Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Verkkokalastussäännöt

(Luettu 3336 kertaa)
Haukikala
*

0
Poissa

Profiili
« : 31.05.10 - klo:18:28 »

Hei ! Kuka tietää miten verkkoja saa viritellä veteen,tarkoitan kuinka paljon taytyy salmesta olle vapaana,ettei vallan laijasta toiseen ole, mutta mikä on sääntö? Koitin hakea tietoa,mutta eipä vaan löytynyt,eipä muuten niin kiinnosta ,mutta olin vetouistelemassa ja kiersin tuttua saarta ja kauhistus oli suuri....verkko oli laitettu koko salmen yli!!  Laijassa oli ehhkä 3m vapaat alueet kummanki puolen. Jostain olen lukenut että pitäis olla ainakin 1/3 vapaata vettä. Eihän katiskaa saa myöskään laittaa esim. mereen laskevassa ojassa yli koko ojan .Joskus oli sellaisia katiskoja missä oli pitkä "ohjuri" keskellä .
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 31.05.10 - klo:18:42 »

eihän verkkoo saa ollenkaan laittaa salmen suulle tukkeeksi... ilmoita kalastuspoliiseille ne hakee kyllä verkot pois...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
HAUXI
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.10 - klo:22:16 »

sitä ei saa pistää rannalta rannalle Iskee silmää
U:ki
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 18.02.11 - klo:05:20 »

Kyllä siinä rajotus on mutta sitä en nyt muista tästä istumalta sanoa.
Saat sen tietoosi kun soitat kalastuksen valvojalle ja kyselet, samalla voit ilmottaa sellaisen pois ja valvoja hakee verkot pois tai jos on lupa lappu soittaa omistajan hakemaan ne pois.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: