Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70501 kertaa)
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #90 : 05.06.12 - klo:16:38 »

Pistä YV:tä EniZeille tai TuMille niin voivat korjata tuon.

Juu pistin jo, tänään sain omat tunnukset takas Hymyilee

ThC²

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #91 : 05.06.12 - klo:16:42 »

Mode vois siivota nuo laitelan s-postiosoitteet edellä olevista viesteistä, kun kohta ne on täynnä spämmiä. Ja sitte saa taas vaihtaa osoitteen. Hymyilee

Edit (TuMi): Hyvä, että huomasit.
Edit2 (TuMi): Poistettu myös replyistä.

Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #92 : 09.06.12 - klo:22:12 »

Kalastuskuvien puolella sellainen ongelma että.

Kun klikkaan kuvakategoriasta, esim Kalakuvat kuvakategoriasta niin kuvakategorgioissa se näyttää että mulla olisi esillä Kuvakilpailu 2012 kuvakategoria. Mutta silti on Kalakuvat kuvakategoria auki.
TuMi
Vieras
« Vastaus #93 : 10.06.12 - klo:10:16 »

Kalastuskuvien puolella sellainen ongelma että.

Kun klikkaan kuvakategoriasta, esim Kalakuvat kuvakategoriasta niin kuvakategorgioissa se näyttää että mulla olisi esillä Kuvakilpailu 2012 kuvakategoria. Mutta silti on Kalakuvat kuvakategoria auki.
Totta tuossa näyttää tuo valinta kulkevan yhden perässä.
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #94 : 02.07.12 - klo:13:53 »

Vielä kun Keskustelu - sivun taustan saisi sulatettua, niin olisi hyvä Hymyilee leveästi ainaki mulla Keskutelu sivun tausta on jäässä, muilla sivuilla sula.

Edit: myös Viestit sivun tausta jäässä.
Heeiikki

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #95 : 02.07.12 - klo:23:04 »

Missä on vikaa kun muutamana viime kalareissuna ei ole tullut kun muutama hauki? Kaiku näyttää paljonkin kaloja, isoa sekä pientä mutta eivät syö?
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #96 : 03.07.12 - klo:09:48 »

Vielä kun Keskustelu - sivun taustan saisi sulatettua, niin olisi hyvä Hymyilee leveästi ainaki mulla Keskutelu sivun tausta on jäässä, muilla sivuilla sula.

Edit: myös Viestit sivun tausta jäässä.

Tämä korjattu. Nyt myös foorumin puolella on kesäteema.
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #97 : 03.07.12 - klo:09:59 »

Tämä korjattu. Nyt myös foorumin puolella on kesäteema.

Mä en huomaa vieläkään mitään tässä, mutta en tainnut ymmärtää edes viimeksi mistä oli kyse?

Dafag did I just said...
ThC²

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #98 : 03.07.12 - klo:10:26 »

Mä en huomaa vieläkään mitään tässä, mutta en tainnut ymmärtää edes viimeksi mistä oli kyse?

Sivuston taustateema on muutettu kesäteemaksi. Aikasemmin tuo tausta oli talviteemalla, eli siis "jäässä", ja nyt siinä on kesäteema, eli "laineet".

Sivustontausta on kaikki mitä vihreän itse sivuston ulkopuolelle jää. Riippuu sitten näytön koosta kuinka paljon tuota taustaa näkyy. Jossain puhelimien selaimissa tota taustaa tuskin näkyy ollenkaan, koska ne skaalaa pelkälle vihreälle alueelle.

Selaimesta kannattaa poistaa historiat ja evästeet, jos tausta näyttää vieläkin olevan jäässä. Ne tuppaa näköjään hiukan risteilemään vanhan ja uuden välillä.
laitela

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #99 : 03.07.12 - klo:12:43 »

Sivuston taustateema on muutettu kesäteemaksi. Aikasemmin tuo tausta oli talviteemalla, eli siis "jäässä", ja nyt siinä on kesäteema, eli "laineet".

Sivustontausta on kaikki mitä vihreän itse sivuston ulkopuolelle jää. Riippuu sitten näytön koosta kuinka paljon tuota taustaa näkyy. Jossain puhelimien selaimissa tota taustaa tuskin näkyy ollenkaan, koska ne skaalaa pelkälle vihreälle alueelle.

Selaimesta kannattaa poistaa historiat ja evästeet, jos tausta näyttää vieläkin olevan jäässä. Ne tuppaa näköjään hiukan risteilemään vanhan ja uuden välillä.

Tuota juuri tarkoitin. Ja ei tämä nyt oo mikään varsinainen valitus, mutta etusivulle voisi päivittää että jo 16000 rekisteröitynyttä. Huomasin just että tuli 16000 täyteen Virnistää
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #100 : 03.07.12 - klo:12:49 »

Ahaaa... Täytyy olla aika puusilmä kun sitä näkyy varmaan kymmenen senttiä yhteensä molemmilla reuinoilla, mutta eipä siihen kauheasti tulekkaan kiinnitettyä huomiota. Nyt hokasin että siinä on jotain laineita. Selkisi tämäkin.
langjukka
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #101 : 04.07.12 - klo:10:04 »

SIVUSTON YLLÄPITÄJÄLLE TIEDOKSI:

Katselin syyskuun kalakalenteria ja huomasin, että ottiajat olivat vähän poikkeuksellisia - sama ottiaika päivästä toiseen...

Varmaan joku bitti poikittain tiedostossa. Tämä siis vaan tiedoksi, että pääsette korjaamaan asian, mikäli ette ole vielä huomannut tätä aikaisemmin.

Kireitä siimoja vaan kaikille sivuston jäsenille. 
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #102 : 04.07.12 - klo:10:29 »

Voisin varmaan lisätä tähän että tuo kalenteriin ladattu aika loppuu tähän vuoteen. Eli ensivuoden tammikuuta ei näy. Siihen on nyt vielä aika paljon aikaa, mutta se lähestyy kuitenkin koko ajan.
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #103 : 10.07.12 - klo:11:40 »

SIVUSTON YLLÄPITÄJÄLLE TIEDOKSI:

Katselin syyskuun kalakalenteria ja huomasin, että ottiajat olivat vähän poikkeuksellisia - sama ottiaika päivästä toiseen...

Varmaan joku bitti poikittain tiedostossa. Tämä siis vaan tiedoksi, että pääsette korjaamaan asian, mikäli ette ole vielä huomannut tätä aikaisemmin.

Kireitä siimoja vaan kaikille sivuston jäsenille. 

Kiitos tiedosta. Syyskuun kohdalla ottikalenteripäivitys oli keskeytynyt ja siksi vain noin kolmasosassa paikkakuntia oli ottiajat järjestelmässä. Syyskuu ajetaan nyt kokonaan uusiksi ja se on valmis noin parin tunnin päästä. Jos muissa kuukausissa ilmenee vastaavia ongelmia, niin ilmoituksia tähän topikkiin tai yv:tä suoraan mulle.
ThC²

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 06.08.12 - klo:09:35 »

Etusivulla olevan onkikilpailun mainoksen ohessa oleva linkki lauseessa: "Lue lisää onkikilpailusta" on kuollut. Ilmoittaa vain että etsimääsi sivua ei löydy.
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: