Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70505 kertaa)
ThC²
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #120 : 23.01.13 - klo:15:55 »

Ei nyt sinänsä valitus, mut sopinee tähän aiheeseen...

Eli onkos muut KS.comin käyttäjät huomanneet, että sivusto olisi hidastunut?
Jotenkin tuntuu, että latausajat olisivat selvästi pidemmät kuin vaikka viime kesänä. Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan.

Voi tietysti olla että olen itse hidastunut...  Hymyilee

laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #121 : 23.01.13 - klo:16:00 »

Ei nyt sinänsä valitus, mut sopinee tähän aiheeseen...

Eli onkos muut KS.comin käyttäjät huomanneet, että sivusto olisi hidastunut?
Jotenkin tuntuu, että latausajat olisivat selvästi pidemmät kuin vaikka viime kesänä. Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan.

Voi tietysti olla että olen itse hidastunut...  Hymyilee

Itse asiassa kyllä. Tosin mun netti on niin vaihteleva että ei oo mitään luottamista tähän. Mutta kyllä se jotenkin hitaalta toisinaan tuntuu. Vaikka mokkula näyttää 3.5G niin silti saa joskus odotella sivun aukeamista, mutta kuten jo sanoin tähän mokkulaan ei oo mitään luottamista kun välillä heittelee koko ajan edge,3g,edge,3g jne. Mutta onkohan muillakin samoja "ongelmia"?

fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #122 : 23.01.13 - klo:16:11 »

Etenkin silloin kun liikkuu tuon yläpalkin kautta (Etusivu, Videot, Kuvat, Kalat, jne...). Foorumilla taas aiheiden selailu ei ole ihan niin tuskasta, kuin muualla sivustolla liikkuminen. Mutta hidastumista siinäkin tuntuisi olevan.

Voi tietysti olla että olen itse hidastunut...  Hymyilee

Tämän allekirjoitan. Välillä kun painaa yläpalkin kautta Etusivulle niin tulee pitkä lagitus ja useimmiten sitten lagitteleekin aikansa. Ollut jo pidemmän aikaa mutta olen elänyt siinä uskossa että kone vaan lagittelee mutta ilmeisesti ei.

Niin ja ainakin Chat-tiimin chat tuntunut olevan myös tavallistakin hitaampi ja pätkivämpi.

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #123 : 23.01.13 - klo:16:20 »

Mutta onkohan muillakin samoja "ongelmia"?
No just, kun avasin tätä sivua, niin mietin, että lagittaako mulla kone. Avasin toisen välilehen ja naapurifoorumille pääsi paljon nopeammin. Miksi näin?
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #124 : 23.01.13 - klo:16:46 »

 Järkyttynyt nyt alko lagaamaan ihan kunnolla (saattaa johtua vaan mun netistä) ja äskön herjas näin:

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later
TuMi
Vieras
« Vastaus #125 : 23.01.13 - klo:17:11 »

Pari päivää on ollut kyllä selvästi normaalia hitaampi. Laitettiin tuosta selvityspyyntöä eteenpäin palvelinpuolelle. Jospa tuo pian selviäis mistä on kyse. Näytti välillä hetken olevan ihan alhaalla koko palvelinkin, mutta nythän tänne pääsee taas kirjoittamaan. Hitaan puoleinen se joka tapauksessa tällä hetkellä on.
EniZei
Ylläpitäjä
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #126 : 23.01.13 - klo:17:35 »

Buuttasin palvelimen, niin näyttäisi taas toimivan nopeemmin.
ThC²
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #127 : 23.01.13 - klo:17:42 »

Voi tietysti olla että olen itse hidastunut...  Hymyilee

Tai siis nopeutunut...  Hymyilee

Tämän allekirjoitan. Välillä kun painaa yläpalkin kautta Etusivulle niin tulee pitkä lagitus ja useimmiten sitten lagitteleekin aikansa. Ollut jo pidemmän aikaa mutta olen elänyt siinä uskossa että kone vaan lagittelee mutta ilmeisesti ei.

Joo, etenkin tuonne etusivulle mennessä tuntuu erityisen hitaalta. Kestää paikoin 10-15 sekunttia, ennen kuin mitään tapahtuu.

Pari päivää on ollut kyllä selvästi normaalia hitaampi. Laitettiin tuosta selvityspyyntöä eteenpäin palvelinpuolelle. Jospa tuo pian selviäis mistä on kyse. Näytti välillä hetken olevan ihan alhaalla koko palvelinkin, mutta nythän tänne pääsee taas kirjoittamaan. Hitaan puoleinen se joka tapauksessa tällä hetkellä on.

Selvä, eli asia onkin jo tutkinnassa. Jossain vaiheessa epäilin, että hidastuminen olisi johtunut tuosta Honkkarin bannerista. Mutta tarkemmin kun ihmetteli, niin kyllä se on itse sivusto joka hidastelee.

Buuttasin palvelimen, niin näyttäisi taas toimivan nopeemmin.

Joo, huomattava ero etenkin foorumin suhteen. Tosin vieläkin tuonne etusivulle mennessä hakee kauan. Toisin ei enää niin häiritsevästi.

E: Hmm... Nyt keskustelu ja melkeinpä kaikki muut yläpalkin "välilehdet" avautuu nopeasti, paisti Etusivu, Kuvat, Kalat ja omat sivut. Onko nuo Ks.comiin lisätyt kuvat jollain toisella palvelimella? Jospa sekin on buutin tarpeessa...
TuMi
Vieras
« Vastaus #128 : 23.01.13 - klo:20:09 »

Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla?
Pontifex
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #129 : 23.01.13 - klo:20:11 »

Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla?
Hyvin alkanut toimia nyt
Lahmajärven kauhu
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #130 : 23.01.13 - klo:20:27 »

Nyt itellä aukeaa sujuvasti, miten teillä muilla?

Ainakin  >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella.

e: en tie buutataanko taas, mut palvelin virhettä herjaa kun koittaa avaa >uusimmat kommentit

”Huono päivä kalassa on parempi kuin hyvä päivä töissä”  Jompan seikkailut Kivikangas Oy:n Facebook sivuilla-> https://www.facebook.com/pages/Kivikangas-Kalastus-ja-Vapaa-aika/519480784743481
Pro-Rapala
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #131 : 23.01.13 - klo:20:29 »

Ainakin  >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella.
Aivan sama. Itellä ei aukea kokonaan Itkee. Tulee vaan välillä, että latausvirhe.

Teippa
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #132 : 23.01.13 - klo:20:30 »

äsken näytti että koko ks.comissa ei olisi yhtään viestiä, mutta onhan tää nyt pelannu ihan hyvin Hymyilee

TuMi
Vieras
« Vastaus #133 : 23.01.13 - klo:20:36 »

Ainakin  >Uusimmat kommentit takkuaa pahasti, ei aukene/aukenee todella hitaasti.. Sama vaiva omalla ja duuni koneella.

e: en tie buutataanko taas, mut palvelin virhettä herjaa kun koittaa avaa >uusimmat kommentit
Uusimmat kommentit jää tosiaan rullaamaan.. Onpas outo. En osaa kyllä tuohon sanoa mistä siinä on kyse, oisko joku viesti uusissa mikä tuottaa ongelmia sitten tuonkin sivun latauksessa?

Edit: tämä sivu kuitenkin aukeaa normaalisti http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/unread.html
Aukeaako teilläkin?
Lahmajärven kauhu
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #134 : 23.01.13 - klo:20:38 »

Uusimmat kommentit jää tosiaan rullaamaan.. Onpas outo. En osaa kyllä tuohon sanoa mistä siinä on kyse, oisko joku viesti uusissa mikä tuottaa ongelmia sitten tuonkin sivun latauksessa?

Edit: tämä sivu kuitenkin aukeaa normaalisti http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/unread.html
Aukeaako teilläkin?

Jep aukeaa ok.

e: >uusimmat kommentit heittää tollasen:  Palvelinvirhe
Verkkosivusto havaitsi virheen haettaessa osoitetta http://www.kalasaalis.com/kommentit/. Se voi olla pois käytöstä ylläpitotoimien vuoksi tai virheellisesti määritetty.
Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
Päivitä tämä sivu myöhemmin.
HTTP-virhe 500 (Internal Server Error): Palvelin kohtasi odottamattoman tilan yrittäessään toteuttaa pyyntöä.
Sivuja: 1 ... 5 6 7 8 [9] 10 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines