Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

kuhaa virvelillä?

(Luettu 13614 kertaa)
hymynaattori
Vieras
« : 14.08.09 - klo:16:15 »

sellanen kysymys olis, että millä sitä kuhaa saisi? onko jotain hyviä uistinehdotuksia tms.?  Pyörittää silmiään
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.09 - klo:18:28 »

No jigillä sitä ainakin saa...

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Eris
Vieras
« Vastaus #2 : 14.08.09 - klo:21:58 »

Lusikoilla, vaapuilla, jigillä. Myös lippaa jotkut suosittelevat. Bete Krokodiiliin ja Jesseen on tänä kesänä iskenyt. Myös jigeihin, valkoisii.
Korkki88
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.09 - klo:04:26 »

Katsos tuolta
ja tuolta...
ja täältä!

Kaikki nämä löytyi ja paljon muutakin kun hakuun kirjoitti kuha...
Mut jospa näistä olisi sulle jo jtn iloa Iskee silm&#228;&#228;

Se suurin pääsi karkuun, taas...
hymynaattori
Vieras
« Vastaus #4 : 15.08.09 - klo:10:59 »

näillä vinkeillä varmaan pääsee alkuun....ja vielä! mimmoset paikat olis kuhan suosiossa? viihtyykö ne virrassa vai enemmän suvannoissa?
V1pe
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.08.09 - klo:22:59 »

vaapuilla parhaat kuhat on tullu ja suht koht rauhallista vauhtia vetouistelemalla  Iskee silm&#228;&#228;
Korkki88
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 19.08.09 - klo:07:13 »

näillä vinkeillä varmaan pääsee alkuun....ja vielä! mimmoset paikat olis kuhan suosiossa? viihtyykö ne virrassa vai enemmän suvannoissa?

Ainakin siellä missä minä kalastan parhaiten on toiminu hyvin vetäminen jyrkkien rantapenkkojen luona, vedenalaistan pakkojen ympärillä pyöriminen ja lahukoiden uistelu.
hymynaattori
Vieras
« Vastaus #7 : 19.08.09 - klo:15:22 »

vaapuilla parhaat kuhat on tullu ja suht koht rauhallista vauhtia vetouistelemalla  Iskee silm&#228;&#228;

jotkut taas sanoo toisissa keskusteluissa että ku kelaa nopeasti, kuha on halukkaampi iskemään... noh... siitä missä ja miten kala nappaa on yhtä monta teoriaa kuin kalastajaa  Iskee silm&#228;&#228;
BlackMarlin3
Vieras
« Vastaus #8 : 21.08.09 - klo:12:25 »

mulla toimii toi kopsu lusikka hyvi.. oon saanu sillä tänä vuonna ainaki yli 15 kuhaa  Hymyilee leve&#228;sti
juppix
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.10 - klo:09:08 »

Kuhaa saa melkein kaikilla vieheillä esim.lipat jigit vaaput
_jeppe
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 16.02.10 - klo:18:46 »

Jesse vaaput ovat toimineet parhaiten kuhalle itselläni, vetouistellen.
m1kke
Vieras
« Vastaus #11 : 03.05.10 - klo:07:00 »

jotkut taas sanoo toisissa keskusteluissa että ku kelaa nopeasti, kuha on halukkaampi iskemään... noh... siitä missä ja miten kala nappaa on yhtä monta teoriaa kuin kalastajaa  Iskee silm&#228;&#228;

Kuhalle sopii hyvin vaaput mis on voimakas potku esim rapalan tail dancer ja jigaamallakin nopeita kelauksia ... Näin ainakin itellä toiminut ...
olen kalassa
Vieras
« Vastaus #12 : 09.05.10 - klo:14:46 »

noh se vähän riippuu ensiksin kun kalastat jigillä niin kokeile ensin veden syvyys ja siitä otat oikean painoisen jigipään että se menee varmasti pohjaa pitkin kokeile ennen kun heität että koukku on todella terävä,! ja jos yrität illalla jos on vene uistele jollain vaapulla sanotaan noin klo 9 välivedessä menevällä ja keskiyöllä klo 12 pinnassa menevällä kuhathan tunnetusti nousee pintaan illasta ja viellä yksi vinkki vaihtele jigin väriä päivällä ja sitten kun lyödät otti värin voit olla onnellinen:D näillä vinkeillä pitäs pärjätä..
killermanwatch
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 29.04.11 - klo:21:25 »

parhaat paikat kuhalle puotospaikat missä yleenssä  puita uittetaan sielä mä oon saanu paljon  kuhaa itä käytän uistimena kullan väristä ruskeaa syvällä uivaa vaappua kyllä niitä jigillä
saapi myös
enäjärvenkauhu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 29.04.11 - klo:21:41 »

Riippuu paljon vuodenajasta, näin keväällä voit hyvinkin napata kuhan vaikka hauenheittelyn lomassa

Kauhu iskee jälleen Cool
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: