Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Heittokalastusta Huhtikuussa

(Luettu 3076 kertaa)
Joukkeli
*

0
Poissa

Profiili
« : 09.04.10 - klo:21:28 »

Elikkäs elikkäs, olen suhteellisen kokematon vielä kalastuksen suhteen, mutta kovasti polttelisi jo päästä vieheitä uittamaan, joten haluaisin tietää, että onko mitään järkeä lähteä näin aikaisin (huhtikuussa) esim. Ii-joelle harrin ja taimenen toivossa? Korostan vielä, että aseina toimisivat pääasiassa lotot, lipat ja erilaiset vaaput. Perhoja en omista. Ensimmäistä reissua olen suunnitellut huhtikuun viimeiselle viikolle, mutta kannattaisiko reissua lykätä tuonnemmaksi jos haluaa kalaa?
Jakeo
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.10 - klo:07:12 »

Jos on koski sula, niin mikä ettei. Nyt siellä on vähemmän virvelijöitä, eli kala ei vielä aristele vieheitä, itse tosin kalastan pääosin merellä ja järvillä, eli en ole mikään asiantuntija, mutta aina kannattaa yrittää.
Joukkeli
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.10 - klo:11:41 »

Joki on kyllä auki, mutta askarruttaa lähinnä tuo, että ovatko kyseiset kalat "syönnillä" vielä näin aikaisin vuodesta.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.04.10 - klo:12:23 »

Joki on kyllä auki, mutta askarruttaa lähinnä tuo, että ovatko kyseiset kalat "syönnillä" vielä näin aikaisin vuodesta.

Syö syö, tosin hitaita kun vaihtolämpöisiä ovat Hymyilee Etekki hauelle kannattaa heittää jotain isoa, värikästä eik räminä ole pahitteeksi  Iskee silmää Hidas uitto... Parin tunnin pääst lähös Ahvenkoskelle, haukee aattelin kokeilla isoilla vaapuilla (Super Shad Rap, 15cm Tormentor ja kumppanit Hymyilee ) muuten heittelen putkiperhoja tyhjään...

------ Jos vaikka avauskalan sais  Järkyttynyt

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Eris
Vieras
« Vastaus #4 : 10.04.10 - klo:12:24 »

En sitten tiedä kuinka hyvällä syönnillä, mutta on sitä koskiltakin jo saalista saatu. Hymyilee Eli jonkin sortin mahdollisuudet kalaan voisivat ollakki. Kannattaahan sitä yrittää, ainakin saa raitista ulkoilmaa. Iskee silmää
kalakala543
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 10.04.10 - klo:13:19 »

Loimijoessa on ainakin jäät lähteny mutta vesi on aika sameeta.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 10.04.10 - klo:13:30 »

Loimijoessa on ainakin jäät lähteny mutta vesi on aika sameeta.

Eikä loimijoessa ole jalokaloja. Arvokkain taitaa olla ihan alajuoksulla oleva toutuain.

Dafag did I just said...
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: