Voi tietysti olla että olen itse hidastunut...

Tai siis nopeutunut...

Tämän allekirjoitan. Välillä kun painaa yläpalkin kautta Etusivulle niin tulee pitkä lagitus ja useimmiten sitten lagitteleekin aikansa. Ollut jo pidemmän aikaa mutta olen elänyt siinä uskossa että kone vaan lagittelee mutta ilmeisesti ei.
Joo, etenkin tuonne etusivulle mennessä tuntuu erityisen hitaalta. Kestää paikoin 10-15 sekunttia, ennen kuin mitään tapahtuu.
Pari päivää on ollut kyllä selvästi normaalia hitaampi. Laitettiin tuosta selvityspyyntöä eteenpäin palvelinpuolelle. Jospa tuo pian selviäis mistä on kyse. Näytti välillä hetken olevan ihan alhaalla koko palvelinkin, mutta nythän tänne pääsee taas kirjoittamaan. Hitaan puoleinen se joka tapauksessa tällä hetkellä on.
Selvä, eli asia onkin jo tutkinnassa. Jossain vaiheessa epäilin, että hidastuminen olisi johtunut tuosta Honkkarin bannerista. Mutta tarkemmin kun ihmetteli, niin kyllä se on itse sivusto joka hidastelee.
Buuttasin palvelimen, niin näyttäisi taas toimivan nopeemmin.
Joo, huomattava ero etenkin foorumin suhteen. Tosin vieläkin tuonne etusivulle mennessä hakee kauan. Toisin ei enää niin häiritsevästi.
E: Hmm... Nyt keskustelu ja melkeinpä kaikki muut yläpalkin "välilehdet" avautuu nopeasti, paisti Etusivu, Kuvat, Kalat ja omat sivut. Onko nuo Ks.comiin lisätyt kuvat jollain toisella palvelimella? Jospa sekin on buutin tarpeessa...