Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 21   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Oudoin saaliisi?

(Luettu 88703 kertaa)
Eris
Vieras
« Vastaus #60 : 25.05.10 - klo:20:56 »

Katka

Noita joskus tulee täältäkin. Ite sain kepin jossa oli montakymmentä katkaa kiinni.
nanno85
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 26.05.10 - klo:10:29 »

Uistimia, putkiperhoja, kengkiä jne...
Vähän aikaa sitten sain vanhan Abu garcian umpikelan (joltain 60-luvulta)
Täytyy varmaan putsata kela ja laittaa mökille koristeeksi!  Hymyilee

Kireitä siimoja Hymyilee leveästi
TheFishBoy
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #62 : 26.05.10 - klo:12:32 »

Tuli pari päivää sitten 300g ahven selkäevän kohdalta kiinni räsäsessä... Epävarma
JaskaH
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #63 : 26.05.10 - klo:14:15 »

laastari Virnistää
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 29.05.10 - klo:11:39 »

Onhan mulla tullu siimaa...

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #65 : 29.05.10 - klo:17:46 »

Pyydettiin tuossa aamulla kirjolohta niin sattui tällainen ihmeellinen tapaus: Oltiin siinä jo jonkin aikaa heitelty ja kalaakin oli jotkut siinä jo saanut. Isoveli heitti siinä ihan normaalisti heiton, mutta sitten kuului pelkkä "RÄPS!" ja siima poikki Lotto Bete mukanaan joka oli muuten punainen, mutta siinä oli mustia pilkkuja. Hymyilee Minä jatkoin siinä heittelyä jonkin aikaa, kun tunsin vavassani jotain tosi pientä tärinää tai sellaista. Kelasin oman vieheen rantaan, kun rupesin nauramaan kuin hullu! Oman Beteen joka oli samanlainen ku isovelin joka lensi veteen oli tarttunut melkein 2m siimaa ja siinä isovelin äskeinen viehe! Virnistää

Team Tunturi
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 30.05.10 - klo:20:12 »

Ei mulla mutta kaverilla oli aika outo juttu tänään. Se huomas että vähän kela takkuilee, ja sitten kelaili ja näki että kuollut pikkuhauki kyljestä kiinni yhdellä koukulla ja toinen koukku kiinni lumpeessa... Saatiin melkein haavilla ylös. Itselläni, en saanu sitä kalaa ylös, mutta opetin kaveria ottamaan kala ylös ilman haavia (vähän kokematon tyyppi) ja otin siitä uistimesta kiinni, ja joku iso peto hyökkäsi siihen uistimeen kiinni. Ei tullu ylös asti kuitenkaan. Taas salpautu henki kun pitää uistimesta kiinni ja yhtäkkiä siihen samaan uistimeen ilmestyykin arviolta 2 kg hauki...
äijä
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #67 : 30.05.10 - klo:20:21 »

Viime kesänä uistimeen tarttui jotakin... ensin monta kymmentä metriä siimaa ja lopulta veneeseen nousi ABU:n hyrräkela ja vetovapa. En tiedä oli käyny vahinko vai oliko joku päättänyt lopettaa kalastuksen ihan siltä istumalta Iskee silmää
tommisalminen
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #68 : 30.05.10 - klo:20:26 »

Tänään jtn ruohoa pohjasta, jossa oli kolme uistinta  Virnistää Yksi oli Beten Crocodile  Hymyilee

aina on hyvä sää kalastaa.
Severi
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #69 : 30.05.10 - klo:22:24 »

Joskus pikku poikana koettiin isän kanssa katiskoita. Yhteen katiskaan oli majava survonut itsensä sisään:D Katiskasta ei saanut enään kalua. Majava oli hukkunut:/ mutta siinä aatteli, kun nosti katiskaa että nyt on kalaa!:D
rsulin
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #70 : 31.05.10 - klo:14:36 »

Eipä mitään ihmeellisiä mitä kukaan ei olisi vielä maininnut. Oma pari viikkoa pohjassa asustellut lippa palasi kotiin viime viikolla. Hymyilee leveästi
Jani96
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #71 : 02.06.10 - klo:22:11 »

Mulla taitaa olla toi sateenvarjo xD. Kerran heittelemällä ihmettelin että mitäs se sieltä tulee niin sateen varjo tuli ylös! = DD Sitten kerran sain kummallisen pussin jonka sisällöksi paljastui asfaltin palasia = D
jjannee--
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #72 : 03.06.10 - klo:21:10 »

mä sain kerran sellasen shimanon kelan jossa katkennut vapa Epävarma löytyy samanlainen ampuma klipsulla vai mikä se on mutta aika hauska kun olin sellasen sillan alla jigaamas ja lilluttelin sitä tukipilarin vieres ja sieltä se nous, tais loppuu sillä tyypillä kalastus siihe... ja yks tuttu on saanu samasta paikasta pappatunturin rungon ja just vähä aika sitte toinen oli saanu vanhan pyörän Hymyilee leveästi

jjannee--
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #73 : 04.06.10 - klo:16:19 »

Kun noita viestejä rupeaa lukemaan, niin huomaa kyllä minkäslaista roinaa sitä tonne vesistöön heitellään/jätetään. Virnistää Jotkut saa jonkun esineen runkoja, jotkut vessanpönttöjä ja jotkut auton renkaita ja saappaita. Kaiken näköistähän sitä voi tulla vastaan.  Hymyilee
magnumpike
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #74 : 06.06.10 - klo:22:13 »

No itte oon saanu parikytä metriä jtn pitkäsiimaa .. Oli muuten aika hemmetin painavaa vetää sitä ylös ku oli vissiin kiinni jossaa.. Mutta onhan noita muitten vanhoja lippoja ja lusikoita vantaankoskesta vedelty  Virnistää
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 21   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: