Äänestys
Kysymys: Onko pilkintä mielestänne yksi niistä "kuolevista" harrastusmuodoista, jotka "ukkoutuvat"Huh?
kyllä, valitettavasti - 29 (52.7%)
kyllä, eikä ihme... - 8 (14.5%)
ei, missään nimessä - 12 (21.8%)
ei, ihme kyllä - 6 (10.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 44

Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Pilkinnän suosio

(Luettu 11223 kertaa)
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« : 24.07.10 - klo:13:38 »

eli tämmösen nyt kyhäsin kun itteäni on alkanu huolettaa Surullinen et ei ainakaan täällä päin enää tunnu nuita pilkkiviä nuori kovinkaan paljon olevan!!!
onko muualla sama meininki?  Huh Huh
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.07.10 - klo:13:47 »

Aika heikkoa meiän "nykyajan nuorten" koko kalastus-sessio on  Nolostunut Monet kaverit lopettivat kalastuksen ala-asteella, tosin tämä harrastus on melko poikkeava muista ja sillain, monet ala-aste ikäisinä kalastavat ahkerasti mutta sitten kun äänenmurros saapuu niin kalastus onkin yht´äkkiä kakaroille tarkotettu  Epävarma Kovin kaverit ihmettelee miten meikäläinen jaksaa, tosin heillä loppu vain mielenkiinto kalastusta kohtaan, hyväksyvät tietty intohimoni, ihan kuin minä heidän jääkiekot yms, jota itsekin harrastelen vapaa-ajalla  Hymyilee

Noniin, tuossa oli vähän esimakua. Pilkkiminen on siitä heikommasta päästä täällä päin, vähiten  suosittua nuorilla, vanhemmat ukot sen sijaan enimmäkseen "ryöstökalastavat" ja pilkkivät.
Minä pidän muutamien kavereitten kans nuorten kalastajien mainetta pystyssä  Virnistää Mutta meikäläisellä ei tässä kylässä kovin hyvä maine vanhemmilla ukoilla ole, minähän olen se joka niitten uistinpakit ja virvelit veneistä vie, ei voi uskoa jotta 10v "wannabe gettogangsterit" niin tekevät...

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.10 - klo:14:40 »

Aika heikkoa meiän "nykyajan nuorten" koko kalastus-sessio on  Nolostunut Monet kaverit lopettivat kalastuksen ala-asteella, tosin tämä harrastus on melko poikkeava muista ja sillain, monet ala-aste ikäisinä kalastavat ahkerasti mutta sitten kun äänenmurros saapuu niin kalastus onkin yht´äkkiä kakaroille tarkotettu  Epävarma Kovin kaverit ihmettelee miten meikäläinen jaksaa, tosin heillä loppu vain mielenkiinto kalastusta kohtaan, hyväksyvät tietty intohimoni, ihan kuin minä heidän jääkiekot yms, jota itsekin harrastelen vapaa-ajalla  Hymyilee

Noniin, tuossa oli vähän esimakua. Pilkkiminen on siitä heikommasta päästä täällä päin, vähiten  suosittua nuorilla, vanhemmat ukot sen sijaan enimmäkseen "ryöstökalastavat" ja pilkkivät.
Minä pidän muutamien kavereitten kans nuorten kalastajien mainetta pystyssä  Virnistää Mutta meikäläisellä ei tässä kylässä kovin hyvä maine vanhemmilla ukoilla ole, minähän olen se joka niitten uistinpakit ja virvelit veneistä vie, ei voi uskoa jotta 10v "wannabe gettogangsterit" niin tekevät...

Pakko yhtyä. Itekkin joku "reliikki" täällä päin. Oikeastaan se henkilö joka saa nämä mun ikäset joskus hakemaan jonkun mato-ongen ja onkimaan 10min jossain joen rannalla täällä päin. Porukat kalasteli aika innokkaasti vielä ala-asteikäsenä, mutta kun se mainittu äänenmurros tulee niin tulee muutakin kiinnostavaa. Tytöt nyt aineskin näin vähän mainitakseni Pyörittää silmiään Silloin se aika kuluu johonkin muuhun kuin kalastukseen. Ja sitten se vaan tuppaa jäämään. Kalastus on sitä kakaroitten puuhaa. Täältä päin tunnen yhden oman ikäisen joka kalastaa aktiivisesti, hyvä kaveri joka mun esimerkistä tämän aloitti. Toinen kaveri sitten "ryöstökalastaa" keväisin joesta katiskalla, eli vie kilosen hauen pihallaan olevaan lampeen ja sinne sitten ahvenia ja särkiä ruuaksi. Sitten syksyllä pyytää sen jollain tempulla sieltä pois. Eli lihottaa sitä, hauen lammikkokasvatusta Hymyilee Mutta muutenkin kaikki kaverit tämän munkin harrastuksen hyvin ottaneet vastaan, oikeastaan olisin ihan tavallinen heppu josta kukaan ei tietäisi yhtään mitään jos en kalastaisi... Sillon kun kävi koulussa vallan FishBone lippis päässä niin jotenkin ne huomas tuon...

Mutta jos vaikka vähän aiheeseenkin vastaisi. Eli pilkkiminen ei kovassa kurssissa ole, toisaalta tuossa on vain yksi joki josta ei saa mitään vaikka kuivaisi sen... Ja talvella kalastus on hieman haastavaa, pitäisi koulusta jotenkin luovia. Jos haluaa hyviä numeroita, no aikaa kuluu. Ja jos ei niin voihan aina kalastaa, mutta yksin johonkin järvelle, eipä jostain syystä innosta monia.

Dafag did I just said...
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.07.10 - klo:14:49 »

Niin naisethan on kaiken pahan alku ja juuri, Barra  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Ei naisia saa kalastuksen lomassa unohtaa, ei piä elää tossun alla...  Pyörittää silmiään
Porukat kalasteli aika innokkaasti vielä ala-asteikäsenä, mutta kun se mainittu äänenmurros tulee niin tulee muutakin kiinnostavaa. Tytöt nyt aineskin näin vähän mainitakseni Pyörittää silmiään
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.10 - klo:14:54 »

Niin naisethan on kaiken pahan alku ja juuri, Barra  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Ei naisia saa kalastuksen lomassa unohtaa, ei piä elää tossun alla...  Pyörittää silmiään

Juurikin näin. Tosin tuntuu olevan näille just yläasteelle päässeille kohtuuttoman vaikeaa näiden yhdistäminen Pyörittää silmiään
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 27.07.10 - klo:16:06 »

Eli sma meininki on muuallakin... Surullinen
Täällä päin olen ainoa pilkintää harrastava nuorukainen, uistelua sitten harrastaa muutkin, (ajelevat iskän veneellä pitkin kiviä Virnistää Hymyilee leveästi) mutta kyllä se niin on että naiset ja mopot vie voiton!!
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 27.07.10 - klo:16:47 »

Eli sma meininki on muuallakin... Surullinen
Täällä päin olen ainoa pilkintää harrastava nuorukainen, uistelua sitten harrastaa muutkin, (ajelevat iskän veneellä pitkin kiviä Virnistää Hymyilee leveästi) mutta kyllä se niin on että naiset ja mopot vie voiton!!

Ehei nyt naisten pidä olla omien harrastusten tiellä  Iskee silmää Mikä siinä on kun kaikkia mopot kiinostavat niin prkleesti, rahaa nieleviä pölynimureita, mihkään ei kulje mutta ääntä lähtee  Huh
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.10 - klo:17:22 »

Ehei nyt naisten pidä olla omien harrastusten tiellä  Iskee silmää Mikä siinä on kun kaikkia mopot kiinostavat niin prkleesti, rahaa nieleviä pölynimureita, mihkään ei kulje mutta ääntä lähtee  Huh

Hmm. Itelläkään ei mopoa ole ollut, mutta se on aika paljon parempi liikkumiseen kuin polkupyörä. Näin siis täällä landen puolella. Mutta toisaalta, en olis sillä mopolla kalaan päässyt, liikaa matkaa.
_Junior_

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 27.07.10 - klo:18:23 »

