Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 21   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Oudoin saaliisi?

(Luettu 88702 kertaa)
taneli98
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #15 : 13.02.10 - klo:10:16 »

olin kalastamassa joella. Kun olin siinä jo hetken kalastanu niin luulin et kävi kala kii mut sainkin REINO tossun  Hymyilee olen myös saanut samaisesta joesta sievin puu kengät.. yhden katiskan.. polkupyörän rengas ja simpukoita .. (kyllähän se joki on aika aarre apaja) mitää hyödyllist ei oo kyl viel tullu ku se katiska oli ihan ruosteinen.. polkupyörän rengas ihan väärässä. ja reinoja ei tullu ku yks. !  Virnistää
maula
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.10 - klo:11:06 »

Nelisen sataa simpukkaa on tullut saaliiksti mutta oudoin taitaa olla 15 cm nils masterilla noussut ilmastointiputki Hymyilee leveästi sellanen parin metrin pätkä. Pikkusen pelotti kun hauki oli todella hyvällä syönnillä, sitten pamaht nilsu jälleen kerran "kuin pohjaan". Vavalla oli turha yrittää pumpata "kalaa" lähemmäksi joten ajoimme niille kohdille missä nilsu oli ja aloin varovasti vetämään käsin siimaa sisään. Kyllä naama venähti kun näin ettei siellä  mikään kymppikerholainen ollutkaan vaan typerä muoviputki Hymyilee leveästi
Kala87433
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 13.02.10 - klo:13:37 »

Rapu mato-ongella Hymyilee
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #18 : 13.02.10 - klo:17:54 »

Rapu mato-ongella Hymyilee
tuli muute mielee mä sain syksyllä sillan alta pilkillä täpläravun mormuskalla ja se oli kiva kattoo ku se söi niin kuin arka särki, eli nosti ihan vähän morria ylemmäs Hymyilee leveästi
fisherman97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 05.03.10 - klo:22:26 »

Simpukka,uppotukki, salakka joka oli kiinni silmästä.  Virnistää Ai nii joo ja tulihan kerran vanha sukka  Virnistää

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
kalapaavo
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 06.03.10 - klo:10:02 »

Simpukoita tullut,särki nappasi 5cm harmaaseen rapala countdowniin koskella ja vanhaa siimaa. Veljeni on saanut 2 verkkoa ja rapala vaapun. Hymyilee

lokit sanoo: kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakala
Korkki88
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 06.03.10 - klo:13:19 »

kahet vai kolmet vanhat verkot on ainakin tullu nostettua ylös ja kyljestä tarttunut muikku...

Se suurin pääsi karkuun, taas...
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 07.03.10 - klo:12:36 »

Perho, siimaa, simpukka ja jigi on tullut nostettua vesiltä.
jorma96
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 07.03.10 - klo:13:47 »

mulla on ku olin vetouistelemassa nii vaappu oli noussut pintaan niin lokki ui sen perässä vähän aikaa vaikka yritin kelata mahdollisimman nopeasti vaapun veneeseen niin lokki söi uistimen.väsytin sen ja otin koukun pois vaivalloisesti ja päästin sen lentoon Virnistää
rämä-pää
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 07.03.10 - klo:15:54 »

Ei varsinaisesti tää juttu tänne kuulu, mut kun olin kerran kaverin kanssa niiden lammella kalas ja sit kun lähettiin pois, niin multa jäi rapalan vaappu sinne kaverin veneeseen. No sit kun olin kotona niin huomasin et se puuttu. Soitin sit kaverille että käyppä ettimässä kun kerkiät. Sit ehk. viikon päästä kaveri soitti takas ja kerto löytäneensä sen vaapun lokin pesästä kun oli räksäjahissa  Hymyilee leveästi
Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 18.03.10 - klo:21:38 »

Katiskan oon saannu ja siel katiskas oli viel kaloja! :DDD

COME BACK!!! ; )
kuhamies
Vieras
« Vastaus #26 : 19.03.10 - klo:07:30 »

Minun oudoin saaliini on ehkäpä kalansilmä tai mätipussi.Paitsi kerran kun olin uistelemassa saimaalla isoon haukivaappuun tarrasi semmonen  20 grammanen ahven.
jonzku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 17.04.10 - klo:15:01 »

En oikeestaan oo saanu mitä outoo saalista mut ukin veli sai lokin.
Kun ukki ja sen veli oli uistelemassa ukin veljelle tuli salakka kylestä kiinni.
Sitten kun hän oli kelaamassa niin lokki paukas kiinni salakkaan ja sotkeutui siimaan  Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt

Vähänkö repesin kun ne tuli pois uistelemasta ja lokki kourassa. 

Edit (TuMi): Käytetään kohtuudella niitä hymiöitä... Ohjeet KS.Comin käyttöön. Käyttäjää huomautettu aiheesta.

-jonzku
jounes12
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 19.04.10 - klo:20:04 »

taitaa olla siimaa ja kuva.Oli jäänyt joltain pohjaan Hymyilee leveästi :Dmutta kuva oli huono Itkee Itkee

<((><.....<((><...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 19.04.10 - klo:22:49 »

taitaa olla siimaa ja kuva.Oli jäänyt joltain pohjaan Hymyilee leve&#228;sti :Dmutta kuva oli huono Itkee Itkee

Eiks tuo oo aika perus? Itelläni ainekin, esimerkiksi tänään sain Abu Garcia Reflex 18g pohjasta  Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n hyvässä kunnossa kaiketi, oli noin 20m monoa kiinni ja oma uistin siihen sotkeutu niin rullasin sitä siimaa ja totesin että uistin on toisessa päässä  Hymyilee leve&#228;sti Kalaa ei tullut mutta hyvä uistin, näin käy aika useesti, kauden aikana tulee varmasti yli 20-30 uistinta ja siihen päälle vielä perhot. Kunto/laatuhaarukka laaja, suurin osa täysin käyttökelposta ettei ole kerennyt kauaa "suolaliemessä" lillua  J&#228;rkyttynyt

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 ... 21   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: