Sivuja: 1 2 3 4 [5]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ahvenen kalastus lipalla

(Luettu 51503 kertaa)
Janzzki
Vieras
« Vastaus #60 : 23.06.11 - klo:19:58 »

bluefoxin super vibrax hot pepperillä ite oon saanu..pieniks kyllä jää...
sakari!
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 10.07.11 - klo:11:06 »

Mepsin kulta sinipilkkuisilla 2-3 koko sain 600 grammaisen 2-koolla Hymyilee
Lapamato

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #62 : 10.07.11 - klo:15:24 »

Kyllä nyt on tuohon lottoon tullut hurahdettua. ui niin pirun nätisti, ja kalastaa! Oli eilen kohtuullisen iso  kiinni, välkäytti kylkiään, ja lähti takaisin pohjaan. Siinä tuli vähän kirottua.  Itkee
teemup
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 05.08.11 - klo:00:21 »

itse hommasin jakki lipan tokmannilta tais maksaa 3€, tosi paljon beten loton näkönen mutta aika paljon halvempi. toiminutkin ihan kiitettävästi! hyvä värivalikoima noissa!
Fishh
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #64 : 06.08.11 - klo:09:15 »

itse hommasin jakki lipan tokmannilta tais maksaa 3€, tosi paljon beten loton näkönen mutta aika paljon halvempi. toiminutkin ihan kiitettävästi! hyvä värivalikoima noissa!

Toi jakkihan on ilmeisesti Bete Loton "kopio". Itse en menis semmossee ostaa, kun ei niistä koskaan tiedä  Pyörittää silmiään

Se oli kiinni! Se oli ainaki NÄÄÄÄÄÄIN iso!!
Suurkalastaja

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 28.04.12 - klo:02:18 »

Itse heitän nykyään lähinnä itse jigihännillä tuunattuja Meppsejä, Vibraxeja, Kuusamon Paavoja sekä Calico Catteja. Viime kesänä aloitin kokeilut ja heti ensimmäisen reissun jälkeen oli selvää että nämä jää omaan rasiaan pysyvästi.

Myös kesän paras ahvensaalis tuli näillä, ei tosin mitään isoja. Karvan alle 70 ahventa kävi veneessä kun eri värien toimivuutta testasin. Erään vitaikon reunalla heitin hetken aikaa Lottoa, pari ahventa ja tärppejä sain. Enemmän kuitenkin tyhjiä heittoja. Sitten iskin siiman päähän viritellyn Vibraxin. Siitä alkoi melkoinen tykitys, heti alkuun tuli ahven seitsemällä peräkkäisellä heitolla. Cool

Ei tässä malta odottaa että pääsee tarjoamaan noita Saimaan säyneille! Viime kesänä ainakin kiinnostivat haukia kovasti, välillä ei muilla haukia saanutkaan.

sako
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #66 : 05.06.12 - klo:10:52 »

Onko olemassa semmonen oikeasti pitkäheittoinen lippaa, jolla on hyvä kalastaa haukea kaislikon reunasta ja joka soveltuis myös siltojen alla ahvenen kalastukseen?

Yleinen ongelma on mulla ettei lipat lennä mihinkään ja sen takia ei saavuteta hyviä ottipaikkoja.

Mikä on kalamiehien kansalliseepos? -Kalavale
Abu fisher
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #67 : 05.06.12 - klo:11:02 »

bete lotto on aivan ykkönen pitkä heittoinen kalastaa kaikkia petokaloja todella hyvin!  Hymyilee
peruke96

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #68 : 05.06.12 - klo:11:06 »

Meppsit ja vibraxit koossa 1 ja 2 ovat olleet ainakin minun suosikkeja Cool nämä siis matalikoilla, syvemmässä tullee käytettyä jigejä Näyttää kieltä

Vastuu on täysin lukijalla.
Eris
Vieras
« Vastaus #69 : 05.06.12 - klo:11:09 »

Yleinen ongelma on mulla ettei lipat lennä mihinkään ja sen takia ei saavuteta hyviä ottipaikkoja.

Jos ei lippa lennä, niin sitten heität sitä väärillä välineillä. Haukisetin kanssa ei saa 7g reflexiä lentämään minnekkään, mutta UL-setillä se lentää todella hyvin.
fishfish
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #70 : 19.06.12 - klo:18:19 »

Ahvenelle hyviä ovat varsinkin Vibraxit 2 ja 3 kokoina. Hyviä värejä mm värikkäät ja kiiltävät(kultainen ja kuparin värinen punasilla pisteillä) aurinkoisella kelillä.

Moro
Vastarannankiiski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #71 : 09.07.12 - klo:18:08 »

Onko olemassa semmonen oikeasti pitkäheittoinen lippaa, jolla on hyvä kalastaa haukea kaislikon reunasta ja joka soveltuis myös siltojen alla ahvenen kalastukseen?

Kuten eris jo mainitsi, niin kevyillä välineillä saa kevyenkin lipan singottua yhtä ptkälle kuin haukilusikan haukivälineillä.

Mutta Kuusamon Volframi-lippa on kokeilemistani lipoista ehkä kaikkein pitkäheittoisin, luonnollisesti se kuitenkin ui myös selvästi syvemmällä kuin muut lipat.

Hurttarautu
Allu97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #72 : 28.07.12 - klo:18:24 »

Abu Reflex sinivalkonen missä oranssi tupsu. 12g tai pienempi. Näit on vaan hankala välillä löytää.
Tuo Abu Reflex on kyllä ihan älyttömän hyvä ahven lippa ton sinivalkosen lisäksi ahven värin lippa on toiminu tosi hyvin. Esim tän ja tän oon saanu tuolla reflexillä. Sitte myös meppsit ja nyt uutena lippana testannu parilla reissulla tuota Savage Gearin Caviar Spinneriä toiminu ihan hyvin esim. tää ahven tuli tuolla.
Sivuja: 1 2 3 4 [5]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: