Sivuja: [1] 2 3 4 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Suurimmat jigi kalat?

(Luettu 27574 kertaa)
ZimppA95
Vieras
« : 17.03.10 - klo:18:31 »

Miten isoja kaloja ootte saanu jigillä? Ite oon vasta kerran käyny jigaamassa ja jigi-enkat on jo 500g ahven, samaa luokkaa oleva kuha ja iso särki! Mut ens kesänä pitää kyllä enemmän tota jigaamista harrastaa! Mitä kaloja ootte jigillä saanu?
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.10 - klo:19:36 »

Puol kilonen hauki. Ja se on se ainoo mitä jigillä on koskaan tullut. Ja siitäkin on jo vuosia aikaa.

Dafag did I just said...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.03.10 - klo:21:28 »

4 kg hauki 6g puna/mustalla jigillä. En muita kaloja jigaile enkä ny muutenkaa erityisemmin...

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Eris
Vieras
« Vastaus #3 : 17.03.10 - klo:22:44 »

Eipä ole se jigailu kauhean kovassa suosiossa itsellä... Taitaapi olla n. 280g ahven, puol kilonen hauki ja 270g kuha... Jigaus-puoltakin olis kyllä mukavaa reenata enemmän.
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #4 : 18.03.10 - klo:14:57 »

600g hauki, 150g ahven.... ja oon tehny ainakin 10 jigailu reissuu ja on pakillinen jigejä...
enkä tule enää harrastamaan jigailua, oli hieman pettymys juttu kun tuli tuhlailtua noin: 100€ jigikamppeisiin... Epävarma
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #5 : 18.03.10 - klo:15:26 »

No mut eihän ne jigit kalliita oo... Mut kyllä ne vavat maksaa vähän enemmän... fisustaja92, käytitkö peruketta kun tuon hauen sait? Ite en käytä jigatessa peruketta...
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.10 - klo:16:01 »

Jaa kuis paljon oon jigannu. No tuli kokeiltua joskus ihan liikaa, tosin en ihan 100€ käyttänyt sentään. Mutta 50€ ainakin. Eli tulee aika kova kilohinta tuolle hauelle. Jerkkausta kokeilin viime syksynä ja siihen uppos rahaa sitten kertalaakista 150€ ja rapiat.
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #7 : 18.03.10 - klo:16:02 »

No, saitkos jerkeillä mitään? Jigauksessa on se hyvä puoli että voi saada muutakin kun pelkkää haukee!
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.10 - klo:17:15 »

Sain sain. Jigeihin verrattuna sellaset 350% kasvua saaliissa parissä päivässä. Ja jigeillähän on tullut koitettua jo pari vuotta... Tosin jigaus ei vaadi ihan niin erikoisia välineitä, joten nuo pari päivää jerkin kanssa pisti välineistöä palasiks ihan tarpeeks. Siks ne 150€ kuluja. Ja itse kun tulee kalastettua lähinnä haukea niin se ei pahemmin häiritse jos se satunnainen särki jää saamatta. Ja ahvenelle on tietysti omat vehkeensä. Että ite tykkään enemmän jerkeistä, luonnistuu multa paremmin. Sorry mut menee vähän offtopicciin, mut vastataan nyt kun kysytään.
Vieras
« Vastaus #9 : 18.03.10 - klo:17:26 »

No mut eihän ne jigit kalliita oo... Mut kyllä ne vavat maksaa vähän enemmän... fisustaja92, käytitkö peruketta kun tuon hauen sait? Ite en käytä jigatessa peruketta...
vapa+kela, jossa on kaks puolaa+punottua kuitusiimaa+monofiilisiimaa+20€ jigejä, eli kyllä se 100€ aika äkkiä tuli tuhlattua Epävarma
ZimppA95
Vieras
« Vastaus #10 : 18.03.10 - klo:17:42 »

Joo, no kyllähän se äkkiä tulee tuhlattua, mut onhan kaikki muukin kalastus kallista!
Vieras
« Vastaus #11 : 18.03.10 - klo:20:01 »

Joo, no kyllähän se äkkiä tulee tuhlattua, mut onhan kaikki muukin kalastus kallista!
ehkä hieman.... itse kalastan mato-ongella, pilkillä, heittokalastaen, vetouistellen, ym....
ja on tullut huomattuu, että kyllähän tota settii alkaa olemaan jo monen tuhannen edestä...
mutta pitäähän pieni omaisuus tuhlata elämänsä harrastuksen takia Iskee silmää
Percho

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 18.03.10 - klo:21:44 »

Oon saannu yhen kalan elämässäni jigilä ja se oli ahven 120g. Näyttää kieltä En ole kyllä paljoa jigaillut...

COME BACK!!! ; )
jukka96
Vieras
« Vastaus #13 : 05.04.10 - klo:08:16 »

oon saanut jigillä mm.2 kpl 1 kg haukia ja sitten jtn ahvenia ja kerran kirren (n.500g)
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 05.04.10 - klo:08:35 »

kyllä mulla ainakin jiggaus on todella tuttua puuhaa...Syksysin varsinkin tulee käytyä merellä jiggailemassa, päivän saaliina voi olla parhainmillaan n. parikymmentä kuhaa mitä itse olen saanut. mutta viime syksynä nousi pääasiassa vaan alamittasta, mutta kun oli mitta kuha kiinni niin huomas samantien... Virnistää ison kala mitä olen jiggauksella saanut on noin 2,7kg kuha...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Sivuja: [1] 2 3 4 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: