Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70236 kertaa)
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 13.08.10 - klo:07:08 »

Mitenköhän tuo ei anna taas lisätä kalapaikkaa, Maan ja Paikkakunnan kylläkin, loput pari valikko "valitse"...  Pyörittää silmiään Ennenkin tähän on vastaantörmatty, joten oiskohan vika jo vaikka tässä tietokoneessa taikka vastaavaa, eihän tuo nyt mikään "elämä tai kuolema" -juttu ole mutta kuitenkin, en saa apajaa näkyviin  Virnistää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 24.10.10 - klo:15:43 »

Ei oikeen ollut oikeaa aihetta tälle kalalle. Lajiksi on laitettu ankerias vaikka on luultavimmin made.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 24.10.10 - klo:16:46 »

Tässä muutama päivä sitten otti päähän 2 asiaa. Sain kerran pienenä normi Mato-ongella 30cm pikku hauen mikähän on tietenkin aika epänormaalia. Löysin siitä kuvan koneeltani ja lisäsin tänne. Kuvatekstiksi laitoin jotenkin näin: Pikkuhauki tiedän. Erikoinen juttu vain siinä kun mato-onkeen otti. Hymyilee Heti tuli jotkut 6 vuotiaat nassikat kommaamaan, että mitä järkeä tollasissa nyt on?? Tuollaiset pikku sintit voi heittää takasi jokeen ja jos otitte sen ja tapoitte niin järkee sais käyttää. Kävin niiden kaloja katsomassa niin kukaan ei ollut lisännyt mitään ja sitten tulevat valittamaan toisten kaloja ihan kuin olisivat viisi kertaa parempia.  Vihainen

Toinen juttu oli, kun minä lisäsin videon tänne, missä väsytän pikkulahnaa ongella. Videon otsikoksi pistin "Pikkulahna". Siihenkin tuli samanlaisia käyttäjiä kommaamaan tähän tyyliin: Vähänkö pieni! Eikö meinannu tulla ylös! HAHHAH! Pieni kala hah!  Vihainen

Ottaa suorastaan päähän, kun oikein erikseen sanoo, että pieni kala on, niin siltikin pitää kaikkien tulla huutelemaan tuollaista. Poistin nyt tuon videon ja hauen. Mitä mieltä olette muut tästä? Niin ja anteeksi raju teksti, mutta pää kiehuu nyt kuin teekannu!

Team Tunturi
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 24.10.10 - klo:17:47 »

Tässä muutama päivä sitten otti päähän 2 asiaa. Sain kerran pienenä normi Mato-ongella 30cm pikku hauen mikähän on tietenkin aika epänormaalia. Löysin siitä kuvan koneeltani ja lisäsin tänne. Kuvatekstiksi laitoin jotenkin näin: Pikkuhauki tiedän. Erikoinen juttu vain siinä kun mato-onkeen otti. Hymyilee Heti tuli jotkut 6 vuotiaat nassikat kommaamaan, että mitä järkeä tollasissa nyt on?? Tuollaiset pikku sintit voi heittää takasi jokeen ja jos otitte sen ja tapoitte niin järkee sais käyttää. Kävin niiden kaloja katsomassa niin kukaan ei ollut lisännyt mitään ja sitten tulevat valittamaan toisten kaloja ihan kuin olisivat viisi kertaa parempia.Vihainen
Toinen juttu oli, kun minä lisäsin videon tänne, missä väsytän pikkulahnaa ongella. Videon otsikoksi pistin "Pikkulahna". Siihenkin tuli samanlaisia käyttäjiä kommaamaan tähän tyyliin: Vähänkö pieni! Eikö meinannu tulla ylös! HAHHAH! Pieni kala hah!  Vihainen
Ottaa suorastaan päähän, kun oikein erikseen sanoo, että pieni kala on, niin siltikin pitää kaikkien tulla huutelemaan tuollaista. Poistin nyt tuon videon ja hauen. Mitä mieltä olette muut tästä? Niin ja anteeksi raju teksti, mutta pää kiehuu nyt kuin teekannu!
                                                                                       Tekstisi ei ole ollenkaan raju, mutta et olisi poistanut videota, etkä kalaa, olisit voinut hyvin säilyttää ne, kai sinä nyt laitoit jollekin ylläpidon jäsenelle tästä viestiä erikseen ja kertonut, että ketkä käyttäjät tämmöistä harrastavat, että he saisivat jonkunlaisen varoituksen, tai ym..?

Kv3
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #34 : 24.10.10 - klo:17:52 »

Tekstisi ei ole ollenkaan raju, mutta et olisi poistanut videota, etkä kalaa, olisit voinut hyvin säilyttää ne, kai sinä nyt laitoit jollekin ylläpidon jäsenelle tästä viestiä erikseen ja kertonut, että ketkä käyttäjät tämmöistä harrastavat, että he saisivat jonkunlaisen varoituksen, tai ym..?
En kyllä harmillisesti ilmoittanut tuota kellekkään, enkä niiden nimiäkään muista Surullinen Mutta niiden tekstistä päätellen pikku nassikoita olivat. Juuri sellaisia, jotka olivat rekisteröitynyt tänne ja kommannut minun juttuja ja sitten eivät ole sen jälkeen käyneet täällä. Eli suorastaan kirjautunut tälle foorumille haukkakseni minun juttuja.  Epävarma

_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 27.10.10 - klo:07:26 »

Edit: Nyt muistin yhden, joka kommasi sitä pikkuhaukea. Tosin minun ikäinen, mutta siltikin. Suurin osa kuitenkin oli ihan pikkupoikia. http://www.kalasaalis.com/xxx/
En pyytänyt sinua tähän mitään nimiä kirjoittamaan, vaan jollekin ylläpidon jäsenelle olisit laittanut yksityisviestiä vain menemään...
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 27.10.10 - klo:09:51 »

En pyytänyt sinua tähän mitään nimiä kirjoittamaan, vaan jollekin ylläpidon jäsenelle olisit laittanut yksityisviestiä vain menemään...
Juu, sori en huomannut..  Nolostunut Pyyhin ne kaikki tuosta pois. Mutta kuitenkin eihän se varmaan nyt oikeinkaan ole, että mennään tuollaista yhtäkkiä toisten sivuille kommaamaan?
aspiriini
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 27.10.10 - klo:15:09 »

Poistakaa tämä käyttäjä: http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/profiles/geifa-u10767.html

aspiriini päivässä
Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #38 : 27.10.10 - klo:15:12 »

Olin just sanomas samaa mut ehit ensin. Iskee silmää

COME BACK!!! ; )
TuMi
Vieras
« Vastaus #39 : 27.10.10 - klo:15:29 »

Olin just sanomas samaa mut ehit ensin. Iskee silmää

Ensimäinen varoitus annettu ja epäasialliset viestit poistettu. Seuraavasta varoituksesta tulee bannia. Niille jotka eivät ehtineet viestejä lukemaan, syyn varoitukselle voi katsoa tästä.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 27.10.10 - klo:15:34 »

Ensimäinen varoitus annettu ja epäasialliset viestit poistettu. Seuraavasta varoituksesta tulee bannia. Niille jotka eivät ehtineet viestejä lukemaan, syyn varoitukselle voi katsoa tästä.

Ei siinä kauaa mene, jotta bannit saa. Uskoisin. Mitäköhän tuollaiset postaajat luulevat saavuttavan noilla viesteillään? Tosi kova jätkä varmasti, musiikki-keskustelussa "gangsta räppiä" hehkuttelee. Profiilista vilkasin sähköpostiosoitteen, oli numerot "96", eli luultavasti juuri 14w. Ei siinä mitään ei, mutta varmaan vanhempien selän takana leikkii kovaa jätkää. Eikö ensimmäisistä turhista viesteistä voisi saman tien rankaista, eli pikku bannit. Tuo käyttäjä ei varmastikaan lukenut sääntöjä rekisteröinnin yhteydessä.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 27.10.10 - klo:15:44 »

Ei siinä kauaa mene, jotta bannit saa. Uskoisin. Mitäköhän tuollaiset postaajat luulevat saavuttavan noilla viesteillään? Tosi kova jätkä varmasti, musiikki-keskustelussa "gangsta räppiä" hehkuttelee. Profiilista vilkasin sähköpostiosoitteen, oli numerot "96", eli luultavasti juuri 14w. Ei siinä mitään ei, mutta varmaan vanhempien selän takana leikkii kovaa jätkää. Eikö ensimmäisistä turhista viesteistä voisi saman tien rankaista, eli pikku bannit. Tuo käyttäjä ei varmastikaan lukenut sääntöjä rekisteröinnin yhteydessä.

Mika ja minä ollaan pääsääntöisesti banneista päättäneet ja nämä ns. sabotoijat lyödään banniin suorilta. Niitä ei tänne foorumille kaivata. 3kk annoin Geifalle, kun selvästi tarkoitus oli vaan kokeilla ylläpidon reaktioita.
TuMi
Vieras
« Vastaus #42 : 27.10.10 - klo:15:46 »

Mika ja minä ollaan pääsääntöisesti banneista päättäneet ja nämä ns. sabotoijat lyödään banniin suorilta. Niitä ei tänne foorumille kaivata. 3kk annoin Geifalle, kun selvästi tarkoitus oli vaan kokeilla ylläpidon reaktioita.

Tuossa kieltämättä oli pelkästään sabotointi tarkoitus, joten vastaavissa tilanteissa bannia tulee suorilta ilman erillistä varoitusta.
Kuusinen

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #43 : 03.11.10 - klo:17:53 »

Hymiöt näyttää olevan uudistumaan päin, että hieman ilme muuttuu ja mustat ääriviivat ja nappisilmät pois... Muutama vanha näyttää listassa olevan vielä. Uudet hymiöt ovat epäselvemmän näköisiä, kuten tämä  Virnistää kun mustat ääriviivat puuttuu, on jotenkin haalistuneen ja tyhjän oloisia. Itseäni ei miellytä, mutta jos muut tykkää (?), mikäpä minä olen valittamaan...

Onkiva rovasti, joka onki varovasti on kiva rovasti.
TuMi
Vieras
« Vastaus #44 : 03.11.10 - klo:22:38 »

Hymiöt näyttää olevan uudistumaan päin, että hieman ilme muuttuu ja mustat ääriviivat ja nappisilmät pois... Muutama vanha näyttää listassa olevan vielä. Uudet hymiöt ovat epäselvemmän näköisiä, kuten tämä  Virnistää kun mustat ääriviivat puuttuu, on jotenkin haalistuneen ja tyhjän oloisia. Itseäni ei miellytä, mutta jos muut tykkää (?), mikäpä minä olen valittamaan...

Kylläpä. Vanhat hymiöt olivat aikansa eläneet ja uudet tekevät tuloaan. Suurin osa hymiöistä on jo uusia. Loput muuttuu viimeistään huomenna. Kommentteja voi kirjoitella puolesta ja vastaan. Ei sillä, että kommentointi niin mihinkään vaikuttaisi Näyttää kieltä

Keskustelua aiheesta voi jatkaa osiossa Hymiöt!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: