Sivuja: [1] 2 3   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Eräjorma 2 - Siimat sotkussa

(Luettu 19045 kertaa)
Fredu97
**

0
Poissa

Profiili
« : 08.11.09 - klo:11:01 »

Onko kukaan pelannut kyseistä peliä? se on ilmainen ja sen voi ladata täältä.
Pelissä pitää ostaa vavat, siimat, uistimet, ja muut vehkeet.
Sitten on kilpailuita josta saa rahaa välineisiin.
tätä voi sitten pelata netissäkin että haasteita kehään. Virnistää

EDIT: Yhdistetty toiseen vastaavaan aiheeseen
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.09 - klo:11:16 »

No onhan sitä tullut joskus pelailtua. Tosin se tulee jotenkin vaikean tuntuiseksi sitten kun pääsee vähän korkeammalle tasolle. Ja tylsäksi.

Dafag did I just said...
Eris
Vieras
« Vastaus #2 : 08.11.09 - klo:19:43 »

Ei oikein tää peli toimi mun koneella  Huh "Ongelmia DirectX:n ja MID:n toistossa". Ja aina tulee joku virhe, ja peli sulkeutuu. Mites tosta pystyy tallentaa tilanteen?
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.09 - klo:19:54 »

Siis sieltä tilanne kohdasta. Siinä on jossain se tallenna nappula.
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.09 - klo:19:08 »

Itellä koko kone meni tileen kun latasin sen. Vihainen
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.09 - klo:19:44 »

Itellä koko kone meni tileen kun latasin sen. Vihainen
Minulla on ainaki hyvin toiminu tuo peli. Pelaan sitä nykyäänkin ja tällä hetkellä on aika vaikea taso menossa... Iskee silmää Minkäs kokoinen teidän suurin kala on tuossa? Ajattelin vain kun aika usein tuossa jotain isoa kalaa saa että vois aatella että joka kymmenes heitto on se heitto jolla saa jonkun jättimäisen kalan. Itellä suurin kala on hauki joka oli reilu 9kg tuossa pelissä. Ihan hyvähän tuo on. Hymyilee

Team Tunturi
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.09 - klo:19:50 »

Minulla on ainaki hyvin toiminu tuo peli. Pelaan sitä nykyäänkin ja tällä hetkellä on aika vaikea taso menossa... Iskee silmää Minkäs kokoinen teidän suurin kala on tuossa? Ajattelin vain kun aika usein tuossa jotain isoa kalaa saa että vois aatella että joka kymmenes heitto on se heitto jolla saa jonkun jättimäisen kalan. Itellä suurin kala on hauki joka oli reilu 9kg tuossa pelissä. Ihan hyvähän tuo on. Hymyilee

Enpä muista nyt sitä suurinta, mutta yks kaveri jäi kunnolla mieleen. Olin siinä kisan alussa onkimassa sellasessa onkimis kentässä jossa se puuha kannatti. No kentässä oli myös kuhaa, ja tietysti sellainen reilun 6kg kuha otti siihen onkeen kiinni. Koko viis minuuttia siinä sitten melkein kulukin, mutta sain sentään ajoissa ylös. Ja voitin koko kisan melkein vain tän kuhan avulla.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.09 - klo:20:04 »

Enpä muista nyt sitä suurinta, mutta yks kaveri jäi kunnolla mieleen. Olin siinä kisan alussa onkimassa sellasessa onkimis kentässä jossa se puuha kannatti. No kentässä oli myös kuhaa, ja tietysti sellainen reilun 6kg kuha otti siihen onkeen kiinni. Koko viis minuuttia siinä sitten melkein kulukin, mutta sain sentään ajoissa ylös. Ja voitin koko kisan melkein vain tän kuhan avulla.
Joo minullakin on tullut ongella aika erikoisia kaloja. Onko muuten sinulla ollut sellaisia virheitä että, kun olet saanut jonkun kalan esim. särjen ja siinä on sen kuva, mutta sen yläpuolella lukee esim. hauki? Näitä virheitä on tullut minulla monesti... Virnistää
Jaakko95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.09 - klo:20:07 »

mulla on kans kyseinen peli ja mun hauki enkka on 7kg ja puhumattakaan 6kg mateesta Virnistää

Nalle Puh, tuo pyöreä karhu jonka aivot ovat harmaata nöyhtää.
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 10.11.09 - klo:13:17 »

ja puhumattakaan 6kg mateesta Virnistää
6kg made Huh Millä sait? Tais vetää aika paljon. Hymyilee
Jaakko95

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 10.11.09 - klo:15:04 »

sain sen uistimella. Juu, sitä sai väsyttää 10 min
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 10.11.09 - klo:15:30 »

sain sen uistimella. Juu, sitä sai väsyttää 10 min
Mää en oo koko pelissä saanu ikinä madetta Näyttää kieltä. Ois semmonenki mukava saaha.
Fredu97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 10.11.09 - klo:17:39 »

Mää en oo koko pelissä saanu ikinä medetta Näyttää kieltä. Ois semmonenki mukava saaha.
Tää on varma keino: mee kalareissulle järveen jossa on madetta ja virveliin paino ja koukku
(ei kohoa!), syötitksi laita mato ja anna olla siellä pohjassa.
Fredu97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 10.11.09 - klo:17:44 »

Siinä on nyt mun ennätykset
Särkikin ylitää nykyisen suomen ennätyksen Virnistää

* kuva.JPG (21.47 kilotavua, 248x329 - tarkasteltu 1964 kertaa.)
Jonne-97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 14.11.09 - klo:00:43 »

Ihan ok peli mutta ei toimi kaikkilla koneilla. Esim minä en pysty pelaamaan netissä, tallentamaan tai ylentyä tasossa Hymyilee leveästi
Tagit: Eräjorma 2 
Sivuja: [1] 2 3   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: