Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Abu Ambassadeur 6000?

(Luettu 3489 kertaa)
Fishu
**

0
Poissa


Profiili
« : 05.07.09 - klo:21:14 »

Kertokaa kokemuksia kyseisestä kelasta, kannattaa hankkia ekaksi hyrräksi...
stento-z
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 08.07.09 - klo:15:51 »

On se ihan ok peli voit heitellä ja uistella kunhan et ihan kevyitä vieheitä heittele Iskee silmää
Endulance
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 08.07.09 - klo:15:55 »

Itse ostin tuon 6000 Blue mallin juuri jokin aika sitten Motonetistä. Ihan ok kela, järvelle vetouisteluun sen itselle hommasin. Räikkä on mutta kampi ei ole takaliikkeetön mistä ainakin itsellä pieni miinus, toki hintakaan ei ollut hirveän hurja.

Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa..
kalajanne
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.09 - klo:09:15 »

isälläni on se kela.Ei sil oo mitää ongelmii ollu.

EP - Tiimi.
Tagit: Abu Ambassadeur 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines