Joop itse asustelen tääl kotkan suunalla käyn korkeakoskella ja vetelen perässä tos meressä. Voisiko joku kertoo joka asustelee kans tääl päin ja kalastelee myös, niin että missä olisi hyvä paikka kuhan kalastukseen, ja mikä olisi hyvä kuhavaaou, lippa tai perho. Jos muuten tässä tekstissä o paljon kirjoitus virheitä, se johtuu siitä että kirjotan kännykällä nokija 5230 ja tosi vaikeeta o. Noniin asiaan, oon käynnyt muutaman kerran ahvenkoskella( vai mikä se olikaan) ja olen hukannut sinne niin paljon kaikkea että ai ai. Kirpasi kyl TOSI paljon lompakossa, mutta otin opiksi ja ostin 52,6kg kestävää siimaa. Joku jännä red hommeli. Ps tosi kestävää. Niin oon käynnyt kanssa muuallakinsuomessa kalastamasaa ja en oo oiken saanut mitään. Voi olla syynä että en vaan osaa kalastaa. Ei sitä ikinä tiedä?

? =) =)
Pss:kertokaa niit teidän lempi paikkoja kalastaa ja hyviä kikkoja. Tarvitse helppiä ja paljon olen alottanut tän harrastuksen tänä vuotena. Ainiin tää keskustelu piti olla kalastus paikoista........
Ounou
[/size]
EDIT: Hymiöiden karsintaa.