Itse olen toinen nuorten sarjassa pilkkivä nuori, eli ei paljon pilkkikisoissa näy nuoria pilkkijöitä. Epävarma Tosin ei siinä mitään kun aina palkinnolle pääsee
, mutta voisi vastus olla hiukan kovempi. Pyörittää silmiään Tosin uistelua harrastaa noin 6 nuorta, isipappojen kanssa uistelevat Iskee silmää, ite uistelen kavereitten kanssa omalla veneellä.
Nyt poikkean hieman aiheesta.. En ymmärrä miten mopo voi kiinnostaa, itseä ainakin kiinnostaa enemmän kalastus, ja veneet, kuin mopot Iskee silmää. Itellä oli vuosi sitten se äänenmurros, ja ennen oli tiukka katse kohossa koko ajan, kun nykyään rupeaa, välillä miettimään muutakin Iskee silmää, vaikka olenkin kalassa. Hymyilee leveästi Eikä nykyään kalastus ole yhtä mukavan tuntuista kun ennen, mutta silti se oon mukavaa ajan vietettä kumminkin.

EDIT: otin hymiöitä pois, kun käyttäjä köntsän mielestä oli liikaa hymiöitä.

Kv3
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 29.07.10 - klo:14:25 »

Hmm. Itelläkään ei mopoa ole ollut, mutta se on aika paljon parempi liikkumiseen kuin polkupyörä. Näin siis täällä landen puolella. Mutta toisaalta, en olis sillä mopolla kalaan päässyt, liikaa matkaa.

vaikka nyt itsekkin eksyn vähä aiheesta nii:

tuohon täytyy yhtyä et mopo on kätevä peli täällä korvessa noiden kalapaikkojen, kuten metsälampien yms. etsimiseen...

theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 05.08.10 - klo:08:09 »

Ei se pilkintä täällä meilläkään päin ole suosittus etenkään nuorten keskuudessa.Minä ja yks mun kaveri yleensä kahestaan istutaan pilkillä.Kaverit aina ihmettelee miten me jaksettaa koko ajan sitä kalastusta.

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 06.08.10 - klo:10:10 »

Ei se pilkintä täällä meilläkään päin ole suosittus etenkään nuorten keskuudessa.Minä ja yks mun kaveri yleensä kahestaan istutaan pilkillä.Kaverit aina ihmettelee miten me jaksettaa koko ajan sitä kalastusta.

Aika samaa kommenttia tullu kavereilt kans, hiukan niitä ihmetyttää kun siinä missä ne istuu koneella sen neljä tunti ni meikä kökkii jäällä!  Virnistää
Lasiahven
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 06.08.10 - klo:20:24 »

Meillä oli tuossa 7-luokan lopussa vaikka kuinka paljon innokkaita kalastajia. Saa nähdä onko vielä kasin alussa joku mun lisäksi innostunut. Ja onhan sitä tultu käytyä noiden tyttöjenkin kanssa usein kalassa.

Pilkkijöitä ei sen sijaan löydy kuin pari minun lisäkseni meidän luokalta, ja sitten yksi pari vuotta nuorempi kaveri joka istuu usein järven jäällä miedän porukassa.
köntsä

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 06.08.10 - klo:21:10 »

Meillä oli tuossa 7-luokan lopussa vaikka kuinka paljon innokkaita kalastajia. Saa nähdä onko vielä kasin alussa joku mun lisäksi innostunut. Ja onhan sitä tultu käytyä noiden tyttöjenkin kanssa usein kalassa.

Pilkkijöitä ei sen sijaan löydy kuin pari minun lisäkseni meidän luokalta, ja sitten yksi pari vuotta nuorempi kaveri joka istuu usein järven jäällä miedän porukassa.
Täällä on siis aivan toisin. Pilkkijöitä löytyy kavereista yhdellä kädellä laskettava määrä, eikä muutenkaan taida ihmiset tajuta kuinka mukavaa se itse asiassa on.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 08.08.10 - klo:15:59 »

tuntuu jotenki oudolta et työ käytte "kaveriporukalla" kalalla, ite kun en oo koskaan saanu ku isän hurmattua mukaan jäälle...
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: