Sivuja: [1] 2 3   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ahvenen perhokalastus

(Luettu 50205 kertaa)
Kuhamato
**

0
Poissa

Profiili
« : 09.07.09 - klo:16:12 »

Niin, mistäs,miten ja millä perholla olisi parasta pyytää ahvenia?
Itse olen yrittänyt rannalta järvistä.Ei ole tuntunut tulevan tärpin tärppia  Huh
En tiedä johtuuko syönnistä vai onko tekniikka minulla huono.
Kertokaas.

Lyön vetoa että yllä oleva teksti on silkkaa paskaa.

*WINK WINK*
eppik
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 10.07.09 - klo:08:23 »

Niin, mistäs,miten ja millä perholla olisi parasta pyytää ahvenia?
Itse olen yrittänyt rannalta järvistä.Ei ole tuntunut tulevan tärpin tärppia  Huh
En tiedä johtuuko syönnistä vai onko tekniikka minulla huono.
Kertokaas.

Minä olen saanu ahvenia ainaki liitseillä ja kuulapää pupilla,neki on tullu sivutuotteena harjuksen kalastuksen yhteydessä...
anze666
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.09 - klo:13:53 »

Itellä on toiminu larvat ja uppoperhot koossa 14-10.

Kaikki muu paitsi kalastus on turhaa.
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.07.09 - klo:12:57 »

Musta liitsi on pommin varma ahvenelle.. Toki lähes kaikki pienet uppikset toimii.. Itse ajattelin kokeilla pieniä poppereita ahvenelle..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
ollimaha

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 23.07.09 - klo:19:50 »

Musta liitsi on pommin varma ahvenelle.. Toki lähes kaikki pienet uppikset toimii.. Itse ajattelin kokeilla pieniä poppereita ahvenelle..

Punanen iskupiste vielä messinkikuulan takana, avot. Sellasella, koon 8 liitsillä löysin joesta ahvenparven Järkyttynyt Repullisen ahvenia vedin Kynäsjoesta.

perho joka söi lohikaloja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 23.07.09 - klo:22:32 »

mää oon ainakin saanut noilla erilaisilla pintaperhoilla esim. dark nalle puh ja elk hair caddiksellä.

perhokalastus on kivointa mitä voit tehdä housut jalassa
Eris
Vieras
« Vastaus #6 : 03.12.09 - klo:00:03 »

Millasias perhoja suosittelisitte ahvenelle metsälammelle? Pinta vai uppo? ja perhomalleja tietysti saa mainita. Hymyilee
perho joka söi lohikaloja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 25.12.09 - klo:12:54 »

Luulisin että kannattaa kokeilla kaikkea, kun ei siitä kalasta koskaan tiiä mihin se ottaa  Iskee silmää
Eris
Vieras
« Vastaus #8 : 25.12.09 - klo:13:33 »

Luulisin että kannattaa kokeilla kaikkea, kun ei siitä kalasta koskaan tiiä mihin se ottaa  Iskee silmää

Juuh niin vähän meinasinkin  Pyörittää silmiään Ensimmäinen tarpeeksi pieni perho vaan perukkeen päähän niin kyllä luulis jonku ahvenen siihen ottavan kun löytää vaan ne Hymyilee Varmaan illan hämärtyessä kannattaa alotella ton pintaperhon käyttöä ja muuten uppoa...
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 25.12.09 - klo:13:49 »

Esim. erälehdessä oli toteutettu red tag ahvenelle: muuten normi mutta punane häkilä.

AR
Haukimies12
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 22.06.10 - klo:11:01 »

No niin...Olisko jollakin tietoo saisko ahventa narrattua jollakin perholla?
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 22.06.10 - klo:14:33 »

Ei mitään hajua perhohommista, mutta luulisi jonkun vihreän tai sinisen toimivan... Ja aivan normaalit hyönteiset yms.  Nolostunut

jepee
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 30.06.10 - klo:11:50 »

Kyllä oon ite ainakin perholla pari kertää järvillä ahventa kokeillut ja ihan hyvin on tullut. Perhoina oon käyttäny jotain ihan perusperhoja, esim. pieniä liitsejä ja zuluja. Ja kyllähän niitä ahvenia joskus koskilla kalastaessakin tulee muun kalastuksen ohessa.
zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 08.07.10 - klo:19:01 »

kyllähän sitä tuosta joesta ainakin saa. käytän ahvenen perhokalastukseen pääsääntöisesti ruskeita/oliivinvihreitä larvoja. annan larvan ensin upota pohjaan, josta alan nykimään sitä pintaan jonka jälkeen taas pohjaan jne. melko seisova ja ruskeahko vesi tuossa joessa on. Iskee silmää

kala...? mikä se on?
Eris
Vieras
« Vastaus #14 : 09.07.10 - klo:10:00 »

Keltaiseen liitsiin tuntuivat ahvenet viimeksi olevan mieltyneet. Hymyilee
Tagit: Perhokalastus Ahven 
Sivuja: [1] 2 3   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: