Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Mistä saa balsapuuta?

(Luettu 19361 kertaa)
wertsu
*

0
Poissa

Profiili
« : 22.01.10 - klo:14:26 »

Haluaisin tehdä balsa vaapun, mutta en ole löytänyt sitä mistään. Tiedättekö joitakin hyviä kauppoja? Asun pääkaupunkiseudulla.

Auttakaa! Itkee
atter

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.10 - klo:15:25 »

www.samfishing.fi , esim joku puutukku, lennokkikaupat?

AR
Kaliumi
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.10 - klo:20:11 »

Puukeskuksesta saa balsaa lankkuna. Siitä vain sitten vannesahalla/sirkkelillä laitat sopiviksi rimoiksi. Samfishing tuo valmista rimaa kotiin asti. Osassa jopa lankaura valmiiksi tehty.
miska k

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 03.02.10 - klo:20:45 »

Itte oon ostanut  pienoismalli/radio-ohjattava kaupasta lentokone balsaa.
Illuppi
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.10 - klo:19:11 »

Askartelutarvike- ja hyvin varustelluista kalastustarvikeliikkeista, esim. Tampereen Kalastusvälineestä!
jukka96
Vieras
« Vastaus #5 : 02.08.10 - klo:17:16 »

jos tampereella päin etsii balsaa niin ainakin harraste kaupassa ja tampereen kalastusvälineestä sitä saa.
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.02.11 - klo:17:12 »

Rialinnassa on valmiita aihioita eri kokoisia ja mallisia!  Cool
Tricky

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 08.02.11 - klo:22:25 »

Balsaa tilasin just Hobbypoint.FI ja on helsingissä...

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Revontuli
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 09.07.11 - klo:02:18 »

Oletteko seuranneet hintaa? Voisi esimerkiksi kuvitella, että jostakin puutukusta levyinä ostettu tavara on halvempaa, kuin  kalastuskaupasta riman pätkänä, jossa on valmiit lankaurat. Toki, kun itse tekee vaappuja/jerkkejä tai muuta vastaavaa yleensä se hinta ei ole erityisen olellinen asia, koska vaappujen rakentaminen on hauskaa, niillä kalastaminen on hauskaa ja erityisenä bonuksena, jos satut saamaan vielä jotain muuta, kuin vesikasveja veneeseen on riemu herkässä. Itse asun Kuopiossa ja tiedän varmaksi muutaman kaupan mistä ko. puuta saa ostettua, mutta mietin olisiko halvempaa ostaa tavarat kalastuskaupasta, vaiko RC/askarteluun erikoistuneesta liikkeestä.

Kun itse tekee, niin saa mitä tulee.
Tricky

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 09.07.11 - klo:08:12 »

Oletteko seuranneet hintaa? Voisi esimerkiksi kuvitella, että jostakin puutukusta levyinä ostettu tavara on halvempaa, kuin  kalastuskaupasta riman pätkänä, jossa on valmiit lankaurat. Toki, kun itse tekee vaappuja/jerkkejä tai muuta vastaavaa yleensä se hinta ei ole erityisen olellinen asia, koska vaappujen rakentaminen on hauskaa, niillä kalastaminen on hauskaa ja erityisenä bonuksena, jos satut saamaan vielä jotain muuta, kuin vesikasveja veneeseen on riemu herkässä. Itse asun Kuopiossa ja tiedän varmaksi muutaman kaupan mistä ko. puuta saa ostettua, mutta mietin olisiko halvempaa ostaa tavarat kalastuskaupasta, vaiko RC/askarteluun erikoistuneesta liikkeestä.
Hobbypoint oli halpa, puukeskus varmasti vielä halvempi mutta se kaatui kun olisivat siitä lankusta halunneet 40€ että sen saa oikeaan puukeskuksen pisteeseen haettavaksi.
Janzzki
Vieras
« Vastaus #10 : 31.07.11 - klo:21:15 »

Kuopion lähellä itekki asun ni missä siel tai lähistöl ois sitä? Juankoskel?
JuhannusKala

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 11.08.11 - klo:12:16 »

Entäpä apachi? Löytyisikö "käsittelemättömiä lauteita" mistään?  Iskee silmää
Hanski84
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 19.08.11 - klo:17:12 »

Hei jos tarviit balsaa niin herttoniemen puukeskus myy sitä sellasena noin 2x4 paksuisena parruna... Mutta jos tarviit pienen palikan niin voin kyllä itekkin myydä asun myös pääkaupunkiseudulla.
TuMi
Vieras
« Vastaus #13 : 19.08.11 - klo:19:58 »

Puukeskusta olisin itsekin suositellut. Ostin itse juuri tuollaisen ison palikan Oulun puukeskuksesta. Hintaa en muista, mutta melko järkihintaan sitä sai.
jani-85
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 19.10.11 - klo:23:16 »

Kävin toissapäivänä hakemas porin Puukeskuksesta balsaa 2 n. metrin pätkää kokoa 5,5x7,5, ne maksoi vajaat 32 euroa.

Siinä semmoinen suuntaa antava hinta.

The chase is better than catch, vai onko sittenkää??
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: