä sitten viihyin..

Missä joukkueessa olit? Itse olin kolmosessa..
Juikka
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 15.01.09 - klo:20:57 »

Kainuu prikaati ja tiedustelukomppania 2/07. Sissihavu ja korpin natsat käsivarteen.
Hauzi
Vieras
« Vastaus #14 : 15.01.09 - klo:21:12 »

Rovaniemi Lapin ilmatorjunta Rykmentti saapumiserä 1/00. Kessuna tuota tuli kotiuduttua.
Tagit: Intti Armeija Puolustusvoimat 
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: