Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kalapaikat Mikkelin lähettyvillä

(Luettu 7589 kertaa)
kirvesniem1
**

0
Poissa

Profiili
« : 31.05.10 - klo:19:18 »

eli kertokaa jos on joitain paikkoja mistä olette saaneet kuhaa, ite asustan tässä launialassa ja olen kuullut että ihan tos launialan selällä olisi kuhia. onkos kellää kokemuksia? mistä muualta on tullut?

niillä korteilla palataan mitkä on jaettu!
perza
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.06.10 - klo:13:50 »

eli kertokaa jos on joitain paikkoja mistä olette saaneet kuhaa, ite asustan tässä launialassa ja olen kuullut että ihan tos launialan selällä olisi kuhia. onkos kellää kokemuksia? mistä muualta on tullut?

Launialan selältä saa toisinaan hyvin kuhia. Siitä uimarannasta 100-200m selällepäin ja etenkin uimarannasta katsottuna vasemmalle sen kaislikon kärestä 100m selälle päin. Pohja on niillä kohin kivikkoista ja kuha viihtuu hyvin sellaisissa paikoissa. Haukiakin siitä kyllä tulee. Eilen tais kymmenkunta haukea niiltä kohin tulla. Ei tosin yhtään kuhaa, mutta kyllä se kuhakin vielä puree kun vedet lämpiää.

Siitähän sitten eteenpäin niitä selkiä eli lamposaarenselkä-Annila ja Kyyhkylänselkä on kaikki hyviä paikkoja saada kuhaa. Heinäkuussa kuhan voi saada ihan mistäpaikasta tahansa. Siinä illansuussa vaan vaaput ihan pintaan eli ei yhtään painoja niin varmaan nappaa jossain kohin.

-Perza-vaaput-
kirvesniem1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.10 - klo:15:26 »

kiitoksia perza!! pitää lähtee kokeilee kunhan kala tulee huollosta Hymyilee leveästi ite mitä viel olen kuullu ja jos olisi moottori nii yövedeltä ja louhivedeltä tulee kans hyvin. viime kesänä kaverin potskilla siellä uisteltiin ja muutamia tulikin. yövedellä löyty myös hyvä matalikko mikä kuhisi n.500g-> affenia. no kunhan sen moottorin taas saan niin sinne suuntana!
perza
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.06.10 - klo:20:49 »

Ei tulis ekana mieleen mennä Louhivedelle tai yövedelle kuhia uistelemaan. Senverran karuja vesiä ovat. Toki niissäkin on kuhia ja varmasti isoja, mutta niiden saaminen noistap aikoistaon varmasti vaikeaa.

Itse olen yövedeltä saanut 3 kuhaa joista suurin olikin tosin jo ihan mukava 3,2kg.
Nekin kuhat kisoista.
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.11 - klo:11:54 »

Yllättävän vaikeaksi tämä meni. Eli missäs päin Mikkeliä olisi hyvä paikka pilkkiä? Kovin paljon ei ennakkoon otettu selvää näistä asioista, kun täti sanoi että tuossa lähellä on Kaihunlahti niminen paikka jossa monet pilkkivät. No ilmeisesti sinne tarvitaan erikoislupa ja kirreäkin lähinnä pilkitään. Ja yhden kerran takia ei kauheasti hotsita lupaa maksella. Joten onkos tuossa Kaihunlahden lähistöllä jotain paikkaa, josta jotain voisi saada, eikä näitä erikoislupia tarvita. Kohdekaloina nyt lähinnä ahven, mutta muutkin käyvät. Vastauksista kiitos jo etukäteen, tämä viikonloppu on aikaa täällä pilkkiä.

Dafag did I just said...
TuMi
Vieras
« Vastaus #5 : 07.01.11 - klo:13:36 »

Onko tästä apua: http://www.kalasaalis.com/kalaselaus/0/sort/pvm/163/226/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0/0 - Mikkelistä kalastetut kalat (33 kpl). Tosin pilkkikaloja ei juuri ollut.
Juhiii
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 09.08.12 - klo:16:23 »

Eli siis kyselisin hyviä kalapaikkoja Mikkelin lähettyvillä n.50 km säteellä keskustasta. Ja kertokaahan vähän kokemuksia paikassta.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: