Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Iso-Lamujärvi Pyhännällä

(Luettu 4706 kertaa)
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« : 17.11.09 - klo:21:31 »

Oisko kellään kokemusta tuosta että pitäskö sitä kesällä 2010 mennä luupäitä narraamaan? Saa tietty keskustella minun puolesta myös Lamujoesta.   Virnistää

sinttivintturi
*

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.01.10 - klo:20:02 »

Henkilökohtaista kokemusta ei ole mutta viime kesänä olin kalastusoppaana yhdelle ryhmälle meillä päin. Muistan vieläkin tuon ryhmän kun tulivat ja sanoivat heti alkuun että nyt on poika kuule rima korkialla kun "kaveri" oli saanut edellisenä päivä yli kahdentoistan kilon hauen Pyhännän Lamujärvestä!!!

Nooh meidän päivän saldoksi jäi vain kaksi reilua femmaa ja hieman pienempiä joten rima oli todellakin korkia...

PS.Tiedän muuten tarkan paikan tuolle isolle ja muitakin pelipaikkoja Lamulta... Hymyilee
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25.03.10 - klo:21:37 »

Kuulostaa hyvältä... saa nähä saanko väkkee taivuteltua Lamulle enskesänä. Iskee silmää Varaudu vintturi siihen että kyselen sulta yksityisviestillä noi paikat.  Hymyilee
jaska111
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.10 - klo:16:44 »

jeps hyviä paikkoja ne on.lamujjoesta olen saanut paljon harjuksia ja yhden todella ison!

suuren harjuksen saaja.
kuviaharjuksesta tulossa.
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.04.10 - klo:17:24 »

Jaahas, jaska kalastanu mun kotiseudulla.  Hymyilee leveästi Ilmeisesti Lumijärvi ja Luohuanjoki on tuttuja?  Hymyilee
Saanko kysyä, että mistäs päin Luohuanjokia, nuo harjukset jotka sun kalaosastolla on, on noussu?
jaska111
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.10 - klo:17:32 »

siitä mikkolantien sillan läheltä olevan kosken alta. lumijärvellä on paljo myös kierretty..
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.04.10 - klo:15:21 »

siitä mikkolantien sillan läheltä olevan kosken alta. lumijärvellä on paljo myös kierretty..
Eli Luohualla on kalasteltu.  Hymyilee
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: