Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Hyviä lippoja...

(Luettu 15909 kertaa)
Juzzi-
*

0
Poissa


Profiili
« : 14.07.10 - klo:00:23 »

Mitkä olisivat saalistavia ja pitkäheittoisia lippoja? Kertokaa millä lipoilla olette saaneet kalaa.  Pyörittää silmiään
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.07.10 - klo:00:30 »

Abu Garcia: Mörrum, Droppen, Reflex.
Mepps Agliat.
Kuusamo: Volframi, muovikala, Kuff.
Blue Fox: Oikeastaan kaikki Vibraxit Virnistää
Bete Lotto.

Ylös asti tulleita kaloja näillä: Säyne, ahven, hauki, toutain, taimen ja lukuisia hetken mielijohteesta iskeneitä lahnoja sun muita särkiä kumppaneineen  Virnistää

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Tupa
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.07.10 - klo:12:13 »

Abu Garcia: Zune Spinner, houkuttaa hyvin myös haukea, Reflex
Mepps: Yhdyn fisustaja92:seen.
Kuusamo: -II-

Lotto on mahtava!

JET Kop
Vieras
« Vastaus #3 : 14.07.10 - klo:12:24 »

Kuusamon Kuf lippa, kaikki Vibraxit, Bete Lotto ja Blue Fox Minnow Super Vibrax  Hymyilee
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 14.07.10 - klo:12:30 »

Tietenkin Bete Lotto, Kuusamon Kuf lippa, Mepps Aglia, Calico Cat, Blue Foxin kaikki Vibraxit ovat hyviä. Niitä pitää itse testailla ja katsoa että mitkä toimii parhaiten ja millä on juuri sopiva kalastaa. Mutta nämä ainakin ovat toimineet minulla loistavasti! Iskee silmää

Team Tunturi
hannes -97
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.10 - klo:10:59 »

calicocatti kumikalalla
rublex meltic
bete lotto
 Iskee silmää
 Virnistää
baakel
Vieras
« Vastaus #6 : 28.11.10 - klo:11:58 »

calicocat, droppenit, kaikki vibraxit ja kuusamo volframi.
max-rap
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 23.06.11 - klo:16:51 »

blue foxeilla on tullut hyvin ahventa ja abun reflexeillä haukia.
teemu123
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 23.06.11 - klo:19:11 »

Nämä lipoilla olen saanut hyvin kalaa:
Blue Fox Suber Fibrax
Calico Cat
Mepps Aglia
Mepps Black Fury
Bete Lotto
Abu Reflex
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 23.06.11 - klo:19:19 »

Näillä on tullut

-BlueFox Hot Pepper ja Vibraxit
-Calico Cat
-Lotto
-Mepps Aglia
-Abu Droppen ja Reflex

Janzzki
Vieras
« Vastaus #10 : 23.06.11 - klo:19:48 »

Ite luotan aina lippoihin ja pari hyvää on Bluefox Super Vibrax Hot Pepper ja kyllä meppsilläki tulee, myö saatiin 1,2 kilon hauki ku veeltiin sillä...
Jonne-97
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #11 : 23.06.11 - klo:21:07 »

Hyviä ovat olleet:
- kuusamon kuf
- blue fox super vibrax ja hot pepper
- Meppsin koot 1-3
Kuhamato
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 23.06.11 - klo:21:29 »

Kyllä se taitaa olla se paras kuusamon taimen lippa, jos nyt oikein muistan. Harmi vaan ettei ole löytynyt enää kaupoista. Jopa kilon ahkosia ja muutama kilon tammukkakin kiskastu kyseisellä lipalla. Itse en enää lippaa omista, jäi viimme reissussa pohjaan :/

Lyön vetoa että yllä oleva teksti on silkkaa paskaa.

*WINK WINK*
samppu
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #13 : 23.06.11 - klo:21:56 »

Bete Lotto,Abu Garcia Reflex ja Bluefoxin kaikki vibraxit  Virnistää
Zayli
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 28.06.11 - klo:19:55 »

Bluefoxin kaikki vibraxit
Kuusamon kuf ja volframi lipat
jotkut meppsit 2-3

pitää varmaa ostaa tuo lotto ku kaikki nii kehuvat Näyttää kieltä
Tagit: Lippa  hauki  ahven  Taimen  särki 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines