Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Hyvää jussia

(Luettu 1816 kertaa)
ykkönen
***

0
Poissa



Profiili
« : 23.06.07 - klo:14:50 »

Hyvää jussia...
jussina on kiva kalastaa... Hymyilee

Kateus on ansaittava.
nasa
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 23.06.07 - klo:21:34 »

jussina ryypätään Virnistää

kalat on ansaittava
miksu93
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 29.06.07 - klo:10:43 »

miten teillä jussi meni?Huh

Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines