Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Omatekoinen lautta

(Luettu 11141 kertaa)
teemukala
Vieras
« : 25.10.09 - klo:17:31 »

laittakaa ohjeita lautantekoon. Ne saa olla yksinkertaisia. Laittakaa myös kuvia teidän lautoista. Virnistää Virnistää
täkykala
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 13.12.09 - klo:10:49 »

No itse tuossa kesäloman jälkeen fiksasin yhen pienen lautan. Se on tehty puusta ja styroksista. 1. Mittaa styroksi levyjen leveys ja tee niihin sopiva kehikko.
2.Aseta styroksit kehikoon ja naulaa kehikon molemmin puolin lautoja.
3.Väännä naula siten että saat siihen narun kiinni.
Ja sitte vaan souteleen. Itte soudin lähimmälle saarelle lautallani. Oli hauska kokemus. Niitä styroksi levyjä on hyvä olla ainakin 2-3 mulla taitaa olla 2 mutta olenkin vasta aika kevyt joten enemmän kanattaa laittaa etei uppoa Iskee silmää.
teemukala
Vieras
« Vastaus #2 : 13.12.09 - klo:13:53 »

Joo kiitti. Virnistää
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 14.12.09 - klo:16:17 »

toinen tyyli tietysti millä meinatii kavereiden kanssa tehä on hommata 10-30L tasasivuisia tai pyöreitä(mielellään tasasivuiset)muovi kanistereita...

1.laitat kanistereita esim 3x3 ja teet siihen kehikon.
2.Kiinnität kanisterit kiinni kanteen.
3.Varmistat että pysyy pinnalla eikä oli hirveä kiikkerä

ja ei kun järvelle ja kalaan...ja mielestäni mitä itse pidän niin nuo kanisterit pitävät lautan huomattavasti tasapainossa paremmin kuin stytroksi mutta styroksista on tietenkin helpompi aina tehdä...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Jokipoika
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 28.12.09 - klo:23:33 »

Mulla oli poikasena trukkilava ja siinä alla 4-6 AIV-kanisteria. Ah, aikoja...

http://koukkukaislikossa.blogspot.com/
KOUKA-Team´s CEO

©MUISTI-Uistin Mark I©

"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
janne-s
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.09 - klo:03:30 »

Poikasena pyydettiin isäukkoo kaatamaan aina yks ylimääränen mänty, ja sahaamaan siitä noin pari metrisiä pöllejä.
Jotka saivat kuivua seuraavaan kesään.
Sit työnneltiin pöllit järveen ja naulattiin Z kirjaimen muotonen lautahässäkkä päälle.
Lautta kesti aina kesän verran, sit se oli imeny niin paljon vettä alko jo upota.
Sit isäukko kisko pöllit rantaan ja sahas ne polttopuiks.

LIIVIT PÄÄLLE JOTTEI TULE TILASTOMERKINTÖJÄ!!! 

Tunnelin päässä näkyvä valo, on mitä todennäköisimmin vastaan tuleva juna.
jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.11 - klo:20:12 »

eikö kellään oo mitään tapaa johon ei tarvi kanistereita tai styroksia?

jimi
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.11 - klo:18:59 »

eikö kellään oo mitään tapaa johon ei tarvi kanistereita tai styroksia?
Minkä muun ajattelit siihen soveltuva? Voihan siihen käyttää vaikkapa jotain tynnyreitä, mutta jos helppoutta haet, niin styroksia/kanistereita ite suosittelen.  Iskee silmää
jimboy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.11 - klo:17:44 »

en saa käyttää kanistereita kun jokainen on täynä ja styroksia ei ole
iVot

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 15.11.11 - klo:18:01 »

Jos nyt välttämättä lautan haluat kuitenkin tehdä, niin osta kanisterit vaikka Biltemasta
eivät nuo niin kauhean kalliilta näytä Iskee silmää.

Janzzki
Vieras
« Vastaus #10 : 01.12.11 - klo:20:16 »

Nii sitä myöki ajateltiin tehä kanistereista tai/ja styroksista, ei sitä muusta voi oikeen tehä...
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 05.12.11 - klo:00:37 »

Pikkupoikana (10-12v.) tehtiin trukkilavasta ja kanistereista lautta. Sidottiin trukkilavan alle kaikenlaisia törppöjä. Kyllähän se kelluu, mutta kannattaa olla pelastusliivit päällä neliömetrin lautalla kelluskellessa. Ei se mikään pelastusvene silti ollut. Hymyilee leveästi Hyvä ettei itse tarvittu pelastuvenettä, kun ei sitä oikein voinut ohjatakkaan.
KABANOSSI

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 05.12.11 - klo:11:10 »

Joskus kaverin kanssa tehtiin lautta neljästä trukkilavasta, finfoamista ja styroksista.
Laitettiin se yhteen pikku jokeen ja kellui yllättävän hyvin, jollain riman pätkillä me sitä liikuteltiin.  Kaikki mukavuudet löytyi ruosteinen pallogrilli ja kahdet penkit.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: