Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kattavimmat kalastusvälineiden vertailut

(Luettu 4752 kertaa)
leukaluu
**

0
Poissa

Profiili
« : 30.04.09 - klo:20:14 »

Siis ajattelin hankkia yleisvapaa/kelaa, eli misssä olis parhaat vertailut siis ei hinta vertailua

EDIT: Korjattu otsikkoa

aina sitä ihmiselle joutavasta valitetaan...
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.09 - klo:21:26 »

http://www.eralehti.fi/

Tuolta nyt esimerkiks vois löytyy vertailuja.

Ite ostin tommoseks yleisvavaks shakespearin (nyt en muista tarkemmin mikä se on pitää tarkistaa) ja kelaks shimanon joku nelitonninen. Vapa on sen verran jäykkä, että heitot onnistuu ja tarvittaessa uistelukin, kun ei laita mitään kauheen isoa palikkaa vetoon. Pistän myöhemmin vähän tarkemmin tuosta, kun oon kattonu mitä on tullu hypisteltyä kalareissuilla.  Cool

Mika
Trust me - I know what I'm doing
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.09 - klo:11:05 »

Kyllä ERÄ-lehti on ihan täysin dominoiva ja yleisesti ottaen paras noissa vertailuissa. Aika laadukasta tekstiä suoltaa.

leukaluu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.09 - klo:06:50 »

erä lehen nettisivuilta onkyl aika hankalaa löytää vertailuja, mut kyl jotain löyty.
muuten ootteko tilannu erä lehteä, mulle tuli joskus vuos sitten ja oli minun mielestä liian kallis Surullinen muuten kyllä ihan asia lehti. vaikkakin sana erä ei kuvaa lehden sisältöä koska siellä ei ole kuin ehkä  yksi artikkeli joka koskee metsästystä/retkeilyä Surullinen
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.09 - klo:07:05 »

erä lehen nettisivuilta onkyl aika hankalaa löytää vertailuja, mut kyl jotain löyty.
muuten ootteko tilannu erä lehteä, mulle tuli joskus vuos sitten ja oli minun mielestä liian kallis Surullinen muuten kyllä ihan asia lehti. vaikkakin sana erä ei kuvaa lehden sisältöä koska siellä ei ole kuin ehkä  yksi artikkeli joka koskee metsästystä/retkeilyä Surullinen

Kyllähän tuo Erä tulee kestona.
Eikös se tuo kalastuskin ole kuitenkin erä-toimintaa niin kyllä se lehden nimi sikäli ihan sopiva on. Metsästystä sais kyllä käsitellä enemmänkin. Aika pitkälti noihin ase esittelyihin tuntuu keskittyvän sillä puolella nuo kirjotukset.
Hyvä lehtihän se on. Ollu hyvää luettavaa mm. tuo hauenpyynnistä kertova artikkelisarja.

Nuo vertailut on sikäli hankala löytää, kun niitä on niin monessa eri numerossa niin joutuu kahlaa monta läpi, että löytää just sen mitä etsii.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: