Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mistä saa hyvät pilkit?

(Luettu 17761 kertaa)
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« : 27.06.09 - klo:18:44 »

Joo nyt ois kysymys et mistä sais kunno pilkit?

EDIT: Otsikko

-jonzku
r3ap3r92
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.09 - klo:22:11 »

kalastus kaupoista löytyy yleensä aika laaja valikoima alku talvesta. Miks ei kesälläkin Hymyilee
t jerk
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.09 - klo:08:54 »

enon urheilu ja erä kaupasta
zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.10 - klo:18:17 »

oot vuodessa jo varmaan löytänyt tarvitsemasi välineet Pyörittää silmiään ...mutta itse käyn ostamassa pilkit, uistimet, siimat sun muut  Masku kodista! Iskee silmää siellä on aika laaja valikoima kaikennäköistä Iskee silmää

kala...? mikä se on?
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.04.10 - klo:18:41 »

Ite ostan kaikki värkit motonetistä tai intersportista.  Hymyilee Joskus muualta urheilukaupoista. Joskus on hankittu Biltemasta.

zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.10 - klo:19:17 »

Ite ostan kaikki värkit motonetistä tai intersportista.  Hymyilee Joskus muualta urheilukaupoista. Joskus on hankittu Biltemasta.
ja motonetistä saa myös kuten sanoit Hymyilee
hannes -97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 28.11.10 - klo:16:25 »

kärkäinen tai motonet  Cool
Lasiahven
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 29.11.10 - klo:16:37 »

Ite ostan pilkkini honkkarista.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.10 - klo:16:41 »

Omasta mielestäni saa motonetistä.
Kyllä taitaa olla Motonetissa parhaat valikoimat, jos jotain tiettyä siis etsit. Mutta jos vain jotain hyviä haluat ja sekä tieto niistä niin varmaan kannattaa kääntyä johonkin kalastustarvikeliikkeeseen.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
baakel
Vieras
« Vastaus #9 : 29.11.10 - klo:16:56 »

Motonetistä voisin käydä kattelemassa, kun se on tuossa lähellä. Ja hyvä valikoima kaikkea kalastukseen liittyvää. Honkkaria kyllä ei lähimailla ole (harmi) kun siellä on kuulemma kanssa hyvät valikoimat. Mutta noissa kummassakaan ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua, joten parhaiten ehkä ostaisin Perhokolmiosta tai ProFishistä.
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 29.11.10 - klo:22:27 »

Jaa a, itse olen tehnyt (niiden kalastavuus on todettu aika p*skaksi). Olen ostanut niitä aika sekalaisesti monista kaupoista.
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 18.02.11 - klo:22:18 »

kalastuskaupoista, hong kongeista, robinhoodista, kontista, oikeastaan mistä vaan löytyy hyviä pilkkejä, mutta pitää osata valita ne hyvät pilkit. Järkyttynyt

Diku

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 11.08.13 - klo:14:35 »

Mistä saa toimivat pystyt? Kun tiedän paikkoja missä ahventa tulee talvella paljon. Vastakaa,kiitos. Myös ahvenelle toimivaa tasuria saa ehdottaa.
Typeyks

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 11.08.13 - klo:22:34 »

Mistä saa toimivat pystyt? Kun tiedän paikkoja missä ahventa tulee talvella paljon. Vastakaa,kiitos. Myös ahvenelle toimivaa tasuria saa ehdottaa.

Eiköhän honkkari ja motonet tarjoa hyviä pystyjä. Parhaat tasurit tulee Nurmosta. Iskee silmää

No mitäpä lottoot!
Diku

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 13.08.13 - klo:12:55 »

kiitos typeyks. Onko kultasiipi hyvä? Olen kuullut että juu. Ja ostin muuten eilen halpa-hallista Vekan tasureita ja ihan hyvän oloisia ovat. Hymyilee Eikä ollut mikään kamala menetys jos ei toimi kun makso 5€ kolme kappaletta.
Tagit: Pilkki Pilkit 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: