Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Abu Garcia setit

(Luettu 10329 kertaa)
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« : 04.06.09 - klo:22:52 »

Hong Kongista tälläne myytäis 49,95e. Kannattaako ostaa ja paljon hiilikuituvavoissa on yleensä viehepainosuositus? Jos näitä ei kannata ostaa niin onko teillä jotain muuta suositeltavaa. Voitte lisäillä. Hymyilee tämä on hongkongin alennus

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.09 - klo:21:28 »

Niin mitäs olette mieltä tälläisestä avokelasta.
tinimi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 10.06.09 - klo:20:41 »

Jeps, eli kertokaa kokemuksianne kyseisestä setistä. Hymyilee
pääkallokalastaja
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 08.07.09 - klo:09:04 »

Elikkäs pitäisi tietää joku hyvä abu.n kela jos jollain on kokemusta nii kertokaa.
Mäksy
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #4 : 09.07.09 - klo:22:06 »

olen ajtellut ostaa tuollaisen setin http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=54-9032 mitä mieltä olette mielellään oma kohtaisia kokemuksia jos jollain on sellaisia

edit linkki abun sivuille: http://www.abugarcia-fishing.co.uk/product-abugarcia-1-2008-771-Combos_Spinning_Combos-Abu_Garcia_Specialist.html
Eris
Vieras
« Vastaus #5 : 09.07.09 - klo:22:42 »

Mulla käytössä Abu Garcian Stamina STM2000 kela. Erittäin hyvä kela ollut, ehkä ainoana miinuksena melko nopea ruostuminen. (ainakin foorumeilla niin sanottu, itsellä ei ainakaan vielä ole ruostunut) Hintaa kelalla on noin 30€.
Eris
Vieras
« Vastaus #6 : 09.07.09 - klo:22:43 »

Honkkarista ostin Abun Stamina STM2000 kelan ja hyvin on toiminu. en tiedä onko kyseessä sama?
LikelyNico
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 16.07.09 - klo:21:07 »

Onko kellään kokemusta tosta Abun Stamina STM4000? Jos on niin voisiko kertoa vähän minkämoisesta pelistä on kyse?

EDIT: Mitä eroa on muuten Vastaavalla 2000? Ja mistä vapoja tohon Tampereelta, kun täkäläisessä honkkarissa ei ole Abuja.
Eris
Vieras
« Vastaus #8 : 17.07.09 - klo:01:22 »

Onko kellään kokemusta tosta Abun Stamina STM4000? Jos on niin voisiko kertoa vähän minkämoisesta pelistä on kyse?

EDIT: Mitä eroa on muuten Vastaavalla 2000? Ja mistä vapoja tohon Tampereelta, kun täkäläisessä honkkarissa ei ole Abuja.

Ihan hyvin on toiminut, ruostuu muuten tosi helposti, tosin itellä ei vielä ole haitannut. 2000 on paljon pienempi. Itelläni on 2000 ja jos kerran joku jää pohjaan ja joutuu siiman katkasemaan ni kyl joutuu taas siimaa lisäämään, muuten joka heitolla siima lopussa. Mut ihan toimiva peli kunhan oppii käyttämään. ehkä se 4000 olis kuitenki parempi vaihtoehto.
LikelyNico
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 17.07.09 - klo:09:22 »

Ihan hyvin on toiminut, ruostuu muuten tosi helposti, tosin itellä ei vielä ole haitannut. 2000 on paljon pienempi. Itelläni on 2000 ja jos kerran joku jää pohjaan ja joutuu siiman katkasemaan ni kyl joutuu taas siimaa lisäämään, muuten joka heitolla siima lopussa. Mut ihan toimiva peli kunhan oppii käyttämään. ehkä se 4000 olis kuitenki parempi vaihtoehto.


Kiitoksi. Katselin tota honkkarista hintakin näyttyi hyvältä.
Tagit: Excellence  avokela  Abu Garcia  vapa 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines