Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Lemmikit

(Luettu 7480 kertaa)
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« : 06.05.10 - klo:18:32 »

Eli kun täällä on jo koira aihe niin tehdään sitten uusi aihe ihan ylipäätään lemmikeistä. Tuskin kalastajilla on nyt pelkkiä koiriakaan on Iskee silmää Eli ihan vaan mitä lemmikkejä sitten on. Itellä on (joku on varmaan jo huomannukkin että mainitsen niistä vähän väliä) kaks kissaa, jotka ahkerasti omia pieniä saaliitani sitten syövät.

Dafag did I just said...
kirvesniem1
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.10 - klo:20:41 »

no meirän perheessä on siis noi 2 laivakoiraa, mut on sit myös kissoja 2kpl. on se jännä vaan et ku ne saa kalaa niin niillä herää joku kummallinen alkukantainen metsästysvietti Hymyilee leveästi kauhee murina, mauruminen ja ärisy. hauskoja elukoita Hymyilee leveästi

niillä korteilla palataan mitkä on jaettu!
Jere98
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 07.05.10 - klo:20:20 »

Tos joulun alla hankittiin tollanen toy/kääpiövillakoira.Ikää sillä nyt noin reilut puoli vuotta.
Tos pari kuvaa siitä pentuna joulun alla:


* joulu-hiihtoloma 024.jpg (202.85 kilotavua, 1458x1094 - tarkasteltu 468 kertaa.)

* joulu-hiihtoloma 061.jpg (238.4 kilotavua, 1458x1094 - tarkasteltu 494 kertaa.)
_jeppe
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.10 - klo:18:13 »

Itelläni on kilppikonna joka on pari vuotta vanha  Hymyilee
fisherman97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 20.05.10 - klo:15:41 »

Lainaus
Itelläni on kilppikonna joka on pari vuotta vanha 
Siinä on sulla kilpparin kanssa touhuamista n. 50 vuotta vielä Hymyilee leveästi Mulla on yks koira rodultaan cairnterrieri sekä sit afrikkalainen kääpiösiili, mukavia kavereita molemmat.  Hymyilee leveästi 

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
kivesjärven kalami
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.10 - klo:07:01 »

Minulla on kaksi koiraa ja kaksi kissaa(outoa kyllä koirat kissoja persompia kaloille) ja näitä ei voi oikein lemmikeiksi laskea mutta löytyy myös lehmiä.

Ylläolevaa tekstiä on jouduttu muokkaamaan asiattoman kielenkäytön vuoksi.
Lasiahven
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.10 - klo:07:20 »

Omistan yhden koiran, joka ei tosin syö kaloja  Näyttää kieltä
kokki96
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #7 : 02.06.10 - klo:19:21 »

mulla oli pienennä liskoja Virnistää  jotka sitten söivät toisensa  Epävarma
fishaman
Vieras
« Vastaus #8 : 06.06.10 - klo:21:16 »

Talossamme on kaksi koiraa. Labrador ja cockerspaniel.
Jokkemies
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #9 : 04.07.10 - klo:14:53 »

meidän talossamme 7 kissaa, 3 koiraa ja 2 kania xD
zaukko
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 07.07.10 - klo:14:10 »

yksi(1) kissa löytyy. ikää sillä on 7v ja väritykseltään mustavalkoinen kotikissa

kala...? mikä se on?
samppa96
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 09.07.10 - klo:15:10 »

Meillä kissa ja koira.
onkipoika
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #12 : 13.06.11 - klo:13:41 »

Mul on kaks lammasta ja yks kissa.
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 13.06.11 - klo:13:50 »

mulla oli pienennä liskoja Virnistää  jotka sitten söivät toisensa  Epävarma
Liskot söivät toisensa? Eli jäljelle jäänyt siis söi itsensä vai? Meillä on jokunen hiiri joskus ollut ja semmoisia veitikoita olivat että hienon juoksupyöränsäkin mielummin söivät, kuin juoksivat. Vanhuuteenhan ne sitten kuolivat eikä nyt ole vuosiin ollut mitään. Tulevaisuudessa lienee kissa seuraava lemmikki hiiriä ja rottia syömään jotteivat nuo pikkuelukat taloon tunkeudu.

Maekine
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 14.06.11 - klo:07:03 »

Yksi kissa on talossa, mutta eihän sitä edes huomaa kun se vain kokoajan nukkuu...

-,,-
Tagit: Lemmikki  kissa  koira  lisko  Kala  lintu  papukaija  marsu  hiiri 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines