Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70546 kertaa)
MIETTINEN
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #105 : 07.08.12 - klo:16:38 »

Tännekkö sitä avaudutaan  Vihainen

No sit alotetaan. Kyse on näistä lisätyistä vesistöistä, ärsyttää kun on aikoinaan joitakin lisännyt niin joku silliaivo on mennyt muuttamaan niitä tietoja päin sitä itteään. Nyt olen yrittänyt seurata noita korjaamiani tietoja ettei ne taas menisi ketuix, tätähän ei kyllä pysty mitenkään valvomaan ja vesistöjen tietoja täysin tarkastamaan oikeiksi, mutta kait mulla nyt on KO paikoista tietoa jos itse niissä käyn.


KIITOS ja ANTEEKSI AVAUTUMINEN Virnistää

Kiero savolainen, muuten ihan terve
"Berliinin Reagan"
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #106 : 07.08.12 - klo:18:36 »

Tännekkö sitä avaudutaan  Vihainen

No sit alotetaan. Kyse on näistä lisätyistä vesistöistä, ärsyttää kun on aikoinaan joitakin lisännyt niin joku silliaivo on mennyt muuttamaan niitä tietoja päin sitä itteään. Nyt olen yrittänyt seurata noita korjaamiani tietoja ettei ne taas menisi ketuix, tätähän ei kyllä pysty mitenkään valvomaan ja vesistöjen tietoja täysin tarkastamaan oikeiksi, mutta kait mulla nyt on KO paikoista tietoa jos itse niissä käyn.


KIITOS ja ANTEEKSI AVAUTUMINEN Virnistää

Nyt jos pystyt kertomaan esimerkin mistä vesistöstä on kyse niin pystytään paremmin selvittämään mikä on vialla.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
MIETTINEN
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #107 : 07.08.12 - klo:18:47 »

Nyt jos pystyt kertomaan esimerkin mistä vesistöstä on kyse niin pystytään paremmin selvittämään mikä on vialla.

Siis tällä hetkellä ei ole mitään vikana mutta, Yhdessä vaiheessa Karjalaisessa oli merkitty että vesi olisi "samea" jota se ei tietääkseni ole, myöskin Korpinen oli sitä vastoin merkattu että olisi kirkas vetinen. (VÄÄRIN). Muutenkin olen pyrkinyt täydentämään lähialueeni vesistöjä sen mukaan mitä niistä saan selville.


EDIT: Eikös se olisi kaikille mieluisempaa että vesistöistä pyrittäisiin kertomaan mahdollisimman hyvät kuvaukset. Jos olen tässä väärässä niin kaikki tekemäni muutokset saa poistaa Vaikenee
MIETTINEN
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #108 : 07.08.12 - klo:19:49 »

Tarkennetaan nyt vielä ennenkuin joku vetää sen vihreän nöölin nekkuun. Tällä oli ehkäkin enemmän tarkoitus herättää ajatuksia tuosta vesistö osiosta, sen paikkansa pitävyydestä ja siitä onko siitä muille apuja/ hyötyä jos tiedot on mitä on.
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #109 : 07.08.12 - klo:23:50 »

Samalla kannalla olen. Harvoja tapauksia niitä on kuitenkaan sellaisia, että kannattaisi piilotella jotain olennaista muiden kalastajien pelossa. Eli enemmän siitä on hyötyä, että ne kuvaukset pitää paikkansa suurilta osin. mitään täydellistä varmuuttahan ei kuitenkaan voi sanoa, mutta suunnalla on merkitystä. Taidampa lisätä tuonne papinjärven sivuille, että sieltä on saatu viime vuosina lukuisia yli viiden kilon haukia...
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #110 : 03.10.12 - klo:16:31 »

Rekisteröityneiden jäsenten määrä on jo yli 17000 ja silti etusivulla lukee että jo yli 15000 rekisteröitynyttä. Kyllähän se pitää paikkansa, mutta sama kai se olisi päivittää että yli 17000... Hymyilee

Vastarannankiiski
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #111 : 03.10.12 - klo:19:35 »

Rekisteröityneiden jäsenten määrä on jo yli 17000 ja silti etusivulla lukee että jo yli 15000 rekisteröitynyttä. Kyllähän se pitää paikkansa, mutta sama kai se olisi päivittää että yli 17000... Hymyilee

Tästäkin ollaan puhuttu, mikäli oikein muistan. Seuraava "merkkipaalu" taisi olla 20 tonnia, missä vaiheessa etusivun jäsenmäärä päivitetään. Eihän tuo ainakaan valehtele  Hymyilee

Hurttarautu
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #112 : 05.10.12 - klo:18:06 »

Tästäkin ollaan puhuttu, mikäli oikein muistan. Seuraava "merkkipaalu" taisi olla 20 tonnia, missä vaiheessa etusivun jäsenmäärä päivitetään. Eihän tuo ainakaan valehtele  Hymyilee

Aijaa, olen ihmetellyt kun kukaan ei huomaa kun yritän tästä asiasta huomauttaa Hymyilee leveästi jotenkin ihmeellisesti olen osannut välttää tuon keskustelun. Aikaisemmin ainakin se päivitettiin tonnin välein joten siksi ajattelin että se on jäänyt väliin... turhaahan se tosin on vähän väliä päivitellä, kun jäsenmäärä noin nopeasti nousee.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #113 : 09.10.12 - klo:18:51 »

Nyt tuli vastaan ilkeä bugi. Jos kirjoitan pitkän viestin, tai esim. lainaan jonkun viestin ja sen perään kirjoitan omaa tekstiä sen verran että tuo laatikko missä teksti on täyttyy, niin kun aloittaa uuden rivin alemmas, sitä ei näy kun kirjoittaa. Aina kun painaa jotain nappia esim. kirjainta, se vilahtaa siinä. Pitää aina kirjoittaa yksi sana kerralla ja rullata alas katsomaan että tuliko kirjoitus virheitä. Sitten kun alkaa taas kirjoittaa, se oma teksti pomppaa näkyvistä  Huh

En osannut oikeen tätä nyt havainnollistaa, mutta onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #114 : 09.10.12 - klo:19:01 »

Nyt tuli vastaan ilkeä bugi. Jos kirjoitan pitkän viestin, tai esim. lainaan jonkun viestin ja sen perään kirjoitan omaa tekstiä sen verran että tuo laatikko missä teksti on täyttyy, niin kun aloittaa uuden rivin alemmas, sitä ei näy kun kirjoittaa. Aina kun painaa jotain nappia esim. kirjainta, se vilahtaa siinä. Pitää aina kirjoittaa yksi sana kerralla ja rullata alas katsomaan että tuliko kirjoitus virheitä. Sitten kun alkaa taas kirjoittaa, se oma teksti pomppaa näkyvistä  Huh

En osannut oikeen tätä nyt havainnollistaa, mutta onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?

Tapahtuuko tuo ihan pc:llä vai jollain mobiililaitteella kirjoittaessa? Mitä selainta käytät? Oletko kokeillut muilla selaimilla? Tapahtuuko tuo pikavastaus-kentässä vai myös vastaus-kentässä?
Tuota samaa näin itsekin joskus kännykällä surfatessa, mutta ei enää viime aikoina.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #115 : 09.10.12 - klo:19:09 »

Tapahtuuko tuo ihan pc:llä vai jollain mobiililaitteella kirjoittaessa? Mitä selainta käytät? Oletko kokeillut muilla selaimilla? Tapahtuuko tuo pikavastaus-kentässä vai myös vastaus-kentässä?
Tuota samaa näin itsekin joskus kännykällä surfatessa, mutta ei enää viime aikoina.

Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #116 : 09.10.12 - klo:19:11 »

Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut.

Kokeileppa toisella selaimella.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #117 : 09.10.12 - klo:19:20 »

Google Chromella ei ole tuota ongelmaa.
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #118 : 10.10.12 - klo:18:07 »

Ihan kompuutterilla on tämä ongelma. Ja ihan tässä vastaus kentässä. Internet exploreria käytän, muita en ole kokeillut.

Onko uusin versio IE:stä, vai joku vanhempi?

Dafag did I just said...
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #119 : 08.12.12 - klo:20:11 »

Tulipa tässä mieleen, että oiskohan aika tuo tausta jo jäädyttää? Kuitenkin alkaa jo suurilta osin olemaan vedet jäässä.  Hymyilee
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] 9 10 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines