Äänestys
Kysymys: Onko pilkintä mielestänne yksi niistä "kuolevista" harrastusmuodoista, jotka "ukkoutuvat"Huh?
kyllä, valitettavasti - 29 (52.7%)
kyllä, eikä ihme... - 8 (14.5%)
ei, missään nimessä - 12 (21.8%)
ei, ihme kyllä - 6 (10.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 44

Sivuja: 1 [2]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pilkinnän suosio

(Luettu 11224 kertaa)
JET Kop
Vieras
« Vastaus #15 : 09.08.10 - klo:10:43 »

Kyllä täällä päin aika monta kalastaa mutta ei niin aktiivisesti. Ollaan käyty tuolla yhellä joella kalassa muutaman kerran kaveriporukalla mutta ei meistä kalasta aktiivisesti kuin kaverini(Jolle) ja minä  Iskee silmää
esteri123

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 08.09.10 - klo:13:31 »

Itsellä ei kerta kaikkiaan ole aikaa lähteä pilkille ja sitteku olis niin unohdan koko  homman Huh
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 09.09.10 - klo:14:10 »

kyllähän se valitettavasti laskee, mutta toisaalta ei...ei siellä nykyajan nuoret käy mutta vanheneevat vuoden tai pari niin aktiivikalastajat siellä vaan istuksii Pyörittää silmiään, circle of life, circle of year, circle of year

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
Eris
Vieras
« Vastaus #18 : 09.09.10 - klo:16:36 »

Onhan sitä tullut huomattua että ei pilkintä niin kovassa huudossa ainakaan nuorison kesken ole. Taitaa se sitten tuollaisten satunnaisten kalastajien mielestä olla "turhaa ja tylsää nypläystä".

Pilkintä on hienoa  Virnistää
Joniolavi

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 13.09.10 - klo:14:56 »

Vastasin valitettavasti kyllä ukkoutuu...

Sapettaa suunnattomasti että nyky nuorison keskuudessa jäällä liikkuminen ja siellä kalastaminen sekä retkeily on hyvin harvinaista.
Omaksi harmikseni olen todennut että pillki ystävää on vaikea löytää ja niin olen joutunut liian usein yksin pillkireissulani kulkemaa.
Suurimmaksi haitaksi ja tekosyyksi olen huomannut ainaisen kitinänä nimeltä KYLMÄ ja EI TÄÄLTÄ MITÄÄN TULE kommentit.
On aina helpompi pyytää ystäviä kalaan jos on menossa "saalis varmalle" istukas lammelle/ joelle.

Itse olen intohimoinen pilkkijä ja nautin luonnon rauhasta sekä lumen ja jään läheisyydestä.

Kaikki eivät taida tietää että pilkkiminen on ilmaista ja kuulu jokaukon oikeuksiin.
Olen käynyt jokuset pilkkikisat ja onkikisat ja olen joka kilpailussa olut NUORIN? ja olen jo 24V... missä vika miksei nuoret ongi taikka pilki??
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #20 : 14.09.10 - klo:19:28 »

Vastasin valitettavasti kyllä ukkoutuu...

Sapettaa suunnattomasti että nyky nuorison keskuudessa jäällä liikkuminen ja siellä kalastaminen sekä retkeily on hyvin harvinaista.
Omaksi harmikseni olen todennut että pillki ystävää on vaikea löytää ja niin olen joutunut liian usein yksin pillkireissulani kulkemaa.
Suurimmaksi haitaksi ja tekosyyksi olen huomannut ainaisen kitinänä nimeltä KYLMÄ ja EI TÄÄLTÄ MITÄÄN TULE kommentit.
On aina helpompi pyytää ystäviä kalaan jos on menossa "saalis varmalle" istukas lammelle/ joelle.

Itse olen intohimoinen pilkkijä ja nautin luonnon rauhasta sekä lumen ja jään läheisyydestä.

Kaikki eivät taida tietää että pilkkiminen on ilmaista ja kuulu jokaukon oikeuksiin.
Olen käynyt jokuset pilkkikisat ja onkikisat ja olen joka kilpailussa olut NUORIN? ja olen jo 24V... missä vika miksei nuoret ongi taikka pilki??

Täysin saman olen huomanna..., ja tuohon kysymykseen vastaus on kai se: et se vaan ei oo tarpeeks "mediaseksikästä", kuten jääkiekko yms.
NonProkalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 14.09.10 - klo:19:33 »

Täysin saman olen huomanna..., ja tuohon kysymykseen vastaus on kai se: et se vaan ei oo tarpeeks "mediaseksikästä", kuten jääkiekko yms.

Noinhan se tosiaan on...tosikalastajat istuu kalassa joka vuodenaikaan...kaveria vaan en saa millään pilkille niin se harmittaa... Vaikenee...pidetään me tosikalastajat tätä ylvästä suomalaisperinnettä yllä! Se on osa meidän kalastuskulttuuria, ja kun kala syö niin hauskaa!

Ja tietty sillä pääsee eroon muusta arjesta...jäällä ei kuule vanhempien valitusta, opettajien huutoa, ärsyttävien ihmisten höpötystä ja voi kerrankin nauttia hiljaisuudesta. Niin se vaan on, ja niin sen pitääkin olla. Hymyilee

Viva pilkkiminen in Finlands waters!

Pilki vaikka pöntöstä jos haluat, mutta jäällä se todellinen suomalainen nautinto koetaan. Saatto teksti mennä "vähän" yli, mutta tuota mä tarkotan, pilkkiminen on kituva kansanperinne, ja meidän kalastajien pitää puhaltaa sen haipuvaan hiileen...

...eli selkeällä suomen kielellä pilkillä on mukavaa Nolostunut Näyttää kieltä, siinon mun mielipide
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 25.09.10 - klo:14:53 »

Ja tietty sillä pääsee eroon muusta arjesta...jäällä ei kuule vanhempien valitusta, opettajien huutoa, ärsyttävien ihmisten höpötystä ja voi kerrankin nauttia hiljaisuudesta. Niin se vaan on, ja niin sen pitääkin olla. Hymyilee

Viva pilkkiminen in Finlands waters!

Pilki vaikka pöntöstä jos haluat, mutta jäällä se todellinen suomalainen nautinto koetaan. Saatto teksti mennä "vähän" yli, mutta tuota mä tarkotan, pilkkiminen on kituva kansanperinne, ja meidän kalastajien pitää puhaltaa sen haipuvaan hiileen...

...eli selkeällä suomen kielellä pilkillä on mukavaa Nolostunut Näyttää kieltä, siinon mun mielipide

Hienoja sanoja, ihan tässä tuntee itsensä tärkeäks... Hymyilee leveästi Iskee silmää
Ja tuo että pilkillä pääsee eroon muusta arjesta on juuri yks tärmeimmistä syistä miksi itse harrastan, jäällä sielu lepää!!! Virnistää
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: