Joo kesä tuli kyllä ihan puskista

Ainakin Oulussa on ollut mielettömän hienot säät viikonlopun molemmin puolin. Alkaa lehtikin olla jo puissa. Jäät sivuilta sulanee ensi viikolla, kun EniZei palaa reissusta. Pidetään ne jäissä vielä siihen asti

Millasta säätä se on Kymin seudulla pitäny?
Selvä homma. Joo, komiat on säät ollu Kaakonkulmallakin. Sunnuntaina merellä reilu kolme tuntia ja nahka paloi.

Täälläkin on puut jo lähes taydessä lehdessä, voikukat ja tuomet kukkii. Kesä on siis saapunut.