Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Paras pilkkionki

(Luettu 5790 kertaa)
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« : 27.06.09 - klo:18:20 »

Mikäs on teidän mielestä paras pilkkionki? Hymyilee
Itellä on Jonttu-70 pilkkionki jolla on tullut nosteltua jonkin verran kalaa Virnistää
Mutta ei enää. Nyt on Delfinin herkkällä päällä varustettu onki.

-jonzku
kirvesniem1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.10 - klo:23:14 »

honkkari wigler on ihan ässä Hymyilee leveästi maksaa 1.50 Hymyilee leveästi

niillä korteilla palataan mitkä on jaettu!
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #2 : 05.01.10 - klo:14:42 »

honkkari wigler on ihan ässä Hymyilee leveästi maksaa 1.50 Hymyilee leveästi
ostin motonetist saman vavan kans 1,5€ on iha pro:D mutta ei tarpeeks:D lyhensin vähä tätä hiilikuitu osaa vai mistä se nyt olikaa tehty Virnistää ja ostin motonetistä samalla morri kärjen (kans 1,5€) siihe ja liitin nii nyt se onki parempi Näyttää kieltä Pyörittää silmiään Hymyilee leveästi sitte ostin toisen samalla niin joka on minun kuha pilkkivapa/tasuri vapa en oo kyl käyttäny toista vielä ollenkaa Pyörittää silmiään Näyttää kieltä Hymyilee leveästi
Korkki88
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.10 - klo:16:25 »

Itellä on virvelin kärjen pätkä, jossa on kiinni shimanon pikkunen hyrräkela, TOIMII Cool

Se suurin pääsi karkuun, taas...
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #4 : 05.01.10 - klo:17:09 »

Itellä on virvelin kärjen pätkä, jossa on kiinni shimanon pikkunen hyrräkela, TOIMII Cool
onhan nekin aika hyvii, itekki oon kokeillu (avokelal), mutta noissa laituri/venepilkki kisoissa ei saa käyttää heitettävää välinettä, joten en viittis ostaa hyrräkelaa ku käytän noit avokeloi muutenki heittelys Epävarma...  mutta nyt jos vastais tähä ite kysymyksee eli "paras pilkkionki" oon sanonu jo kaks hyvää mutta paras taitaa olla sanomati  Pyörittää silmiään Hymyilee leveästi, joten paras on tämä:
http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=1179
tosin tos oli vaa hyvä kuva Virnistää, joten kattokaas mistä saa hyvän setin halvalla Iskee silmää
http://huuto.net/kohteet/pilkkisettivapa--3-kpl-ketjupilkkia4-morriasiimauusia/124720338 oli luotettava myyjäkin
ps:nyt joku ajattelee että olen itse myyjä/myyjän tuttu sen voin todistaa että en ole myyjä, koska olen alaikäinen ja isäni "huusi" minulle samanlaiset välineet kohtuu hintaan Iskee silmää Hymyilee leveästi Näyttää kieltä Pyörittää silmiään
karii
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 17.01.10 - klo:17:04 »

multa löytyy perus oksan pätkä ja sinne päähän rauta langasta silmukka ja perus avo kela jeesus teipillä kiinni
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: