Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pintapopperit

(Luettu 7471 kertaa)
sirmain
**

0
Poissa

Profiili
« : 27.09.09 - klo:18:59 »

ois tarkotus väsäillä poppereita.. onko muita jotka on tehny itse poppereita...
vinkkejä oetaan vastaa? ois mukava nähdä kuvia omatekeleistä
odo98
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.09 - klo:06:22 »

Itse aion tehdä pari isoa popperia joita voi heittää haspelilla.

1g kalat on "punnaamattomia"Hymyilee
zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.10 - klo:11:38 »

tein pintapopperin vaapusta jolla ei koskaan tullut mitään. uintilevy vain raa'asti repimällä irti. siinä se! Hymyilee popperi on valmis! Iskee silmää

kala...? mikä se on?
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.10 - klo:11:44 »

tein pintapopperin vaapusta jolla ei koskaan tullut mitään. uintilevy vain raa'asti repimällä irti. siinä se! Hymyilee popperi on valmis! Iskee silmää

Tuo ei ole vielä ihan popperi, vasta pintavaappu. Popperissa on se veden ruiskiminen kuppimaisella nokalla. Kato vaikka Rapalan Skitter Popista millanen. Kylhän tuokin ihan pintavaapusta menee, itellä on X-Rap magnumista viritelty jotain X-rap Subwalkin tapasta.

Dafag did I just said...
kirvesniem1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.04.10 - klo:11:47 »

itsehän tein popperin isosta kohosta Hymyilee leveästi sinne paksumpaan päähän leikkasin v muotoisen "suun", peruke rungon läpi ja koukku perään, hyvin toimi ja kyl saa ite sovellella Hymyilee leveästi

niillä korteilla palataan mitkä on jaettu!
zaukko
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.10 - klo:11:51 »

Tuo ei ole vielä ihan popperi, vasta pintavaappu. Popperissa on se veden ruiskiminen kuppimaisella nokalla. Kato vaikka Rapalan Skitter Popista millanen. Kylhän tuokin ihan pintavaapusta menee, itellä on X-Rap magnumista viritelty jotain X-rap Subwalkin tapasta.
mulla on kyseiseen "pintavaappuun" oma kelaustyyli.
olit oikeassa kun sanoin että sen täytyy ruiskia sitä vettä ympäriinsä( Virnistää ). Myönnetään että ei mun popperi kauheesti mitään ruiski jos ei kelauksen yhteydessä nypytä sillä vavalla. vapaa täytyy myöskin pitää aika korkealla. Hymyilee muuten on toiminut hyvin, kalaa vain ei ole tullut! Virnistää
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.12.10 - klo:12:42 »

Olen tehnyt koulussa popperin. Se roiskii kohtuullisesti ja samalla liikkuu sulavasti vapaliikkeillä kuten esim. kaikki SubWalkit.  Hymyilee Olen myös irroittanut yhdestä RonThompson vaapusta turpalevyn.

mikael

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 06.03.11 - klo:19:31 »

Mitenkäs teette popperin suukupin? Ite porasin pienen kupin haavasta tehtyyn popperirunkoon, mutta rumaksi jäi. Miten siitä kupista saa sileän ettei ole rosoinen ja tikkuinen, kun ei mahdu hiekkapaperi tai viila kuppiin?

jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 06.11.11 - klo:19:37 »

miten väsäätte sen kupin

jimi
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 05.12.11 - klo:00:42 »

Kuppia ei tarvi popperiin, kun leikkaa vain keulan vinoon. Helpoimmin teet popperin harjanvarresta. Ei tarvi vuolla muuta kuin pyrstöä, jos sitäkään. Pään kun leikkaa vinoon, niin se kyllä jonkinverran pärskii. Taakse voi lisätä vielä propellin houkuttimeksi.
Sohjokauha
Vieras
« Vastaus #10 : 05.12.11 - klo:14:19 »

itse porasin reikiä että siintä tulisi kupin muotoinen
jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 09.12.11 - klo:12:21 »

Kiitti vinkeistä. Pitää kokeilla.
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 09.12.11 - klo:15:13 »

Voisinpa minäkin tätä kokeilla tuossa vaapun valmistuksen sivussa, valmistustekniiikat kumminkin niin samat. Ja tuolla Sopulin tyylillä ratkaisen keulan, siis keula vinoksi. Kattoo jos ens vuonna ois mahollista saada valmiiks ku kumminki parista kolmeen viikkoa kuluu siihen, että lakat ovat valmiit.
Nanottaja
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 30.05.12 - klo:14:01 »

Dremelin pallopäähiomakivellä saa sen kupin hyvin tehtyä. Dremel ruuvipenkkiin kiinni ja jurnuttaa aihion nokkaa hiomakiveä vasten. Itselläni on näin tullut ihan hyviä.
Revontuli
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 19.06.12 - klo:23:37 »

Tomiikos nämä popperit sitten ilman minkäänlaista painotusta?

Kun itse tekee, niin saa mitä tulee.
Tagit: Popperit 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: