Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Heittelypaikkoja Kymenlaaksossa?

(Luettu 4982 kertaa)
Juzzi-
*

0
Poissa

Profiili
« : 21.06.10 - klo:22:20 »

Kertokaa jos tiedätte hyviä kalapaikkoja Kouvolassa, Kuusankoskella, Iitissä, Korialla, Kotkassa jne...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.06.10 - klo:23:32 »

Mitä kalaa missä paikassa? Loviisassa ois iha ok haukimestat, ei mitää suurhaukia kyllä, varmaan sun asuinpaikalla samanlaiset, semmoset perusrannat  Iskee silmää

Ahvenkoskella ois taimensesonki, kohta puolin lohiakin...  Pyörittää silmiään

Laitoksesta karannut rantahörhö.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.06.10 - klo:16:08 »

Ahvenkoski yks hyvä taimen mesta ja kohta lohet nousee. Minkäs ikänen oot, taisiis sitä meinasin että vuosilupa on yli 18vee ihmisiltä 80€ jos ei viime vuodesta ole noussut...  Pyörittää silmiään
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.06.10 - klo:22:49 »

-95.  Hymyilee

No sitten se on periaatteessa halapaa lystiä, tosin
 sielä jää heikoilla siimoilla pohjaan tavaraa niin että lompakossa kirvelee, vaikka keskisyvyys vissiin 6m luokkaa

Itellä pääsiima punottu .44mm ja monofiilitapsit .61mm, lännen rannalla saattaa pari tai ei yhtään putkiperhoa jäädä, idänpuolella taas sanoin kuvaamattomasti, mutta sieltä puolelt enemmä kalaa saadaan, yks päivä joku ukko sai 4,62kg tammukan kun sielä olin. Kannattaa tutustua paikkaan jos et ole sielä ennen käynyt, tässä kotisivut: http://ahvenkoski.fi/
kalakaapo
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.10 - klo:17:25 »

Puolakankoski ja paaskoski ovat aika hyviä paikkoja eikä luvat ole kalliita paaskosken vuosi lupa 12,50e

Perhokalastuksessa on sitä, JOTAIN?
sampsa
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.10 - klo:23:08 »

Joop itse asustelen tääl kotkan suunalla käyn korkeakoskella ja vetelen perässä tos meressä. Voisiko joku kertoo joka asustelee kans tääl päin ja kalastelee myös, niin että missä olisi hyvä paikka kuhan kalastukseen,  ja mikä olisi hyvä kuhavaaou, lippa tai perho. Jos muuten tässä tekstissä o paljon kirjoitus virheitä, se johtuu siitä että kirjotan kännykällä nokija 5230 ja tosi vaikeeta o. Noniin asiaan, oon käynnyt muutaman kerran ahvenkoskella( vai mikä se olikaan) ja olen hukannut sinne niin paljon kaikkea että ai ai. Kirpasi kyl TOSI paljon lompakossa, mutta otin opiksi ja ostin 52,6kg kestävää siimaa. Joku jännä red hommeli. Ps tosi kestävää. Niin oon käynnyt kanssa muuallakinsuomessa kalastamasaa ja en oo oiken saanut mitään. Voi olla syynä että en vaan osaa kalastaa. Ei sitä ikinä tiedä?Huh? =) =)

Pss:kertokaa niit teidän lempi paikkoja kalastaa ja hyviä kikkoja. Tarvitse helppiä ja paljon olen alottanut tän harrastuksen tänä vuotena. Ainiin tää keskustelu piti olla kalastus paikoista........
 Ounou Iskee silmää Hymyilee leveästi Pusu 
[/size]

EDIT: Hymiöiden karsintaa.
Tagit: Kymenlaakso  heittokalastus 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: