Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ahvenen kalastus lipalla

(Luettu 51485 kertaa)
theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #45 : 20.12.10 - klo:21:25 »

mepss aglia 2
erilaiset halpislipat
vibraxit

kumma kyllä,ite EN ole juurikaan lipoilla saanu ahvenia.pientä haukea niillä vaan tulee.joten en juurikaan kalasta ahventa lipoilla. Hymyilee

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #46 : 21.12.10 - klo:17:06 »

Blue foxin super vibrax ja kalaa alkaa tulla. Siinä on kyllä semmoinen lippa että toista samanlaista saa hakea. Ehdoton suosikki Deluxe Guality lippojen kanssa.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #47 : 30.01.11 - klo:11:24 »

erinomaisia ovat olleet meppsi ja blue fox vibrax. affenet rakastavat kultaa, kuparia ja hopeaa ja jollain niistä saa aina vedestä, kuin vedestä. Cool

fishustaja
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #48 : 25.03.11 - klo:20:56 »

paras on ollu meppsi, mustana keltasilla pilkuilla
max-rap
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #49 : 27.04.11 - klo:17:19 »

Millä lipalla kannattaisi kalastaa ahventa. Onko ihan perinteinen Kuusamon Paavo hyvä?
Kirjoittakaa mielipiteitä erilaisista lipoista ja muista ahvenen kalastus vieheistä jigeistä, vaapuista,...

* paavo lippa.jpg (9.38 kilotavua, 250x250 - tarkasteltu 1565 kertaa.)
lahna95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #50 : 27.04.11 - klo:17:35 »

Ahvenlippoja

-Calico Cat
-Vibraxit
-Paavo ja muut Kuusamot
-Abu Droppen
-Abu Reflex
...

Siinä lippoja, joilla itse olen saanut. Lotto toimii varmasti, mutten itse ole kokeillut.

enäjärvenkauhu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #51 : 27.04.11 - klo:18:32 »

käykääpäs clas ohlssonilla. siellä olin ja näin kokonaisen pakillisen erikokoisia ja värisiä lippoja, hinta 8e. Ei paha, kumminkin kaikki jopa toimivat:D Mun mielestä lipat on vähän semmosia että kalaa tulee kunhan vaa jotenki pyörii ja oikee paikka

Kauhu iskee jälleen Cool
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #52 : 27.04.11 - klo:19:19 »

Jos kalastat tummassa vedessä niin maalaa joku halpislippa kokonaan mustaksi lukuunottamatta mahdollisia helmiä + maalaat sitten vielä 3 punaista pistettä lippaan  Hymyilee. Pelittää.

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
Pelle
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #53 : 27.04.11 - klo:19:40 »

Ei taida semmosta lippaa löytyä millä ei ahventa tulis. Kesällä mulla oli keltasta kuitusiimaa virvelissä, niin ne ahvenet näykki sitä pelkkää siimaa monesti. Hymyilee leveästi Mutta parhaiten mulla on toiminut lotto bete, varsinkin koskissa. Monesti parissa tunnissa kertyny kymmeniä ahvenia heittelemällä.
Kalastelija123
Vieras
« Vastaus #54 : 27.04.11 - klo:20:27 »

Mun vastaus on että Meppsit on parhaat ykkös koko eri väriset niillä tulee ja sit caloco 3# ja siitä alaspäin toimii
Kalastelija123
Vieras
« Vastaus #55 : 27.04.11 - klo:21:50 »

ei merkil oo välii kuhan on pieni.. ja kiiltävähkö
Kyllä merkillä on väliä, ainakin minusta. Kyllä minä mieluummin otan yhden Meppsin tai Calicon kun 10 kopio lippaa
silaasalaK
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #56 : 27.04.11 - klo:23:30 »

Merellä oon tykännyt tuulessa viskoa isommalle affenalle Blue foxin kolos koon lippoja etenkin kokonaan punanen ja papukaija antanut kalaa. Tämä siis matalassa, sit ihan oikeaan ahvenkalastukseen mato-onki tai jigi ja mato-ongella tulee reippaasti paremmin jos pääsee oikeeseen kohtaan fisustaa i'd say. Kirkkaammissa lammissa sitten vähän rauhallisempi väri on tuntunut luontevalta ratkaisulta itelle. En tiä, voi olla, että paremmin tulis just räikeällä esim tossa Kaukajärvellä, jonka kirkkaustaso on ihan älytön. Pakko mennä lasit päässä sukeltelee sinne ens kesänä kalojen perään, sori offtopikkia vähä. Hymyilee

Munat pataan ja vieheet pohjaan.
teemu123
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #57 : 28.04.11 - klo:07:28 »

nii mut vaikuttaaks se saaliisee.. ei ne ahvenet sitä kato
Ite olen huomannut että halppis lipat ei pyöri hyvin tai pitää kelata pitkän matkaa ennen kuin alkaa pyörimään ja jossei lippa pyöri ni ei tuu kalaakaa.
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #58 : 28.04.11 - klo:07:44 »

Ite olen huomannut että halppis lipat ei pyöri hyvin tai pitää kelata pitkän matkaa ennen kuin alkaa pyörimään ja jossei lippa pyöri ni ei tuu kalaakaa.
Omilla kokemuksilla halppislipat ovat myös menneet rikki helpommin... Epävarma
hevi moto
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #59 : 28.04.11 - klo:10:21 »

Omilla kokemuksilla halppislipat ovat myös menneet rikki helpommin... Epävarma

En suosittele ostaan halppis lippoja yhen kalan saat niin se lippa on siinä.

Kalat on kaloja mutta karhu on karhu.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: