Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Halvat vetosetit

(Luettu 11429 kertaa)
Fishu
**

0
Poissa

Profiili
« : 24.05.09 - klo:20:02 »

morjens

Onkos kellään kokemuksia halvoista vetoseteistä?
tai mitkä olisi hyviä settejä alottelevalle vetouistelijalle jotka ois kuitenki suht koht halpoja...
ilkka81

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.05.09 - klo:20:13 »

http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=3410 tolla alkuun pääset... abun seiskatkaan ei kalliita...

Stefa hoitaa se on JÄMPTI! =)
Hauzi
Vieras
« Vastaus #2 : 24.05.09 - klo:20:19 »

Kyllä kannattaa hommata kunnon kelat ni ei tartte niitten kanssa tapella. Noi abun kelat on ihan hyviä. Sitten Pennin kelat on myös hyviä esim GTO220.
ilkka81

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.05.09 - klo:20:21 »

Kyllä kannattaa hommata kunnon kelat ni ei tartte niitten kanssa tapella. Noi abun kelat on ihan hyviä. Sitten Pennin kelat on myös hyviä esim GTO220.

toi kyllä tosi... ei ihan halvimpia kannata hankkia... kannattaa satsata laatuun...
Hauzi
Vieras
« Vastaus #4 : 24.05.09 - klo:20:47 »

Kannattaa katsella monen liikkeen tarjontaa noitten suhteen saattaa olla hinnoissa aika isojakin eroja. Ite ostin viime vuonna 7000sia abuja ja niihin kepit ni olikohan 90e vapa oli Abun Workhorse.
hartsa79

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.05.09 - klo:23:32 »

Abu seveneitä on meilläkin Ilen kanssa muutamia, ja mukavan tuntuinen kela on käyttää. Venemessuilla pienessä laitamyötäisessä eräs myyjä minulle esitteli sevenin kopiota, jota tismalleen saman linjan kapistukseksi väitti, ja ulkonäkö jäi mieleen, mutta merkki ei. Kevään olen sitä metsästellyt, ja löytyihän se, kyseessä on Shakespearen Black Tiger. Gurut tuolla toisella palstalla ovat sitä mieltä, että kaikki osat ovat sevenin kanssa yhteen sopivia, kyseessä sama kela samasta tehtaasta kuin sevenkin, joutuu varmaan testaamaan.

Hartsa79
Tuokee astioo, nyt sitä tulloo!!
Hauzi
Vieras
« Vastaus #6 : 24.05.09 - klo:23:43 »

Abu seveneitä on meilläkin Ilen kanssa muutamia, ja mukavan tuntuinen kela on käyttää. Venemessuilla pienessä laitamyötäisessä eräs myyjä minulle esitteli sevenin kopiota, jota tismalleen saman linjan kapistukseksi väitti, ja ulkonäkö jäi mieleen, mutta merkki ei. Kevään olen sitä metsästellyt, ja löytyihän se, kyseessä on Shakespearen Black Tiger. Gurut tuolla toisella palstalla ovat sitä mieltä, että kaikki osat ovat sevenin kanssa yhteen sopivia, kyseessä sama kela samasta tehtaasta kuin sevenkin, joutuu varmaan testaamaan.

Itellä oli joskus semmosia ku Shakespeare commissarin keloja, niin jarrut niistä tuppas hajoamaan kohtuu heleposti. Kestäny ku vissiin parikesää. Muutenkaan eivät vaikuttaneet kovinkaan kaksisilta. Kyllä niillä pikkukalojen kanssa pärjäs. Ensimmäinen iso kala kun tärppäs niin jarru sinkkas saman tien. Se meni ihan jumiin ei voinu säätää ja siimaa ei juossut puolalta mihinkään vain ja ainoastaan silloin kun löysäs kammesta irti ja antoi kammen pyöriä vapaana. No se kala menetettiin ja sit meni myös kelat vaihtoon. Sit oli semmoisia ongelmia, että siima meni puolan ja rungon väliin erittäinkin helposti. Tosta kyseisestä Black tigerista ei ole sen sijaan kokemuksia.
hartsa79

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 25.05.09 - klo:07:21 »

Comissaarin viat tulikin sinulta tarkasti, samanlaisia kokemuksia on Iskee silmää, kyllä niillä kuhahommissa pärjää, mutta eipä paljon voi ostettavaksi suositella. Niissäkin on eroja, 2000- luvun alussa ostettuja on muutama, joissa työn jälki on hyvinkin siistiä ja toimivaa, nyt taas uusissa juuri tuota jarruhäikkää, ja siiman kulkeutumista puolan väliin Nolostunut

Black Tiger pitäisi olla hyvinkin laadukas kela, kovasti sitä vetouistelumiehet ovat kevään mittaan ostelleet. Kunhan sellaisen käsiini saan, kerron kokemuksia.
Dayzer
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.05.09 - klo:09:39 »

Tähän asti meillä ainakin on toiminu loistavasti Pennin GTO 220:t...
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 26.05.09 - klo:15:48 »

Kellään kokemusta tämmöisestä kelasta itse muutaman reissun heittänyt eikä mitään häikkää

* STW.JPG (6.99 kilotavua, 255x255 - tarkasteltu 1722 kertaa.)
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 26.05.09 - klo:16:26 »

Kellään kokemusta tämmöisestä kelasta itse muutaman reissun heittänyt eikä mitään häikkää

Onkohan tuo sama mikä mullakin on. Pari kertaa tosiaan käyttäny ja mitään häikkää ei oo ollu. Pari käyttäjästä johtuvaa myttyä on tullu kyllä. Ihan hintansa väärti on ollu.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Fishu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 26.05.09 - klo:20:16 »

Minkäs merkkinen ja hintane toi kela on??
stento-z

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 27.05.09 - klo:12:15 »

ostin omani tarjouksesta olisko ollut jotain 34e en ihan tarkkaan muista mutta edullinen on vaikka ammattilaiset tuskin vilkaisee moista kelaa ::)ai niin siinä oli myös vapa mukana Iskee silmää
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 27.05.09 - klo:14:18 »

ostin omani tarjouksesta olisko ollut jotain 34e en ihan tarkkaan muista mutta edullinen on vaikka ammattilaiset tuskin vilkaisee moista kelaa ::)ai niin siinä oli myös vapa mukana Iskee silmää

Sama setti tais lähtee mulle matkaan. Hyvin riittää meikäläisen uistelutarpeisiin. Kalanki tainnu jo saada tuolla.  Cool
Endulance
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 12.06.09 - klo:17:14 »

Pennit varmaan aika kustannustehokkaita ja jos raha ei ole onkelma niin itse lähtisin kyllä abun valikoimista katsastamaan ensimmäiseksi.

Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa..
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: