Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kokemuksia Calico Cat -uistimesta?

(Luettu 41109 kertaa)
hannes -97
**

0
Poissa

Profiili
« : 03.06.10 - klo:15:40 »

oletteko saannut calico catilla mitään kalaa vai onko se ihan turha uistin ?
kannattaako ostaa kumi kalalla vai ei jos ostaa?

EDIT: Siirretty toiselle alueelle ja otsikko
Lasiahven
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.10 - klo:16:12 »

Kyl sil kalaa on tullut. Enimmäkseen ahvenia. Joskus oli tollane kumikalallinen ja sil tuli ihan sairaasti ahvenia.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.06.10 - klo:16:14 »

Eihän se nyt ihan turhaan ole monien mielestä yksi parhaista, joittenkin mielestä jopa paras lippauistin joka kalalle  Iskee silmää

Ite oon niillä haukia ja ahvenia saanu, enimmäkseen haukea.

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Heeiikki

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 03.06.10 - klo:17:27 »

Ei oo turha. Ahventa ja Haukee tullu ihan mukavasti.
unDeaD
Vieras
« Vastaus #4 : 03.06.10 - klo:17:52 »

Eihän se nyt ihan turhaan ole monien mielestä yksi parhaista, joittenkin mielestä jopa paras lippauistin joka kalalle  Iskee silmää

Ite oon niillä haukia ja ahvenia saanu, enimmäkseen haukea.

Minun mielestäni paras lippa uistin on bluefox vibrax kakkos tai kolmos koko ja fire tiger tai puna-hopee,puna-pronssi!
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 03.06.10 - klo:18:52 »

Eiköhän tämä calico catti ole niin kuuluisa vekotin että voi sanoa että sillä saa vaikken ole kuin kerran nähnyt sillä mitään tulevan. Yleensä jos jostain vieheestä kerrotaan toistuvasti hyviä tuloksia niin ei se kovin huono voi olla.

Dafag did I just said...
CatchAFish
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.10 - klo:18:59 »

Jos ei halua munat padassa palata kotiin, niin eikun calico catilla kaislikon reunalle heitteleen, aina sieltä vähintään yksi ahven tai hauki nousee. LUOTTOVEHJE!
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.10 - klo:20:52 »

Calico cat on ollu todella hyvä viehe, mitä yhden kesän sitä testailin. Ensinnäkin ahventa sillä tulee hyvin, hauenpulikoita myös saa hyvällä menestyksellä, kirjolohia on tullut ja sitten tuo mun avatartaimen on samalla lipalla. Että ihan hyvin toimii.

TEAM Tunturi
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 03.06.10 - klo:21:05 »

Minun mielestäni paras lippa uistin on bluefox vibrax kakkos tai kolmos koko ja fire tiger tai puna-hopee,puna-pronssi!

Joo en kyllä tietääksee sanonu jotta "kalkkari" on mun lempilippa, Vibrax on iha jees kans. Lipoista voisin sanoa jotta parasta ei ole, kaikki ku värisevät miltei samal taval. Mörrum ehk sen takia ku lentää hyvin ja sopii myös kuhalle...
hannes -97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.10 - klo:18:12 »

paljonko calicot cat lippa noin suunilleen maksaa
hannes -97
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 04.06.10 - klo:21:04 »

onko se paljonkin kalliimpi jos siinä on se kumi kala
Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 14.06.10 - klo:22:47 »

Tosi hyvä lippa! Ei muutaku koskelle heittelemään niin uistimeen voi tommata mikä tahansa mörkö sen olen kokenut Virnistää Muuta kuin kokeilemaan niin alkaa tulosta löytymään.

Team Tunturi
jumbo1
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 15.06.10 - klo:06:27 »

todellaki mörkö tuli mun calico cattiin viime viikon torstaina ku iiiso hauki oli kiinni sillan alla koskessa. Hymyilee harmitti vaa et se meni vissii johonki piiloo ku siima katkes vaik oli jotain 6 kilon siimaa  Vihainen
iippoz
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 15.06.10 - klo:17:32 »

Ei ole minulla calico cat ikinä toiminut, vaikka pitkää kokemusta on. Tosin voi olla se vika, että jos lippa on enimmäkseen hauelle ja itsellä vain koot 0 ja 1, niin ei noin pieniin hauet innostu?

Omasta mielestä paras hauki-lippa (ainakin omalla mökkijoella täysi killeri kaikista vieheistä) 12g abu sonette oranssilla rungolla valkoisin pilkuin ja hopeisella lätkällä. Sama toimii hyvin myös ahvenelle 7g versiona.

fisherman97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 23.06.10 - klo:11:26 »

Mullakaan ei ole koskaan tarttunut calico cattiin yhtään mitään kokona 3.

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: