Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70504 kertaa)
Pro-Rapala
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #135 : 23.01.13 - klo:20:49 »

Hyvin aukenee. Jännä tosiaan tuo uusimmat kommentit, kun ei aukea kunnolla/kokonaan.

TuMi
Vieras
« Vastaus #136 : 23.01.13 - klo:20:57 »

Hyvin aukenee. Jännä tosiaan tuo uusimmat kommentit, kun ei aukea kunnolla/kokonaan.
EniZei on rakentamassa mökkeihin kommentointimahdollisuutta. En tiedä sitten voisiko tuo liittyä siihen mitenkään. Eiköhän se huomenissa silti selviä.
ThC²
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #137 : 24.01.13 - klo:08:50 »

EniZei on näköjään saanut bittilinjat suoristettua, kun nyt sivusto on yhtä nopea kuin ennenkin. Kuvatkin aukeaa taas mukavan ripeesti.  Hymyilee

EniZei
Ylläpitäjä
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #138 : 24.01.13 - klo:09:23 »

Jep aukeaa ok.

e: >uusimmat kommentit heittää tollasen:  Palvelinvirhe
Verkkosivusto havaitsi virheen haettaessa osoitetta http://www.kalasaalis.com/kommentit/. Se voi olla pois käytöstä ylläpitotoimien vuoksi tai virheellisesti määritetty.
Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
Päivitä tämä sivu myöhemmin.
HTTP-virhe 500 (Internal Server Error): Palvelin kohtasi odottamattoman tilan yrittäessään toteuttaa pyyntöä.

Uusimmat kommentit pitäisi toimia nyt normaalisti. Sinne oli eiliseltä jäänyt yksi virhe, kun vuokramökkien kommentointi tuli myös osaksi uusimpia kommentteja.
Lahmajärven kauhu
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #139 : 24.01.13 - klo:09:43 »

Uusimmat kommentit pitäisi toimia nyt normaalisti. Sinne oli eiliseltä jäänyt yksi virhe, kun vuokramökkien kommentointi tuli myös osaksi uusimpia kommentteja.

Kyllä nyt toimii jälleen hienosti. Hymyilee leveästi

”Huono päivä kalassa on parempi kuin hyvä päivä töissä”  Jompan seikkailut Kivikangas Oy:n Facebook sivuilla-> https://www.facebook.com/pages/Kivikangas-Kalastus-ja-Vapaa-aika/519480784743481
Jyrize
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #140 : 14.05.13 - klo:18:59 »

Ihmisten asenteissa paljon vikoja. Itse en sitä ymmärrä että jos esim 10 käyttäjää antanut kuvalle viisi tähteä niin joku pienessä yksinäisyydessään antaa puolikkaan tähden vain ihan huvin vuoksi! tähdet ei mulle merkkaa mitään mutta joillekkin "herkemmille" voi merkata jopa yllättävän paljon.

Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #141 : 15.05.13 - klo:13:12 »

Ihmisten asenteissa paljon vikoja. Itse en sitä ymmärrä että jos esim 10 käyttäjää antanut kuvalle viisi tähteä niin joku pienessä yksinäisyydessään antaa puolikkaan tähden vain ihan huvin vuoksi! tähdet ei mulle merkkaa mitään mutta joillekkin "herkemmille" voi merkata jopa yllättävän paljon.
Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään.
Jyrize
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #142 : 15.05.13 - klo:15:02 »

Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään.

Samaa mieltä Sopulin kanssa! Kommentoinnit riittävät minun mielestäni. Harva viitsii kuitenkaan huonoa kommenttia antaa. Rakentavat ja hyvät kommentit on aina mukavia.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #143 : 19.05.13 - klo:14:12 »

Ois parempi, että siitä vois vaan tykätä, eli ei arvosteltas sen enempää. Tai tähet sieltä pois kokonaan, kun ei ne mitenkään tasaisesti jakaudu siltikään.

Tuohan on hyvä idea ja saattaisi olla ihan helppo toteuttaakin. Jättää vain yhden tähden ja jokainen sitten makunsa mukaan antaa tähden tai ei ja kertoo näin tykkääkö vai ei.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
ThC²
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #144 : 21.05.13 - klo:09:15 »

Voisko tuon sivuston taustan jo sulattaa? Vissiin enää jäitä missään ole.
TuMi
Vieras
« Vastaus #145 : 21.05.13 - klo:11:54 »

Voisko tuon sivuston taustan jo sulattaa? Vissiin enää jäitä missään ole.
Joo kesä tuli kyllä ihan puskista Hymyilee Ainakin Oulussa on ollut mielettömän hienot säät viikonlopun molemmin puolin. Alkaa lehtikin olla jo puissa. Jäät sivuilta sulanee ensi viikolla, kun EniZei palaa reissusta. Pidetään ne jäissä vielä siihen asti Iskee silmää Millasta säätä se on Kymin seudulla pitäny?
ThC²
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #146 : 21.05.13 - klo:12:49 »

Joo kesä tuli kyllä ihan puskista Hymyilee Ainakin Oulussa on ollut mielettömän hienot säät viikonlopun molemmin puolin. Alkaa lehtikin olla jo puissa. Jäät sivuilta sulanee ensi viikolla, kun EniZei palaa reissusta. Pidetään ne jäissä vielä siihen asti Iskee silmää Millasta säätä se on Kymin seudulla pitäny?

Selvä homma. Joo, komiat on säät ollu Kaakonkulmallakin. Sunnuntaina merellä reilu kolme tuntia ja nahka paloi. Hymyilee Täälläkin on puut jo lähes taydessä lehdessä, voikukat ja tuomet kukkii. Kesä on siis saapunut.
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #147 : 12.08.13 - klo:20:36 »

Tuolla etusivulla on tuo 18 000 käyttäjän mainos, pitäisi siihen vissiin korjata 20 000?

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #148 : 12.08.13 - klo:21:19 »

Tuolla etusivulla on tuo 18 000 käyttäjän mainos, pitäisi siihen vissiin korjata 20 000?

Kaikki aikanaan. Ensi sijaisesti hoidellaan sivuston toimintaan vaikuttavat ja muut kiireellisemmät hommat.
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #149 : 12.08.13 - klo:21:42 »

Kaikki aikanaan. Ensi sijaisesti hoidellaan sivuston toimintaan vaikuttavat ja muut kiireellisemmät hommat.

Juu, tottakai!
Sivuja: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines